Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Komaan David, verkopen die handel Volgens mij moet je eens wat dikwijlder je bandenspanning controleren (ofwel zijn die bandjes al kaal doordat er iemand met een erg sportieve rijstijl met die 1 rijd... Snel! Zeg tegen je vrouw dat ze rustig moet rijden )
Heb jij ook al eens niet met dat autooke gereden...?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik zit met net hetzelfde probleem. Mijn band links achter gaat lichtjes af (wel geen runflats, is een leasewagen). Moet m nu om de 3 dagen bij pompen. Moet dringen eens door de garage.
zie ik da nu goed? Ik denk dat die lading bestemd is voor het VK. 't lijkt alsof het stuur aan de rechterkant zit.
Inderdaad, ik heb ze niet allemaal gecontroleerd maar die Sparkling graphite 130i was inderdaad met het stuur aan de rechterkant.
@BMWMB: Ik vroeg me af of je dan uiteindelijk een waarschuwing kreeg dat de bandendruk niet correct was op de display? Mn banden zijn na 9000 km nog zo goed als nieuw. Moet wel zeggen ik doe mn banden ook niet veel spinnen. Alleen soms eens in de leukere bochtjes, maar dan grijpt de DSC meestal in
Ik doe met mijn banden een 30 000 tot 35 000. Dan zijn ze ook wel alle 4 versleten.
Ik merk dat sommige "runflat-rijders" nog enkele dagen doorrijden met die band, vind ik toch maar link. Ik een tijdje geleden ook een lekke band gehad, en zelfs zonder het controlesysteem zou ik dit gemerkt hebben, ik voelde met toch niet gerust en heb de voorgeschreven limiet van 80km/u dan ook niet overschreden.
Nee, ik ben geen voorstander van runflat-banden. Ze zijn duurder,slijten vlugger, en ze zijn harder.
Hoe ziet eigenlijk een E87 eruit ZONDER mistlichten? Zijn dat dan gewoon twee zwarte plastieken kapjes ipv de mistlichten?
Want 'k ben nog nergens dergelijke foto's tegengekomen
Comment