Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen idee. Ik zie wel niet echt het nut in van een Touring. Tenzij ze beginnen zoals bij VW: Golf IV break, Bora break, Passat break ... Vooral die eerste twee. Er is amper verschil in grootte. Als dat er al is.
Deze impressie is mij altijd bijgebleven, of hij er ooit komt weet ik niet.
Let's hope not! Moesten ze, zoals bij Audi, eerst de driedeursversie hebben uitgebracht, en er daarna een vijfdeurs-break (wel korter dan de E91 natuurlijk) aan toevoegen, dan zou het mogen van mij, maar gegeven de omstandigheden, vind ik het idee alleen al een beetje over the top. Die impressie ziet er trouwens echt niet uit naar mijn bescheiden mening. Toch niet met die achterlichten, die voor de gelegenheid uitgerokken schijnen te zijn.
Let's hope not! Moesten ze, zoals bij Audi, eerst de driedeursversie hebben uitgebracht, en er daarna een vijfdeurs-break (wel korter dan de E91 natuurlijk) aan toevoegen, dan zou het mogen van mij, maar gegeven de omstandigheden, vind ik het idee alleen al een beetje over the top. Die impressie ziet er trouwens echt niet uit naar mijn bescheiden mening. Toch niet met die achterlichten, die voor de gelegenheid uitgerokken schijnen te zijn.
Nog een 'oud' rijdende scoop versie van de 1 Serie Touring.
Het lijkt met de dag onwaarschijnlijker dat BMW deze nog zou uitbrengen, het is er te stil rond en de 1 Serie viert binnekort al zijn 2 jaar
Ik vind het allesinds jammer
Onbegrijpelijk dat iemand deze "oude" scoop 4deurs versie mooi zou vinden, al lopen de Chinese voor een 4deurs versie altijd (onbegrijpelijk) warm voor.
Comment