Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel kost het aero-pack op een 1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
      Hoeveel kost het aero-pack op een 1?
      Op een X3 is het 2500€ met spuiting en plaatsing, incl BTW ... zal wel in die buurt liggen
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
        ter vervanging van men 5serie zal ik graag een 1serie kopen in deze configuratie

BMW 120d Sportshatch

Koetswerkkleur:

Titansilber

Binnenuitrusting:
        stof flashpoint/sensatec Schwarz
        Wielen:

Alu velgen styling 208M 18"

Gekozen opties:
        M sportpakket
        multifunct. M sportstuur
        zonder monogram
        shadowline
        fluwelen tapijten
        centraal armsteun vooraan
        sportzetels vooraan
        decoratieve lijsten in alminium Glacier Silber
        hogedrukreiniging koplampen
        xenon
        pdc achteraan
        mistlampen vooraan
        electr. gestuurde airco
        snelheidsregelaar
        lichtpakket
        navigatie business
        sound system
        hemelbekleding in anthrazit

totale prijs: 36 980 euro

Hele mooie auto die 1. Maar ik vind het opzich een hele dure auto, voor wat je in de plaats krijgt op gebied van ruimte en gebruiksgemak. Als ik zou mogen kiezen voor firmawagen zou ik het wel overwegen maar om zelf uit mijn portomonee te betalen, dan zou ik toch wel andere alternatieven hebben. Passat? Vectra voor 36 980€ heb je daar een zeer uitgeruste versie van. Dit is geen verwijt naar BMW of Mercedes met zen A. Maar als je er zo eens over nadenkt is het toch wel veel geld voor zo'n autootje e? Ofniet?
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Dat is inderdaad veel geld voor zo'n eerder klein wagentje. Wel hangt er een BMW- of Mercedes-logo op. Dat alleen is doorslaggevend voor veel mensen.

Je koopt met deze twee merken een kwalitatief goede wagen, die goed in mekaar steekt en ook zeer goed rijdt. Nu hoor ik je natuurlijk al afkomen met het argument dat een Opel en VW dat ook zijn, en daar heb je ook volkomen gelijk in.

Dan bestaat er ook nog zoiets als emotie en zelfs passie. Deze 2 factoren kunnen ook een rol spelen bij de aankoop van een wagen. Dan begrijp ik heel zeker, en ik kijk daarbij zelfs in mijn eigen boezem, dat mensen meer willen betalen voor die bepaalde wagen...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou nooit van een 5-reeks overstappen naar een 1-reeks.
            Waarom niet de e90 zoals hier al voorgesteld. Voor diezelfde prijs heb je er één en binnenin is die even groot als je huidige 5-reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
              Ik zou nooit van een 5-reeks overstappen naar een 1-reeks.
              Waarom niet de e90 zoals hier al voorgesteld. Voor diezelfde prijs heb je er één en binnenin is die even groot als je huidige 5-reeks.
              http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=16453

Hij heeft ondertussen al een eentje

Comment

• Ik ben niet enige die hier gepost heeft de laatste uren, hé?
                Ik blijf echter wel achter mijn post staan

Comment

• Waarom niet?

Nemo is 20 jaar... Dan vind ik een 5 toch wel wat groot.
                  Ik vind zo'n 120d in zijn configuratie een prachtige wagen.
                  Ik zelf heb een 530d en een 118d, en ik betrap er mij op dat ik zeker zo graag met de 118d rijd...

@ Nemo: Mijn zege heb je...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Waarom niet?

Nemo is 20 jaar... Dan vind ik een 5 toch wel wat groot.
                    Ik vind zo'n 120d in zijn configuratie een prachtige wagen.
                    Ik zelf heb een 530d en een 118d, en ik betrap er mij op dat ik zeker zo graag met de 118d rijd...

