Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Die foto's zijn inderdaad best wel wat overbelicht, idd. Maar lemon blijft een zeer bleke lederkleur.

Ik vind 't schitterend, hoe dat lemon naar buiten zal stralen en prachtig samen zal passen met dat carbonzwart en de chroom raamomlijsting... Ware terra bleker geweest (en dus natuurbruin, of kastanjebruin o.i.d.) en ook naar buiten zou schijnen, dan had ik dat genomen. Terra is echter te donker om mooi naar buiten uit te stralen, dus daarom nam ik 't niet.
    Ik verkies eerder het zachtere/donkere Terra ipv het heldere/frisse Lemon kleur.

Maar ja, dat is dan ook ieder zijne persoonlijke smaak.

Jou combinatie is sowieso ook geslaagd

Comment

• Gisteren m'n eerste FL in het 'wild' gezien .

1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• zo'n standaard eentje is toch echt niet mooi.
        Mooie velgen zijn echt een must op zo'n wagen...

Comment

• Zitte ze ondertussen al aan de XHY platen...amaai.. da gaat ook zene gang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil07 Bekijk Berichten
            Zitte ze ondertussen al aan de XHY platen...amaai.. da gaat ook zene gang
            Sinds afgelopen donderdag aan XII, ik kan het getuigen

Comment

• Yep, m'n zoetie heeft ook XII.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik heb ook al twee wijzigingen doorgegeven. HiFi Pro ipv. HiFi + USB-aansluiting ipv. MP3-CD-wisselaar. Maar daar stopt 't wel.
                Ah cool, dus ook USB.

Comment

• Schitterend !!

Comment

• Mjah, niet slecht, maar ook niet bijzonder leuk. Gewoon een gewone nummerplaat. Wees blij dat je niet "XIT" hebt, of je mocht vanaf heden altijd mooi de legale snelheid rijden.

Comment

• Binnenkort zullen er wel een pak Jaguars ingeschreven worden. XJR, XJB (= bijna XJ8 ), XKB (= XK8 ), e.a.

Comment

• Ik was blijkbaar nog net op tijd voor de Professional radio toe te voegen aan m'n bestelling want de verkoper zei dat hij bijna klaar staat om in te boeken om in productie te gaan ofzo.
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                          Wel vet, XII-012 .

(twee keer het getal 12 voor zij die het niet moesten begrijpen)
                          Sh*t man hoe weet jij welke plaat ik heb? Ik heb toch nergens een foto gezet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                            Ah heb jij die plaat? Wist ik niet. Ter plekke uitgevonden, gTa's vrouw/vriendin heeft een plaat met XII en ik zette er de 012 gewoon achter .
                            Tuurlijk niet, gewoon grapje

Comment

• Euhm gTa ik weet dat het tegen je principes is maar euhm zijn er in replica ( hoe durf ik het zeggen ) geen 18" versies van de CSL-velgen ?

Ik vind ze zooooo vet
                              De enige ultieme velg voor een 1-serie !!!

Comment

• Ja hoor. Heb er al eentje live gezien bij m'n bandendealer. Miljaar wat een slecht afgewerkte, en vooral zeer zware velgen. Maar lekker goedkoop, dus als kwaliteit je worst kan wezen : feel free!

Comment

• Foeck joe !

Pfffff wrm heeft de 1 geen enkele uber-velg zoals de 3-serie dat wel heeft

Comment

• Ge zijt verwend. Ge hebt godverdorie meer dan 10 velgen waaruit ge kunt kiezen, die reteknap zijn. Waarvan zeker 5 versies 18" ! Wat wil je nog meer?

Comment

• Euhm fijne spaken

Kweet nie eigenlijk:

ff overlopen:

229 -> te dicht en grof
                                      255 -> mooi, maar oogt veel kleiner dan ze is
                                      227 -> waarom opgevult tussen de spaken fgs!
                                      256 -> MOOI --> wintervelg
                                      141 -> nie mijn ding
                                      142 -> nie mijn ding
                                      217 -> mooi, maar nog nooit in het echt gezien
                                      207M -> nja trekt enorm op de m velgen van 3 coupe (19" optionele dan) maar mist iets
                                      208M -> te open
                                      216I -> niet verkrijgbaar indien geen LSE
                                      181 -> te open

Comment

• Man zo'n velg zoals deze van xxx voor de 3 serie of de optionele 19" m-velg van de coupe = LEKKER

Sowieso eig minder mooie velgen in nieuwe wagens dan vroeger, vb de oude M5 velg of oude M3 en M3 CSL velg, of de 135M-velg, etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                          Euhm gTa ik weet dat het tegen je principes is maar euhm zijn er in replica ( hoe durf ik het zeggen ) geen 18" versies van de CSL-velgen ?

Ik vind ze zooooo vet
                                          De enige ultieme velg voor een 1-serie !!!

Comment

Working...
                                          X