Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanaf september/oktober zou er meteen al een vijfde motorversie van de 1-reeks beschikbaar moeten zijn ! Tussen de 116i en de 120i komt zich de 118i nestelen.
[*]Afwijkende uitrusting :
- geen el.ruiten achteraan
- zilverkleurige interieurlijsten i.p.v. mat titnium
- onderkant bumpers en handgrepen deuren in mat zwart i.p.v. gelakt
Met andere woorden : uitgerust zoals de 116i en 118d.
[*]Prijzen zijn evenmin reeds bekend.[/list]
:
een 118I
gokje op prijs van mij (als het dan toch tussen de 116 en 120i is)
21.500 euro = +- 870.000 bef
en dan nog geen elektrische ruiten achteraan (ok in een jaguar X type krijg je dit ook niet) maar van Bmw had ik dit niet verwacht
Achterlichten met een zwartachtig middenstuk tussen de rode delen. Had ik nog niet gezien. Maar ik vind het wel mooier dan de lichten met het wit.
Nochtans zijn die zwarte achterlichten eigenlijk wat gedemodeerd. Als je kijkt naar de nieuwe automodellen van diverse fabrikanten (waaronder ook BMW met bv. de nieuwe 5) is de nieuwe trend rood en wit. En da's dan ook mijn persoonlijke voorkeur.
Je hebt altijd, zeker bij de jongeren, mensen die 'n auto kopen en 'm dan onmiddellijk "anders" willen dan de anderen. Mochten ze allemaal zwart/rode-lichten hebben, een deel ervan zou onmiddellijk zwart/witte willen.
Je hebt altijd, zeker bij de jongeren, mensen die 'n auto kopen en 'm dan onmiddellijk "anders" willen dan de anderen. Mochten ze allemaal zwart/rode-lichten hebben, een deel ervan zou onmiddellijk zwart/witte willen.
Ik zeg niet dat dit dom is, andere merken bieden dit ook aan bij hun accessoires, alleen vind ik het gedemodeerd. Maar iedereen is natuurlijk vrij zijn of haar persoonlijke smaak te volgen.
Zeg eens gTa, ik zie op verschillende foto's een zwarte schort onderaan de bumper (zowel vooraan als achteraan). Bijvoorbeeld op die 1 met de donkergetinte achterlichten. Is dat standaard zo?
Zeg eens gTa, ik zie op verschillende foto's een zwarte schort onderaan de bumper (zowel vooraan als achteraan). Bijvoorbeeld op die 1 met de donkergetinte achterlichten. Is dat standaard zo?
Ik vraag dit omdat er nogal discussies zijn rond de povere (?) afwerking van de X3.
Krijg een beetje schrik voor de 1...
Hoe is de afwerking in vergelijking met andere BMW-modellen en in vergelijking met de concurrentie?
Mijn eerste indrukken: beter dan de X3, alhoewel hij sommige elementen overneemt van de X3, zoals de povere deurklinken aan de binnenkant om maar een voorbeeld te geven. De vormgeving van het dashboard is niet echt mijn smaak en de wagen die ik getest heb was nogal somber binnenin, maar dat vergeet je rap eens je het gaspedaal induwt.
Ik vraag dit omdat er nogal discussies zijn rond de povere (?) afwerking van de X3.
Krijg een beetje schrik voor de 1...
Hoe is de afwerking in vergelijking met andere BMW-modellen en in vergelijking met de concurrentie?
Mijn eerste indrukken: beter dan de X3, alhoewel hij sommige elementen overneemt van de X3, zoals de povere deurklinken aan de binnenkant om maar een voorbeeld te geven. De vormgeving van het dashboard is niet echt mijn smaak en de wagen die ik getest heb was nogal somber binnenin, maar dat vergeet je rap eens je het gaspedaal induwt.
Ik vind het interieur zeker dik in orde. Moet wel zeggen dat de wagen waar k mee gereden heb zeer rijkelijk uitgerust was.
Ik heb de test in AW half/half gelezen, en op de foto's zie je duidelijk het verschil tussen de 118d en 120d. Die zwarte stukken op de bumpers van de 118d vind ik persoonlijk niet zo mooi, vooral vooraan niet op een lichte kleur
Ik heb de test in AW half/half gelezen, en op de foto's zie je duidelijk het verschil tussen de 118d en 120d. Die zwarte stukken op de bumpers van de 118d vind ik persoonlijk niet zo mooi, vooral vooraan niet op een lichte kleur
De optie "deurklinken, stootlijsten voor- en achteraan en bumpers volledig in koetswerkkleur" kost in Duitsland € 210. Snel aan te verhelpen dus.
Comment