Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Van op dees foto's vin ik hem toch nie zo speciaal! Nog ff wachten op beter foto's en de 3deurs (met M-pakket)!

Comment

Ik vind hem super geslaagd. Ik heb nog maar 4 foto's gezien maar het wordt een topper. Helaas zal hij weer veel te duur geprijsd zijn en daardoor te weinig verkopen om goed te zijn.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Lekker kontje . Het interieur is niet mis, maar de voorkant vind ik toch wat raar precies... Misschien nog even wachten op betere foto's.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

Deze ziet er nog slechter uit dan de X3! De achterkant en het interieur vallen nog mee (maar alles behalve om over naar huis te schrijven), de voorkant gewoonweg oerlelijk.

Comment

Heel mooi en een goed in elkaar passend lijnenspel BMW doet er goed aan om zijn aanbod te vergroten

Comment

Ik wacht op grotere foto's voor ik m'n definitief oordeel vel.
              Voorlopig: mixed feelings...

Comment

De snuit mag er ook wel zijn. Alhoewel ik denk dat het met oranje pinkers wel wat minder zal zijn. Afwachten tot we hem in real life eens mogen bewonderen.

En 't zal idd niet direct voor mijne portemonee zijn. Ben momenteel werk weekendwerk aan 't zoeken en dan ben 'k toch van plan iets anders, groter te kopen

Comment

Not my cup of tea, Bangle heeft duidelijk zijn werk gedaan

geluk dat de 3-serie niet teveel zal evolueren
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

valt best mee.

Maar je kunt pas echt zeggen if u like it or not eens je hem in de levende lijve gezien hebt.

Comment

Te Banglistis,laatste mooie bmw:3 reeks en x5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
                        Te Banglistis,laatste mooie bmw:3 reeks en x5
                        bangle heeft voor een deel de X5 ontworpen , kijk maar naar het interieur

Comment

ik vind de lijn over de flank (net boven de handgrepen) en de omtreklijn van de zijruiten op die van de 147 5 deurs lijken.
                          voor sommigen zal dit misschien ver gezocht zijn, maar ik had het gevoel dat ik die zijlijnen op de flanken al ergens was tegengekomen...en ik dacht niet onmiddelijk aan de 147!
                          de lijn over de flank zorgt bij de BMW welliswaar voor een diepere insnijding eronder.
                          Ik zou in deze klasse (zoals mijn nick ook zal doen vermoeden) kiezen voor de hierboven vernoemde 147!

greetz
                          V6-er

Comment

een echte BMW ; ziet er op het eerste gezicht wel zeer goed uit :o

Comment

Ziet er heel goed uit, veel beter dan de andere BMW's van de laatste generatie want die vind ik echt wel mottig.
                              De iets oudere BMW's vind ik dan wel weer prachtig.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

kvind hem goed gelukt

Comment

Excuseer mij, maar die Bmw1 vind ik een walgelijke auto. Het trekt werkelijk op niets. Waar is Bmw mee bezig in Gods naam. Zo'n wagens zijn een schandvlek op het merk.

Comment

het design doet me eerlijk gezegd niks. lelijk is hij niet, maar ook geen schoonheidskoningin.

het interieur daarentegen:
                                    schitterend interieur! werkelijk beautiful!

BEEMER, koop er maar snel eentje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckers
                                      het design doet me eerlijk gezegd niks. lelijk is hij niet, maar ook geen schoonheidskoningin.

Echt?
                                      Ik vind het maar een 'doorsnee' interieur hoor. Niet echt mooi, maar ook niet lelijk natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckers

Echt?
                                        Ik vind het maar een 'doorsnee' interieur hoor. Niet echt mooi, maar ook niet lelijk natuurlijk.
                                        ik vind dit veeeeeeeeel mooier dan een 5-serie ofzo hoor
                                        het straalt niet de degelijkheid en klasse van een A3 uit, maar het ziet er wel mooi uit. (op zo'n kleine foto tenminste). dit wordt waarschijnlijk een BMW-interieur dat mij aanstaat

Comment

Comment

Working...
                                          X