Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de belgische configurator is nog niet helemaal juist, de 4 packs zijn er nog niet in opgenomen, en dat scheelt natuurlijk wel een beetje
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
      Oorspronkelijk geplaatst door Charlie..
      Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
      Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
      Verschillende bladen hebben hem reeds getest en ook het weggedrag schijnt een echte revelatie te zijn!
      Nog altijd geen reden om een mens zo af te rippen......
      Gelijkaardig geprijsd als een A3. Toch niet overdreven of wel?

wat een prijs
      Klinkt zeer geloofwaardig uit de mond van een Porsche-liefhebber *NOT*
      Tweede keer dat ik zulke opmerking krijg . Natuurlijk kunnen we audi ook bij in het rijtje afzetters plaatsen..

Vannamiddag eens met die prijs bezighouden...

edit: even met car configurator gewerkt, zoveel mogelijk dezelfde opties genomen.

BMW 1 120d: 30000€

Audi A3 2.0TDI: 29.894€

Opel astra Cosmos 1.9: 23.150€

VW Golf 2.0TDI sportline: 23.375€

hum.... En dan heb je nog niet eens alle opties op de BMW dan alsop de Astra....
      Dus jij verwacht dat de BMW evenveel kost als de Astra?

Comment

• Kan het zijn dat je voor en full-option 1-serie 120d ook al een Subaru Impreza STI hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
          Kan het zijn dat je voor en full-option 1-serie 120d ook al een Subaru Impreza STI hebt ?
          voila, dat is wat ik wil zeggen.

Als je hem een beetje uitrust, met de normale opties dan kom je aan een prijs .......

Is de A3 dan zijn enige concurrent , ze zijn even duur, maar volgens mij hij hij meerdere tegenstanders die véééél goedkoper zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
            Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
            Kan het zijn dat je voor en full-option 1-serie 120d ook al een Subaru Impreza STI hebt ?
            voila, dat is wat ik wil zeggen.

Als je hem een beetje uitrust, met de normale opties dan kom je aan een prijs .......

Is de A3 dan zijn enige concurrent , ze zijn even duur, maar volgens mij hij hij meerdere tegenstanders die véééél goedkoper zijn.
            Tuurlijk, de wagen is duur als je hem aankleed. Het is dan ook een BMW, en daar betaal je voor. Vergelijk de prijzen van de Vectra eens met die van een 3-reeks: ook grote verschillen. Waarom zou dat dan niet zo zijn bij de kleinere modellen?
            De meesten zullen niet bereid zijn die extra prijs te betalen en zullen massaal voor een Astra, Golf, 307,... gaan. Maar er zijn sommige kopers die net dat ietsje meer willen dan de rest en die gaan dan voor een A3 of 1-serie.

Het is zoals een paar schoenen. Je kan Puma's kopen maar er zijn ook namaak-puma's die beduidend goedkoper zijn. Sommige zijn bereid extra te betalen en kopen zich de Puma's, anderen kopen gewoon de namaak-puma's omdat de meerprijs het niet waard is voor hen.

Voor ieder wat dus
            The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

• Het is zoals een paar schoenen. Je kan Puma's kopen maar er zijn ook namaak-puma's die beduidend goedkoper zijn. Sommige zijn bereid extra te betalen en kopen zich de Puma's, anderen kopen gewoon de namaak-puma's omdat de meerprijs het niet waard is voor hen.
              Ik begrijp wat je wil zeggen, maar 't is maar een zeer zwakke en verkeerde argumentatie die je aanhaalt.
              De Golf is geen nagemaakte 1, je zou eerder omgekeerd spreken. De 1 is op de proppen gekomen om te concurreren vooral met de A3, die reeds bestond voor de 1 en ook om hopelijk wat marktaandeel af te snoepen van de Golf. Je moet de situatie niet omkeren.
              En wat betreft die prijzen durf ik gerust zeggen dat ze voor de 1 en A3 een beetje de pan uit vliegen. Gelukkig hebben ze hun naam mee en zijn ze ietsje groter dan de Golf, Focus en Astra.
              Voor de 1 kan je dan weer aanhalen dat ze op dit moment over goede motoren beschikken, maar dat doet de Focus ook. Ik wil gewoon maar zeggen dat de merknaam hier meespeelt.
              Om even op voorgaande redenering verder te gaan: het verschil zit'm hier niet tussen Puma's en de nagemaakte Puma's, maar wel tussen
              Puma's, Nike's, Reeboks,.... Bij jouw redering is het precies of de 1 het ras is en de rest de clonen, totaly wrong.

Comment

• Ja, volledig juist.

Maar ik ben gewoon niet erg te vinden voor zulke dingen. Je hebt een full-option met ook zeer goede motor en die is mss zelf minder duur dan een magere BMW. Dan heb ik zoiets van....serieus BMW, jullie vinden het wss tof mensen zo af te rippen. Maar ok, je ziet aan de verkoopscijfers dat niet iedereen denkt zoals ik

Comment

• Die BMW is gemaakt voor het grote publiek, en het grote publiek is niet echt zo geïnteresseerd in tralala in hun auto. En het is maar logisch zeker dat de BMW duurder, hij is ook ook kwalitatief beter.

