Voordeel van zilveren wagen: velgen passen altijd heel knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemozaligeeeeeeeeeee 1 serie,spijtig dat die wat aan de dure kant is of anders had ik men auto verkocht en direct de deze gekocht
http://home.mobile.de/SIDhcBbMe0zJYY...11111220967472!!!
-edit-
IN DUITSLAND...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemomijn auto kost nieuw ook rond die prijs, eigelijk wat aan de overdreven kant voor zo'n klein auto'tje
Als je het zelf zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemosteek maar is op de cc een bmw 120i of 120d in elkaar met bijna alle opties en sportpakket en kijk maar hoeveel je uit komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemosteek maar is op de cc een bmw 120i of 120d in elkaar met bijna alle opties en sportpakket en kijk maar hoeveel je uit komt
Een 325i met Dynamic Line en nog een paar opties (autom. airco, metaalkleur en mss nog andere velgen), en ik ben al tevreden. Met 42.000 € als budget, zou ik er ruim geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakEen 325i met Dynamic Line en nog een paar opties (autom. airco, metaalkleur en mss nog andere velgen), en ik ben al tevreden. Met 42.000 € als budget, zou ik er ruim geraken.
dus moet er nog 1600 euro extra bij voor de velgen en nog het aero pack (weet daar de prijs niet van)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemoik heb een 120i met alle opties dat ik heb op men auto op de cc genomen en ik kwam 39.055 euro uit met alu velgen styling 217 en zonder aeropack
dus moet er nog 1600 euro extra bij voor de velgen en nog het aero pack (weet daar de prijs niet van)
Ik geloof u wel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk geloof u wel hoor.) of ik nu een e87 of een e90 3 serie zal nemen want zoveel verschil zit er niet in hun prijs terwijl de 3serie véél groter en luxueuzer is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemonee maar het is wel redelijk ongeloofwaardig, ik heb zelf ook lang zitten twijfelen (paar dagen niet goed geslapen) of ik nu een e87 of een e90 3 serie zal nemen want zoveel verschil zit er niet in hun prijs terwijl de 3serie véél groter en luxueuzer is
Als je alle opties op een BMW neemt, kom je idd aan erg hoge prijzen. Ik zou het in elk geval niet kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakAls je alle opties op een BMW neemt, kom je idd aan erg hoge prijzen. Ik zou het in elk geval niet kunnen.en toch alles wat een jonge gast nodig heeft. Zuinig in verbruik, minimale verzekeringskosten, en lage taxen.
I show you ... 1 minute!
Comment
-
Over een goedkope BMW gesproken: een vriend vertelde me daarstraks dat hij iemand kent die een 325Ci verkoopt (E46). Full option en amper 40.000 km. Ik antwoordde dat de prijs er ook wel naar zou zijn, maar hij zei dat ik mits wat afdingen amper meer dan 15.000 euro zou betalen.
Enfin, hij heeft beloofd me op de hoogte te houden. De huidige eigenaar verhuist naar Nieuw-Zeeland of zoiets en kan dus niet anders dan de wagen te verkopen. Hij schijnt een kennis te zijn van die vriend van me.
Ik ben alvast benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOver een goedkope BMW gesproken: een vriend vertelde me daarstraks dat hij iemand kent die een 325Ci verkoopt (E46). Full option en amper 40.000 km. Ik antwoordde dat de prijs er ook wel naar zou zijn, maar hij zei dat ik mits wat afdingen amper meer dan 15.000 euro zou betalen.
Enfin, hij heeft beloofd me op de hoogte te houden. De huidige eigenaar verhuist naar Nieuw-Zeeland of zoiets en kan dus niet anders dan de wagen te verkopen. Hij schijnt een kennis te zijn van die vriend van me.
Ik ben alvast benieuwd.
Comment
Comment