Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
    das echt een koopje,toen ik men auto wou kopen ben ik nog een testrit gaan doen met een 325ci M pack smg van 2002 met 30 000km en die kosste zo'n 26000euro

Het lijkt erop, maareuh, ik heb me duidelijk van topic vergist. Ik post het even in het BMW-loverstopic, want hier hoort dat allemaal niet thuis.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zo zou hij eruit zien:
      118d EUR 22.700,00

Koetswerkkleur, binnenuitrusting en wielen
      Stof Flashpoint/SensatecSchwarz (Maakt deel uit van M sportpakket) GCSW EUR 0,00
      Alpinweiss III (Maakt deel uit van M sportpakket) 300 EUR 0,00
      Alu velgen styling 207M 17" (Maakt deel uit van M sportpakket) 2MG EUR 0,00

Edities en Pakketten
      M sportpakket 337 EUR 3.495,00

Extra opties
      Multifunktioneel stuurwiel 249 EUR 155,00
      Zonder monogram
      Gespoten aanbouwdelen (Maakt deel uit van M sportpakket)
      Shadow line (Maakt deel uit van M sportpakket) 339 EUR 0,00
      Electrisch glazen schuifdak 403 EUR 990,00
      Zonnewerend glas achteraan 420 EUR 220,00
      Bekerhouders vooraan 442 EUR 40,00
      Centrale armsteun vooraan 473 EUR 155,00
      Sportzetels vooraan (Maakt deel uit van M sportpakket)
      Decoratieve lijsten in Aluminium Glacier Silber (Maakt deel uit van M sportpakket)
      Hogedrukreiniging koplampen 502 EUR 270,00
      Mistlampen vooraan (Maakt deel uit van M sportpakket)
      Regensensor en lichtsensor 521 EUR 125,00
      Xenon voor grote en dimlichten 522 EUR 555,00
      Neerklapbare hoofdsteunen achteraan 5DC EUR 30,00
      Radio BMW Professional 663 EUR 835,00
      CD wisselaar 6 selecties 672 EUR 430,00
      M sportophanging (Maakt deel uit van M sportpakket)
      M sportstuur (Maakt deel uit van M sportpakket)
      Hemelbekleding in anthrazit (Maakt deel uit van M sportpakket)

Totaal EUR 30.000,00

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
        Zo zou hij eruit zien:
        ik had precies beter een nieuwe gekocht

Comment

Zo zou hij eruit zien:

Als het nu nog een 120d was, hij ware perfect voor mij.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Ik ging dat net tegen Nemo zeggen: voor jullie waarschijnlijk te weinig power.

Comment

Dan komt hij op 33095.

Comment

Dan komt hij op 33095.

Min pakweg 2000 euro korting.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Min pakweg 2000 euro korting.
                  31k ligt dat aan mij, of is dat dan best een deftige prijs voor zo een wagen?

Comment

31k is een zeer scherpe prijs maar je mist wel één belangrijke optie namelijk airco

Comment

Goh, een 320d met Dynamic Line kan je al in huis halen voor een goeie 32.000 €. Korting inbegrepen uiteraard.
                      Ik heb eens een 120d met dat pakket en nog een paar zaken geconfigureerd en ik kwam op 30.000 euro zonder korting. Laat ons zeggen dat die mij dan de mijne zou kunnen zijn voor 28.000 € of iets meer.

Edit:
                      Mogelijks was er bij de 320d geen airco inbegrepen. Bij de 120d wel. Airco moet er uiteraard wel op.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                        31k is een zeer scherpe prijs maar je mist wel één belangrijke optie namelijk airco
                        Daarom dat ik het open dak heb, voor mij is dat een vele grotere meerwaarde.
                        Veel licht binnen en het is hier noog zo warm dat je airco echt nodig hebt, behalve dan die 2 weken in juli.
                        Ook esthetisch vind ik een open dak op een witte auto zeer geslaagd.

Comment

Veel licht binnen en het is hier noog zo warm dat je airco echt nodig hebt, behalve dan die 2 weken in juli.

Vroeger was ik ook van jouw mening, maar zet eens je wagen voor het werk alle dagen buiten in de zon. Het moet echt geen 30 graden zijn om een heet interieur te krijgen. Ik heb airco en ik zou het eerlijk gezegd niet meer willen missen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

airco zou voor de verkoop achteraf wel eens belangerijker kunnen zijn dan een open dak (en ik heb het niet over de invloed op de prijs)
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Vroeger was ik ook van jouw mening, maar zet eens je wagen voor het werk alle dagen buiten in de zon. Het moet echt geen 30 graden zijn om een heet interieur te krijgen. Ik heb airco en ik zou het eerlijk gezegd niet meer willen missen.
                              Nja, ik ken het probleem, op de Seat zit ook geen airco, maar dat stoort me niet. Even kort de ramen openzetten en het dak en de hitte is snel weg ook eens je rijdt. Voor mij gaat een open dak boven airco, en je verbruik stijgt ...

Herverkoop interesseert me niet als ik geen leasingwagen heb rij ik mijn eigen auto wel op.

Comment

Nja, ik ken het probleem, op de Seat zit ook geen airco, maar dat stoort me niet. Even kort de ramen openzetten en het dak en de hitte is snel weg ook eens je rijdt. Voor mij gaat een open dak boven airco, en je verbruik stijgt ...

Herverkoop interesseert me niet als ik geen leasingwagen heb rij ik mijn eigen auto wel op.
                                Met een leasingwagen moet je toch niet zelf je wagen verkopen dus... En ik denk niet dat die mannen voor de restwaarde met airco of zonder airco in rekening brengen.

Als het echt warm is helpt een raam openzetten ook niet. Bovendien is het (in mijn ogen) een super irritant geluid zeker boven 50 km/u. En schuifdak lijkt mij eerder nutteloos ipv airco. Een schuifdak is nuttig als je geld genoeg hebt en je het echt kan gebruiken. Ik denk niet dat jij met je geld geen blijf weet? (n/o hé, maar normaal zou dit zo zijn)

Comment

• Nutteloos of niet, een schuifdak is in combinatie met airco ongelofelijk zalig om mee te rijden op rustige wegen
                                  Boven de 90 wordt het wel wat te lawaaierig, yup.

Comment

• Een schuifdak vind ik vooral nuttig voor rokers, echter ik rook niet (tenzij eens twee, drie op café) en ik duld het ook niet dat anderen in mijn wagen roken.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Edit:
                                      Mogelijks was er bij de 320d geen airco inbegrepen. Bij de 120d wel. Airco moet er uiteraard wel op.
                                      Airco is standaard op de 3
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                                        manuele ja.
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                                          Maar geen elektronische... en uit ervaring heb ik het gevoel dat gewone airco niet zo fantastisch is!

-edit-

Zoals M3'er zei...

Comment

Working...
                                          X