Comment

• Kwalitatief beter dan de Puma's? Qua interieur zou ik de A3 zelfs boven de 1 plaatsen. De A3 blijft tot op heden nog altijd dé concurrent, evenals de sportcoupé van Mercedes. En de A3 verkoopt tot op heden nog altijd beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                      Kwalitatief beter dan de Puma's? Qua interieur zou ik de A3 zelfs boven de 1 plaatsen. De A3 blijft tot op heden nog altijd dé concurrent, evenals de sportcoupé van Mercedes. En de A3 verkoopt tot op heden nog altijd beter.
                      Duh, de 1 is nog niet op de markt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                        Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                        Kwalitatief beter dan de Puma's? Qua interieur zou ik de A3 zelfs boven de 1 plaatsen. De A3 blijft tot op heden nog altijd dé concurrent, evenals de sportcoupé van Mercedes. En de A3 verkoopt tot op heden nog altijd beter.
                        Duh, de 1 is nog niet op de markt .

BMW houdt ook kunstmatig de prijzen hoger hoor. In het begin was niemand echt te vinden voor een BMW-golfkiller. Het zou het BMW-imago geen goed doen als je ooooveral in plaats van een Ford Focus of een Opel Astra een BMW 1 zou zien. Dus zorgt BMW ervoor dat de wagen een echte BMW is. Maar het is iets dat de meesten nog steeds net niet kunnen betalen, tenzij ze er moeten voor sparen of een basisversie moeten kopen. Zo houden ze hun imago in eer, maar toch zal die wagen een succes zijn. Waarom? Imago + the inreachable

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                          toch zal die wagen een succes zijn. Waarom? Imago + the inreachable
                          Tja, maar dan moet je er wel mee kunnen leven dat je eigenlijk een wannebe-babybeemertje hebt hé. Beetje Boxster-syndroom. Bij Audi hebben ze nog die A2 onder de A3...
                          Allez, mij zou het niet veel kunnen schelen maar er zullen er toch wel zijn die zo denken.
                          In ieder geval is de 1 al een betere poging dan die Compact. Dat was pas een wannebe-3.

Comment

• Mja, ik ga er zaterdag mee rijden
                            Foto's volgen dan wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                              Mja, ik ga er zaterdag mee rijden
                              Foto's volgen dan wel
                              Eeh, ik ook. Wanneer jij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                                Foto's volgen dan wel
                                Hier nog iemand die zaterdag kennis gaat maken met de BMW 1. Ik ga om 15u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                                  Het is zoals een paar schoenen. Je kan Puma's kopen maar er zijn ook namaak-puma's die beduidend goedkoper zijn. Sommige zijn bereid extra te betalen en kopen zich de Puma's, anderen kopen gewoon de namaak-puma's omdat de meerprijs het niet waard is voor hen.
                                  Ik begrijp wat je wil zeggen, maar 't is maar een zeer zwakke en verkeerde argumentatie die je aanhaalt.
                                  De Golf is geen nagemaakte 1, je zou eerder omgekeerd spreken. De 1 is op de proppen gekomen om te concurreren vooral met de A3, die reeds bestond voor de 1 en ook om hopelijk wat marktaandeel af te snoepen van de Golf. Je moet de situatie niet omkeren.
                                  En wat betreft die prijzen durf ik gerust zeggen dat ze voor de 1 en A3 een beetje de pan uit vliegen. Gelukkig hebben ze hun naam mee en zijn ze ietsje groter dan de Golf, Focus en Astra.
                                  Voor de 1 kan je dan weer aanhalen dat ze op dit moment over goede motoren beschikken, maar dat doet de Focus ook. Ik wil gewoon maar zeggen dat de merknaam hier meespeelt.
                                  Om even op voorgaande redenering verder te gaan: het verschil zit'm hier niet tussen Puma's en de nagemaakte Puma's, maar wel tussen
                                  Puma's, Nike's, Reeboks,.... Bij jouw redering is het precies of de 1 het ras is en de rest de clonen, totaly wrong.
                                  Mijn schoenen-vergelijking klopt idd niet helemaal, maar je moet naar de gelijkenis kijken: je betaalt extra vanwege de naam. We verstaan elkaar wel denk ik, het was gewoon een beetje fout uitgedrukt.

Rood: Hier heb je gelijk. De prijzen voor zo een 1-serie/A3 zijn eigelijk schandalig hoog. Bij een ander merk koop je voor die prijs een heel mooie en goed uitgeruste berline.
                                  The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Foto's volgen dan wel
                                    Om 15uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Foto's volgen dan wel
                                      Om 15uur
                                      Ik ook om 15 uur

Comment

• Waar allemaal ?

Comment

• In de nieuwe top gear staat een test tss de 1;A3 en Golf. And the winner is....de baby beemer. Vooral het rijgedrag moet ongezien zijn. Wie zei weer dat rwd in zo'n kleine wagen niets zou uitmaken.

Ik heb m vandaag trouwens voor t eerst gezien (VanOsch Hasselt). Hij ziet er in echt beter uit dan op foto (vinden ze in de TG test ook). Zelfs de achterzijde. Het was een zwarte 116I. Zeer basic met weinig opties (geen velgen, vanachter zelfs nog manueel bediende ramen!!!!) Interieur zag er netjes uit, had me wel iets groter verwacht. Kijk al uit naar zaterdag.

Comment

Working...
                                          X