Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voordeel van zilveren wagen: velgen passen altijd heel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      gvd.... weeral te vlug gelezen... 'k dacht dat je over de spijltjes in de nieren bezig was
      Misschien maar een magere troost ... maar ik dacht ook dat het over spijltjes ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        gvd.... weeral te vlug gelezen... 'k dacht dat je over de spijltjes in de nieren bezig was

Je bent niet alleen

'k Wou gisterenavond ook zo'n post typen, totdat ik las dat het over de uitlaat ging en niet over de niertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
          zaligeeeeeeeeeee 1 serie,spijtig dat die wat aan de dure kant is of anders had ik men auto verkocht en direct de deze gekocht

http://home.mobile.de/SIDhcBbMe0zJYY...11111220967472
          42.000 voor een 120d !!!

-edit-

IN DUITSLAND...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
            42.000 voor een 120d !!!

-edit-

IN DUITSLAND...
            mijn auto kost nieuw ook rond die prijs, eigelijk wat aan de overdreven kant voor zo'n klein auto'tje

Comment

mijn auto kost nieuw ook rond die prijs, eigelijk wat aan de overdreven kant voor zo'n klein auto'tje

Als je het zelf zegt.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Meen je dat? Voor die prijs heb je toch ook een behoorlijk goed uitgeruste 320d!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                  Meen je dat? Voor die prijs heb je toch ook een behoorlijk goed uitgeruste 320d!
                  steek maar is op de cc een bmw 120i of 120d in elkaar met bijna alle opties en sportpakket en kijk maar hoeveel je uit komt

Comment

steek maar is op de cc een bmw 120i of 120d in elkaar met bijna alle opties en sportpakket en kijk maar hoeveel je uit komt
                    Ik ben net even gaan spelen en heb een 320d samengesteld. Lederen interieur, navigatie, schuifdak, sportzetels, ... en ik kwam aan 41.073 euro! Natuurlijk is een 320d wel trager dan een 120d of een 120i. Ik persoonlijk zou nooit 42.000 kunnen geven aan een wagen ter grote van een 1!

Comment

Een 325i met Dynamic Line en nog een paar opties (autom. airco, metaalkleur en mss nog andere velgen), en ik ben al tevreden. Met 42.000 € als budget, zou ik er ruim geraken.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik maak voor 30000 rond een prachtige 1 volledig naar mijn smaak.
                        In een 1 mag gerust een TomTom hangen van mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                          Een 325i met Dynamic Line en nog een paar opties (autom. airco, metaalkleur en mss nog andere velgen), en ik ben al tevreden. Met 42.000 € als budget, zou ik er ruim geraken.
                          ik heb een 120i met alle opties dat ik heb op men auto op de cc genomen en ik kwam 39.055 euro uit met alu velgen styling 217 en zonder aeropack
                          dus moet er nog 1600 euro extra bij voor de velgen en nog het aero pack (weet daar de prijs niet van)

Comment

• laatst had ik een 130i volledig uitgerust van opties

grapje kost u +- 44.000€

verschoot ervan + BIV en verzekering is al +50.000€ slik

Comment

ik heb een 120i met alle opties dat ik heb op men auto op de cc genomen en ik kwam 39.055 euro uit met alu velgen styling 217 en zonder aeropack
                              dus moet er nog 1600 euro extra bij voor de velgen en nog het aero pack (weet daar de prijs niet van)

Ik geloof u wel hoor.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik geloof u wel hoor.
                                nee maar het is wel redelijk ongeloofwaardig, ik heb zelf ook lang zitten twijfelen (paar dagen niet goed geslapen ) of ik nu een e87 of een e90 3 serie zal nemen want zoveel verschil zit er niet in hun prijs terwijl de 3serie véél groter en luxueuzer is

Comment

nee maar het is wel redelijk ongeloofwaardig, ik heb zelf ook lang zitten twijfelen (paar dagen niet goed geslapen ) of ik nu een e87 of een e90 3 serie zal nemen want zoveel verschil zit er niet in hun prijs terwijl de 3serie véél groter en luxueuzer is

Als je alle opties op een BMW neemt, kom je idd aan erg hoge prijzen. Ik zou het in elk geval niet kunnen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Als je alle opties op een BMW neemt, kom je idd aan erg hoge prijzen. Ik zou het in elk geval niet kunnen.
                                    Daarom is er ook de MPower configuratie! Veel auto voor relatief weinig geld en toch alles wat een jonge gast nodig heeft. Zuinig in verbruik, minimale verzekeringskosten, en lage taxen.

I show you ... 1 minute!

Comment

• Over een goedkope BMW gesproken: een vriend vertelde me daarstraks dat hij iemand kent die een 325Ci verkoopt (E46). Full option en amper 40.000 km. Ik antwoordde dat de prijs er ook wel naar zou zijn, maar hij zei dat ik mits wat afdingen amper meer dan 15.000 euro zou betalen.
                                      Enfin, hij heeft beloofd me op de hoogte te houden. De huidige eigenaar verhuist naar Nieuw-Zeeland of zoiets en kan dus niet anders dan de wagen te verkopen. Hij schijnt een kennis te zijn van die vriend van me.
                                      Ik ben alvast benieuwd.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Over een goedkope BMW gesproken: een vriend vertelde me daarstraks dat hij iemand kent die een 325Ci verkoopt (E46). Full option en amper 40.000 km. Ik antwoordde dat de prijs er ook wel naar zou zijn, maar hij zei dat ik mits wat afdingen amper meer dan 15.000 euro zou betalen.
                                        Enfin, hij heeft beloofd me op de hoogte te houden. De huidige eigenaar verhuist naar Nieuw-Zeeland of zoiets en kan dus niet anders dan de wagen te verkopen. Hij schijnt een kennis te zijn van die vriend van me.
                                        Ik ben alvast benieuwd.
                                        das echt een koopje,toen ik men auto wou kopen ben ik nog een testrit gaan doen met een 325ci M pack smg van 2002 met 30 000km en die kosste zo'n 26000euro

Comment

Working...
                                        X