Van op dees foto's vin ik hem toch nie zo speciaal! Nog ff wachten op beter foto's en de 3deurs (met M-pakket)!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik vind hem super geslaagd. Ik heb nog maar 4 foto's gezien maar het wordt een topper. Helaas zal hij weer veel te duur geprijsd zijn en daardoor te weinig verkopen om goed te zijn.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
De snuit mag er ook wel zijn. Alhoewel ik denk dat het met oranje pinkers wel wat minder zal zijn. Afwachten tot we hem in real life eens mogen bewonderen.
En 't zal idd niet direct voor mijne portemonee zijn. Ben momenteel werk weekendwerk aan 't zoeken en dan ben 'k toch van plan iets anders, groter te kopen
Comment
-
Not my cup of tea, Bangle heeft duidelijk zijn werk gedaan
geluk dat de 3-serie niet teveel zal evoluerenPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
ik vind de lijn over de flank (net boven de handgrepen) en de omtreklijn van de zijruiten op die van de 147 5 deurs lijken.
voor sommigen zal dit misschien ver gezocht zijn, maar ik had het gevoel dat ik die zijlijnen op de flanken al ergens was tegengekomen...en ik dacht niet onmiddelijk aan de 147!
de lijn over de flank zorgt bij de BMW welliswaar voor een diepere insnijding eronder.
Ik zou in deze klasse (zoals mijn nick ook zal doen vermoeden) kiezen voor de hierboven vernoemde 147!
greetz
V6-er
Comment
-
Ziet er heel goed uit, veel beter dan de andere BMW's van de laatste generatie want die vind ik echt wel mottig.
De iets oudere BMW's vind ik dan wel weer prachtig.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckershet design doet me eerlijk gezegd niks. lelijk is hij niet, maar ook geen schoonheidskoningin.
het interieur daarentegen:
schitterend interieur! werkelijk beautiful!
BEEMER, koop er maar snel eentje
Ik vind het maar een 'doorsnee' interieur hoor. Niet echt mooi, maar ook niet lelijk natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door bram slootmaeckershet design doet me eerlijk gezegd niks. lelijk is hij niet, maar ook geen schoonheidskoningin.
het interieur daarentegen:
schitterend interieur! werkelijk beautiful!
BEEMER, koop er maar snel eentje
Ik vind het maar een 'doorsnee' interieur hoor. Niet echt mooi, maar ook niet lelijk natuurlijk.
het straalt niet de degelijkheid en klasse van een A3 uit, maar het ziet er wel mooi uit. (op zo'n kleine foto tenminste). dit wordt waarschijnlijk een BMW-interieur dat mij aanstaat
Comment
Comment