oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanuit schuin vooraanzicht heet hij wel iets van de PT Cruiser. En dat is niet als compliment bedoeld!
Interieur is wel mooi en de achterkant is ook niet mis. Voor de rest vind ik hem nogal lomp en als ik de foto's van de Alfa 147 bekijk op deze thread vind ik die toch mooier dan de BMW 1.
Maar ja, is misschien even wennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.
Boooooooooooooring autootje, grijze muis, iets voor de "would be" BMW rijder die geen geld heeft om een échte BMW te kopen. Een duur alternatief voor een Corolla, zal misschien in dieselversie WEER een Toyota motor krijgen,is er tenminste iets positief aan die Beamer.
En kom nu niet klagen dat ik provoceer, je vroeg zelf wat ik bedoelde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.
Boooooooooooooring autootje, grijze muis, iets voor de "would be" BMW rijder die geen geld heeft om een échte BMW te kopen. Een duur alternatief voor een Corolla, zal misschien in dieselversie WEER een Toyota motor krijgen,is er tenminste iets positief aan die Beamer.
en daarin een Toyota D-4D steken (2.0 wsl)? waarom zouden ze dit doen, als ze zelf een schitterende 2.0d hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TechThingOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.
en daarin een Toyota D-4D steken (2.0 wsl)? waarom zouden ze dit doen, als ze zelf een schitterende 2.0d hebben?,trouwens als ge de mini bedoeld, da was gewoon omdat BMW zo geen kleine diesel had, die van toyota is trouwens één van de beste in zijn soort, als ge dit zo'n "boring autootje" vindt, met wa rijdt gij dan?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door TechThingOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.
en daarin een Toyota D-4D steken (2.0 wsl)? waarom zouden ze dit doen, als ze zelf een schitterende 2.0d hebben?,trouwens als ge de mini bedoeld, da was gewoon omdat BMW zo geen kleine diesel had, die van toyota is trouwens één van de beste in zijn soort, als ge dit zo'n "boring autootje" vindt, met wa rijdt gij dan?????
Comment
-
Op de grote foto's ziet hij er al pakken beter uit.
Inderdaad zeer leuk interieur. En als dat nu net niet dat is waar je als chauffeur hoort te zitten ....Ben de laatste dagen wel terug wat beginnen twijfelen over de huidige BMW-intieurs doordat 'k de afgelopen dagen wat op mobile.de aan 't zien was wat 2e hands BMW's kosten in Duitsland. En het interieur van de E39 draagt toch nog een beetje mijn voorkeur. Maar dit mag er zeker ook wel zijn. Hopelijk kunnen we er snel onze kont eens laten in zakken
Basismodel de 116 zeker? Wat gaat het topmodel worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Op de grote foto's ziet hij er al pakken beter uit.
Inderdaad zeer leuk interieur. En als dat nu net niet dat is waar je als chauffeur hoort te zitten ....Ben de laatste dagen wel terug wat beginnen twijfelen over de huidige BMW-intieurs doordat 'k de afgelopen dagen wat op mobile.de aan 't zien was wat 2e hands BMW's kosten in Duitsland. En het interieur van de E39 draagt toch nog een beetje mijn voorkeur. Maar dit mag er zeker ook wel zijn. Hopelijk kunnen we er snel onze kont eens laten in zakken
Basismodel de 116 zeker? Wat gaat het topmodel worden?Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Op de grote foto's ziet hij er al pakken beter uit.
Basismodel de 116 zeker? Wat gaat het topmodel worden?
Comment
-
Hoe meer ik hem zie, hoe lelijker ik hem vind. Dat is toch geen BMW meer qua design hé. Haal de logo's eraf en laat het aan een auto-leek zien en hij zegt dat het één of andere Japanner is (met alle respect voor die wagens hé).
Comment
Comment