Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ff op bmw.nl een 120d Full Option gemaakt, de prijs: 60.000€

Voor de prijs van een 1tje Full Option kan je in België bijna Full Option X5 3.0d kopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
      Ff op bmw.nl een 120d Full Option gemaakt, de prijs: 60.000€

Voor de prijs van een 1tje Full Option kan je in België bijna Full Option X5 3.0d kopen .
      Dat meeeeen je niet?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5

Een mooi uitgeruste X5 3.0d ... Full option voor 60.000€ ??? LIjkt me vrij onwaarschijnlijk
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Oorspronkelijk geplaatst door X5

Een mooi uitgeruste X5 3.0d ... Full option voor 60.000€ ??? LIjkt me vrij onwaarschijnlijk
          Idd, mss enkele opties, maar full option , ik betwijfel het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NM
            Vraagje voor kenners, GTA??

Bij de 3-serie kan je, zoals al is beschreven, 320d bestellen en laten downtunen naar 126PK, met behoud van ongeveer zelfde NM als bij 150PK versie, natuurlijk met de mindere BIV en ongeveer 1000,- EUR duurder dan 318d. We weten ook dat dealers hier geen reclame mee maken...

Zal dergelijk aanbod ook bij 1-serie worden verkocht??? Vooral die NM zijn belangrijk bij het rijden met diesel in dagelijks verkeer...
            De "Business"-versie van de 320d is enkel te krijgen op de berline en de touring, niet op de coupé of de compact. Het is dan ook - samen met de naam - vrij duidelijk dat BMW daarmee mikt op de fleet-markt.

Of ook de 1-reeks zo'n downtuning krijgt, lijkt me aanvankelijk onwaarschijnlijk. Immers, de 320d Business kwam er om het op z'n laatste beentjes lopende model nog wat extra appetijt mee te geven op de fleet-verkoop.

De 1-reeks is nu al een succes op de fleet-markt (2/3 van de reeds verkochte wagens zijn fleet-wagens die zullen gereden worden door mensen die anders een Audi A3 zouden hebben gereden), en daarmee lijkt het me zelfs uiterst onwaarschijnlijk dat er binnenkort al een Business-versie van komt.

Tot slot : privé-klanten kunnen die Business 320d niét kopen. Je moet fleet-klant zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Ziet er wel aardig uit! Geen verdere foto's van een rode?
              [img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nIAA AALkHnlHp1bIRBuCq*0KqwtaJwWfXZmxvy!mDJ9MO3CBzvo8HZ Gp2qHeTjuWUAAAAABAAAAA[/img]

[img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nIAA AAOkH41V2Vrfw9DOIAQCY96Sftsx8ZOO*Bu539bZujM!5*OmxL mJeS*E6VJ5aAAAAABAAAAA[/img]

Comment

• Knap hoor, in dat rood :o !
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hier staan wel VEEL leuke fototjes oa diezelfde rode
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X5

Allé, de meest noodzakelijke opties .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Ziet er wel aardig uit! Geen verdere foto's van een rode?
                      [img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nIAA AALkHnlHp1bIRBuCq*0KqwtaJwWfXZmxvy!mDJ9MO3CBzvo8HZ Gp2qHeTjuWUAAAAABAAAAA[/img]
                      Oei.

Een Audi A4 S-Line in 't rood : yummie. Een hele resem sportwagens in 't rood : yummie. Een BMW '3 met M Pack in 't imolarood : yummie.

Die 1-reeks evenwel ... dat rood is me wat te fel. Niet mijn ding.

Comment

• Doe mij ook maar een iets minder opvallend kleurtje

Comment

• Dit kleurtje heeft ook wel iets vind ik

Comment

• dat rood vind ik toch maar lelijk hoor, veels te opvallend.

Comment

• Ik vind dat rood best wel mooi hoor!

Comment

• Dat blauw staat hem goed , dat rood is iets te fel.
                                The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

• BMW 118i

Der Mittelmotor des Einsers

Zwischen 116i und 120i ist noch Platz: Im Dezember 2004 kommt der 118i als mittleres Modell der kompakten Einser-Baureihe.

23.08.2004 - Noch rollen die kompakten BMW nicht auf der Straße, da ist schon ein neuer Einser zum Jahresende angekündigt. Die ab 18. September erhältlichen Benziner 116i und 120i werden im Dezember durch den 118i komplettiert.

Der Zweiliter-Motor im mittleren Modell der Einser-Baureihe leistet 127 PS – das sind zehn mehr als im Basismodell 116i. Für den Spurt auf Tempo 100 braucht der 118i laut Hersteller 9,4 Sekunden, die Höchstgeschwindigkeit liegt bei 208 km/h. Dabei ist der jüngste Sproß der Einser-Familie durchaus sparsam: Im Durchschnitt soll er nur 7,3 Liter Super auf 100 Kilometer verbrauchen.

Wie sein großer und sein kleiner Bruder rollt der 118i auf 16-Zoll-Bereifung mit Notlaufeigenschaften. Zum Sicherheitspaket gehören neben dem zweistufigen Bremslicht, sechs Airbags und ESP. Der Preis für den 118i liegt mit 21.400 Euro zwischen 116i (19.800 Euro) und 120i (23.600 Euro).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
                                    BMW 118i

Der Mittelmotor des Einsers

Zwischen 116i und 120i ist noch Platz: Im Dezember 2004 kommt der 118i als mittleres Modell der kompakten Einser-Baureihe.

23.08.2004 - Noch rollen die kompakten BMW nicht auf der Straße, da ist schon ein neuer Einser zum Jahresende angekündigt. Die ab 18. September erhältlichen Benziner 116i und 120i werden im Dezember durch den 118i komplettiert.

Der Zweiliter-Motor im mittleren Modell der Einser-Baureihe leistet 127 PS – das sind zehn mehr als im Basismodell 116i. Für den Spurt auf Tempo 100 braucht der 118i laut Hersteller 9,4 Sekunden, die Höchstgeschwindigkeit liegt bei 208 km/h. Dabei ist der jüngste Sproß der Einser-Familie durchaus sparsam: Im Durchschnitt soll er nur 7,3 Liter Super auf 100 Kilometer verbrauchen.

Wie sein großer und sein kleiner Bruder rollt der 118i auf 16-Zoll-Bereifung mit Notlaufeigenschaften. Zum Sicherheitspaket gehören neben dem zweistufigen Bremslicht, sechs Airbags und ESP. Der Preis für den 118i liegt mit 21.400 Euro zwischen 116i (19.800 Euro) und 120i (23.600 Euro).
                                    Ik zie liever iets à la 125 of 130! Wat zijn we nu met een 118i

Comment

Knap hoor, in dat rood :o !
                                      Vind ik ook! :o

Comment

• deze morgen heb ik een uitnodiging gekregen voor de officiële voostelling van de 1 reeks in Kortrijk. Die gaat door in een oude hangar van de NMBS. Er zal een coctailparty zijn. ( lekker...)

Alles gaat door op 16 september. Ik maak wel enkele beeldjes.

peace

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cversieren
                                          deze morgen heb ik een uitnodiging gekregen voor de officiële voostelling van de 1 reeks in Kortrijk. Die gaat door in een oude hangar van de NMBS. Er zal een coctailparty zijn. ( lekker...)

Alles gaat door op 16 september. Ik maak wel enkele beeldjes.

peace
                                          Hoe raak je aan een uitnodiging?

Comment

Working...
                                          X