Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interieur en achterkant vind ik zeer mooi. Als je dan de wagen in profiel bekijkt vind ik hem maar lelijk. Persoonlijk zou ik toch de Astra prefereren.
Interieur en achterkant vind ik zeer mooi. Als je dan de wagen in profiel bekijkt vind ik hem maar lelijk. Persoonlijk zou ik toch de Astra prefereren.
ik vind de achterkant juist niet zo geslaagd, interieur heb ik mijn twijfels over en profiel vind ik hem ook maar khoop dat de voorkant zo knap is als de scoop in AW
Ik heb hier gemengde gevoelens bij. Ik heb niet hetgeen wat ik bij de vorige banglecreaties had van BAH! Maar ook niet WAAW. Dus kweet niet echt wat ik hiervan moet vinden. Misschien beter wachten tot grotere foto's om een echt oordeel te vellen.
voor mij een teleurstelling!komt niet sportief over!De audi A3 blijft voor mij de top in deze klasse.misschien als ik een wat sportivere versie zie verander ik we lvan gedacht.
voor mij een teleurstelling!komt niet sportief over!De audi A3 blijft voor mij de top in deze klasse.misschien als ik een wat sportivere versie zie verander ik we lvan gedacht.
De A3 is natuurlijk nu wel alleen nog maar als 3-deurs, de 5-deurs is altijd wat lomper he, afwachten todat we de 3 deurs hebben gezien
Comment