Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo erg vind ik dat nu ook niet, gezien de nieren er niet mooier of lelijker op geworden zijn. Maar vind het enkel dom dat ze dat verschil niet onmiddellijk bij de invoering van de facelift gedaan hebben. Alé ja over een "facelift" gesproken, zoek de verschillen hé Al ben ik daar niet rouwig om, want het zou pas een afgang(nog maar 2,5 op de markt) zijn moest de facelift zodanig veranderd zijn dat hij lijkt op een nieuw model(zie wat Audi gedaan heeft met de "A4 klanten" )
Zo erg vind ik dat nu ook niet, gezien de nieren er niet mooier of lelijker op geworden zijn. Maar vind het enkel dom dat ze dat verschil niet onmiddellijk bij de invoering van de facelift gedaan hebben. Alé ja over een "facelift" gesproken, zoek de verschillen hé Al ben ik daar niet rouwig om, want het zou pas een afgang(nog maar 2,5 op de markt) zijn moest de facelift zodanig veranderd zijn dat hij lijkt op een nieuw model(zie wat Audi gedaan heeft met de "A4 klanten" )
Bestelling is definitief, ik verander niks meer, m'n Auftragsbestätigung is binnen.
UB51 120d 3-Türer
416 Carbonschwarz metallic
LWB7 Leder Boston Lemon
1CC Auto Start Stop Funktion
1CD Brake Energy Regeneration
249 Multifunktion für Lenkrad
2HK Leichtmetallräder Radialspeiche 216 mit Mischbereifung
302 Alarmanlage
346 Chrome Line Exterieur
403 Glasdach, elektrisch
441 Raucherpaket
473 Armauflage vorn
481 Sportsitze
491 Ablagenpaket
494 Sitzheizung
4AS Edelholzausführung Pappel Maser grau
502 Scheinwerfer-Waschanlage
508 Park Distance Control (PDC)
520 Nebelscheinwerfer
521 Regensensor und automatische Fahrlichtschaltung
522 Xenon-Licht
534 Klimaautomatik
540 Geschwindigkeitsregelung
563 Lichtpaket
5DC Fondkopfstützen klappbar
644 Handy Vorbereitung Bluetooth
663 Radio BMW Professional
677 HiFi System Professional
6FL USB-/Audio-Schnittstelle
704 M Sportfahrwerk
710 M Lederlenkrad
715 M Aerodynamikpaket
775 Dachhimmel anthrazit
7A5 Advantage Paket in Verbindung mit Limited Sport Edition
7MS Limited Sport Edition
9AA Aussenhautschutz
Ah ja, door een foutje van de firma heb ik dus de optie "PDC voor- en achteraan" bovenop de al zeer knappe korting er gewoon voor niks bij. Dank u, BMW.
Ah ja, door een foutje van de firma heb ik dus de optie "PDC voor- en achteraan" bovenop de al zeer knappe korting er gewoon voor niks bij. Dank u, BMW.
Das toch een verplichte optie bij het LSE-pakket ?
Ze hebben dus vergeten het erbij te tellen ofwa ?
Kvind dat eigenlijk weer smerig trucje van BMW, 3.710 euro vragen voor LSE-pakket en er dan halverweg bijplaatsen dat ge nog es verplicht zijt rond de 300 euro te betalen voor PDC ...
Das toch een verplichte optie bij het LSE-pakket ?
Ze hebben dus vergeten het erbij te tellen ofwa ?
Kvind dat eigenlijk weer smerig trucje van BMW, 3.710 euro vragen voor LSE-pakket en er dan halverweg bijplaatsen dat ge nog es verplicht zijt rond de 300 euro te betalen voor PDC ...
Ja en neen. Op de config wel, maar in de prijslijst niet. Dus... Ikke zonder besteld, en de prijs er niét bijgezet. Die mannen sturen dat terug mét PDC, mét prijs. Ik terug "hoef ik niet, daa-aag", zij terug "is verplicht", ik terug "gelieve in bijlage de officiële Duitse prijslijst te willen vinden". Zij : *stil*.
Ja en neen. Op de config wel, maar in de prijslijst niet. Dus... Ikke zonder besteld, en de prijs er niét bijgezet. Die mannen sturen dat terug mét PDC, mét prijs. Ik terug "hoef ik niet, daa-aag", zij terug "is verplicht", ik terug "gelieve in bijlage de officiële Duitse prijslijst te willen vinden". Zij : *stil*.
Comment