Hoeveel kost het aero-pack op een 1?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemoter vervanging van men 5serie zal ik graag een 1serie kopen in deze configuratie
BMW 120d Sportshatch
Koetswerkkleur:
Titansilber
Binnenuitrusting:
stof flashpoint/sensatec Schwarz
Wielen:
Alu velgen styling 208M 18"
Gekozen opties:
M sportpakket
multifunct. M sportstuur
zonder monogram
shadowline
fluwelen tapijten
centraal armsteun vooraan
sportzetels vooraan
decoratieve lijsten in alminium Glacier Silber
hogedrukreiniging koplampen
xenon
pdc achteraan
mistlampen vooraan
electr. gestuurde airco
snelheidsregelaar
lichtpakket
navigatie business
sound system
hemelbekleding in anthrazit
totale prijs: 36 980 euro
Hele mooie auto die 1. Maar ik vind het opzich een hele dure auto, voor wat je in de plaats krijgt op gebied van ruimte en gebruiksgemak. Als ik zou mogen kiezen voor firmawagen zou ik het wel overwegen maar om zelf uit mijn portomonee te betalen, dan zou ik toch wel andere alternatieven hebben. Passat? Vectra voor 36 980€ heb je daar een zeer uitgeruste versie van. Dit is geen verwijt naar BMW of Mercedes met zen A. Maar als je er zo eens over nadenkt is het toch wel veel geld voor zo'n autootje e? Ofniet?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Dat is inderdaad veel geld voor zo'n eerder klein wagentje. Wel hangt er een BMW- of Mercedes-logo op. Dat alleen is doorslaggevend voor veel mensen.
Je koopt met deze twee merken een kwalitatief goede wagen, die goed in mekaar steekt en ook zeer goed rijdt. Nu hoor ik je natuurlijk al afkomen met het argument dat een Opel en VW dat ook zijn, en daar heb je ook volkomen gelijk in.
Dan bestaat er ook nog zoiets als emotie en zelfs passie. Deze 2 factoren kunnen ook een rol spelen bij de aankoop van een wagen. Dan begrijp ik heel zeker, en ik kijk daarbij zelfs in mijn eigen boezem, dat mensen meer willen betalen voor die bepaalde wagen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050Ik zou nooit van een 5-reeks overstappen naar een 1-reeks.
Waarom niet de e90 zoals hier al voorgesteld. Voor diezelfde prijs heb je er één en binnenin is die even groot als je huidige 5-reeks.
Hij heeft ondertussen al een eentje
Comment
-
Waarom niet?
Nemo is 20 jaar... Dan vind ik een 5 toch wel wat groot.
Ik vind zo'n 120d in zijn configuratie een prachtige wagen.
Ik zelf heb een 530d en een 118d, en ik betrap er mij op dat ik zeker zo graag met de 118d rijd...
@ Nemo: Mijn zege heb je...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBWaarom niet?
Nemo is 20 jaar... Dan vind ik een 5 toch wel wat groot.
Ik vind zo'n 120d in zijn configuratie een prachtige wagen.
Ik zelf heb een 530d en een 118d, en ik betrap er mij op dat ik zeker zo graag met de 118d rijd...
@ Nemo: Mijn zege heb je...
de 5 was echt véél te groot voor mij.Ik heb ook geen kinderen ofzo.Ik ben echt tevreden met een 1serie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050Ik zou nooit van een 5-reeks overstappen naar een 1-reeks.
Waarom niet de e90 zoals hier al voorgesteld. Voor diezelfde prijs heb je er één en binnenin is die even groot als je huidige 5-reeks.
Comment
-
320d Berline
EUR 30.700,00
Titansilber
Alu velgen styling 158 17" (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Extra opties
Sportophanging (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Multifunktioneel stuurwiel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Sportstuur (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Alarminstallatie
Gespoten aanbouwdelen (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Automatisch dimmende binnenspiegel (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Neerklapbare achterzetels (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Sportzetels vooraan (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Decoratieve sierlijsten in Titan matt
Hogedrukreiniging koplampen (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Park Distance Control achteraan (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Mistlampen vooraan (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Regensensor en lichtsensor (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Xenon voor grote en dimlichten (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Elektronisch gestuurde airconditioning (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Snelheidsregelaar (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Lichtpaket (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
Radio BMW Professional (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
CD wisselaar 6 selecties
Performance Line (Maakt deel uit van Bestanddelen Line)
EUR 36.960,00
En als je persé navi wilt dan zouik opteren voor een tomtom of dat mooi systeem van VDO dat in de linkse luchtmond op het centrale paneel komt. Ik zoek even de link voor je op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerIdd
Zou ik zeker ook doen!
En als je persé navi wilt dan zouik opteren voor een tomtom of dat mooi systeem van VDO dat in de linkse luchtmond op het centrale paneel komt. Ik zoek even de link voor je op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Works
Sry!
Anyway een slechte kezue kon je niet maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerIdd
Zou ik zeker ook doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is inderdaad veel geld voor zo'n eerder klein wagentje. Wel hangt er een BMW- of Mercedes-logo op. Dat alleen is doorslaggevend voor veel mensen.
Je koopt met deze twee merken een kwalitatief goede wagen, die goed in mekaar steekt en ook zeer goed rijdt. Nu hoor ik je natuurlijk al afkomen met het argument dat een Opel en VW dat ook zijn, en daar heb je ook volkomen gelijk in.
Dan bestaat er ook nog zoiets als emotie en zelfs passie. Deze 2 factoren kunnen ook een rol spelen bij de aankoop van een wagen. Dan begrijp ik heel zeker, en ik kijk daarbij zelfs in mijn eigen boezem, dat mensen meer willen betalen voor die bepaalde wagen...
Natuurlijk, maar ik dacht er gewoon eens aan, da je nu zo eens echt nadenkt wa je er in de plaats voor zou hebben e. Nee ik ben ook een Mercedes-fan en als ik het mij binnen aantal jaar zou kunnen permitteren om voor 40000€ een C of E klasse te kunnen kopen zou ik dat ook doen. Daarvoor het je ook een TOP Passat en een TOP Vectra. Maar 36000€ voor een 1 vind ik echt heel maarja, geen kinderen... dan hoeft een 3 of 5 niet e.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
Comment