@ Nemo: Mijn zege heb je...
                    merci
                    de 5 was echt véél te groot voor mij.Ik heb ook geen kinderen ofzo.Ik ben echt tevreden met een 1serie

Comment

ik ben ook gaan testrijden met een e90 320d 150pk versie maar hij viel me wat tegen en toen ben ik met die 120i gaan rijden en ik was meteen verkocht.Je beleeft veel meer fun met een 1serie

Comment

Idd

320d Berline
                        EUR 30.700,00

Titansilber
                        Alu velgen styling 158 17" (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

Extra opties

Sportophanging (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Multifunktioneel stuurwiel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Sportstuur (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Alarminstallatie
                        Gespoten aanbouwdelen (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Automatisch dimmende binnenspiegel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Neerklapbare achterzetels (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Sportzetels vooraan (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Decoratieve sierlijsten in Titan matt
                        Hogedrukreiniging koplampen (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Park Distance Control achteraan (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Mistlampen vooraan (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Regensensor en lichtsensor (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Xenon voor grote en dimlichten (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Elektronisch gestuurde airconditioning (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Snelheidsregelaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Lichtpaket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
                        Radio BMW Professional (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
                        CD wisselaar 6 selecties
                        Performance Line (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)

EUR 36.960,00
                        Zou ik zeker ook doen!

En als je persé navi wilt dan zouik opteren voor een tomtom of dat mooi systeem van VDO dat in de linkse luchtmond op het centrale paneel komt. Ik zoek even de link voor je op.

Comment

• Door die interactieve sites wordt het moeilijk om te linken.

Bij deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                            Idd

Zou ik zeker ook doen!

En als je persé navi wilt dan zouik opteren voor een tomtom of dat mooi systeem van VDO dat in de linkse luchtmond op het centrale paneel komt. Ik zoek even de link voor je op.
                            het is al te laat ik heb men 1serie al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                              http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=16453

Hij heeft ondertussen al een eentje
                              En daar lees ik dan ook nog eens over

Sry!

Anyway een slechte kezue kon je niet maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                                het is al te laat ik heb men 1serie al
                                Idd, sry my mistake.

Hoeveel heb je uiteindelijk betaalt? (mag pm)

Comment

Idd

Zou ik zeker ook doen!

ik kon trouwens zo ééntje kopen voor 34500 me gps professional 8000km erop en nog niet ingeschreven bij meeusen in kalmthout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is inderdaad veel geld voor zo'n eerder klein wagentje. Wel hangt er een BMW- of Mercedes-logo op. Dat alleen is doorslaggevend voor veel mensen.

Je koopt met deze twee merken een kwalitatief goede wagen, die goed in mekaar steekt en ook zeer goed rijdt. Nu hoor ik je natuurlijk al afkomen met het argument dat een Opel en VW dat ook zijn, en daar heb je ook volkomen gelijk in.

Dan bestaat er ook nog zoiets als emotie en zelfs passie. Deze 2 factoren kunnen ook een rol spelen bij de aankoop van een wagen. Dan begrijp ik heel zeker, en ik kijk daarbij zelfs in mijn eigen boezem, dat mensen meer willen betalen voor die bepaalde wagen...

Natuurlijk, maar ik dacht er gewoon eens aan, da je nu zo eens echt nadenkt wa je er in de plaats voor zou hebben e. Nee ik ben ook een Mercedes-fan en als ik het mij binnen aantal jaar zou kunnen permitteren om voor 40000€ een C of E klasse te kunnen kopen zou ik dat ook doen. Daarvoor het je ook een TOP Passat en een TOP Vectra. Maar 36000€ voor een 1 vind ik echt heel maarja, geen kinderen... dan hoeft een 3 of 5 niet e.
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Door die interactieve sites wordt het moeilijk om te linken.

Bij deze:
                                      Leuke tussenoplossing.
                                      Al zou ik het schermpje wel iets te klein vinden.

Comment

• ik vind het maar niks voor ong 1500euro zonder plaatsing

Comment

• Ik vind het knap

Inzake aero-pack... als het maar 2500 is, koop ik dan een aero-pack ipv een sportpack denk ik ... op mn fictieve 1

Comment

Working...
                                          X