Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Bron + link?

Zo erg vind ik dat nu ook niet, gezien de nieren er niet mooier of lelijker op geworden zijn. Maar vind het enkel dom dat ze dat verschil niet onmiddellijk bij de invoering van de facelift gedaan hebben. Alé ja over een "facelift" gesproken, zoek de verschillen hé Al ben ik daar niet rouwig om, want het zou pas een afgang(nog maar 2,5 op de markt) zijn moest de facelift zodanig veranderd zijn dat hij lijkt op een nieuw model(zie wat Audi gedaan heeft met de "A4 klanten" )

Comment

Mijn glazen bol zegt van niet, tenzij ze teveel spruitjes en worst gegeten hebben die middag.
      Ahzo doe gij dat. Uw eerst goe dik eten in spruitjes en worst om dan vervolgens achteraan plaats te nemen en te zien hoe ruim hij achteraan wel is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Zo erg vind ik dat nu ook niet, gezien de nieren er niet mooier of lelijker op geworden zijn. Maar vind het enkel dom dat ze dat verschil niet onmiddellijk bij de invoering van de facelift gedaan hebben. Alé ja over een "facelift" gesproken, zoek de verschillen hé Al ben ik daar niet rouwig om, want het zou pas een afgang(nog maar 2,5 op de markt) zijn moest de facelift zodanig veranderd zijn dat hij lijkt op een nieuw model(zie wat Audi gedaan heeft met de "A4 klanten" )
        'k Had 't eigenlijk op "een nieuw M sportpack".

Comment

'k Had 't eigenlijk op "een nieuw M sportpack".
          Awel, ik ook

Comment

• Bestelling is definitief, ik verander niks meer, m'n Auftragsbestätigung is binnen.

UB51 120d 3-Türer
            416 Carbonschwarz metallic
            LWB7 Leder Boston Lemon
            1CC Auto Start Stop Funktion
            1CD Brake Energy Regeneration
            249 Multifunktion für Lenkrad
            2HK Leichtmetallräder Radialspeiche 216 mit Mischbereifung
            302 Alarmanlage
            346 Chrome Line Exterieur
            403 Glasdach, elektrisch
            441 Raucherpaket
            473 Armauflage vorn
            481 Sportsitze
            491 Ablagenpaket
            494 Sitzheizung
            4AS Edelholzausführung Pappel Maser grau
            502 Scheinwerfer-Waschanlage
            508 Park Distance Control (PDC)
            520 Nebelscheinwerfer
            521 Regensensor und automatische Fahrlichtschaltung
            522 Xenon-Licht
            534 Klimaautomatik
            540 Geschwindigkeitsregelung
            563 Lichtpaket
            5DC Fondkopfstützen klappbar
            644 Handy Vorbereitung Bluetooth
            663 Radio BMW Professional
            677 HiFi System Professional
            6FL USB-/Audio-Schnittstelle
            704 M Sportfahrwerk
            710 M Lederlenkrad
            715 M Aerodynamikpaket
            775 Dachhimmel anthrazit
            7A5 Advantage Paket in Verbindung mit Limited Sport Edition
            7MS Limited Sport Edition
            9AA Aussenhautschutz

Productiedatum = 28/05/2007

Comment

• congrasjoeleesjons

Comment

• Ik wil 'm wel es zonder geldtransport testen

Comment

• Ah ja, door een foutje van de firma heb ik dus de optie "PDC voor- en achteraan" bovenop de al zeer knappe korting er gewoon voor niks bij. Dank u, BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Awel, ik ook
                    Awel, voor hetzelfde geld ziet het nieuwe M Sportpack er b.v. véél beter uit !

Comment

Ah ja, door een foutje van de firma heb ik dus de optie "PDC voor- en achteraan" bovenop de al zeer knappe korting er gewoon voor niks bij. Dank u, BMW.
                      Das toch een verplichte optie bij het LSE-pakket ?

Ze hebben dus vergeten het erbij te tellen ofwa ?
                      Kvind dat eigenlijk weer smerig trucje van BMW, 3.710 euro vragen voor LSE-pakket en er dan halverweg bijplaatsen dat ge nog es verplicht zijt rond de 300 euro te betalen voor PDC ...

Comment

• Proficiat overigens !!!

BTW hij is full-option afgezien van GPS ... waarom geen GPS genomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                          Proficiat overigens !!!

BTW hij is full-option afgezien van GPS ... waarom geen GPS genomen ?
                          veel geld voor wa zijne pda quasi even goe kan (behalve parijs )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                            Das toch een verplichte optie bij het LSE-pakket ?

Ze hebben dus vergeten het erbij te tellen ofwa ?
                            Kvind dat eigenlijk weer smerig trucje van BMW, 3.710 euro vragen voor LSE-pakket en er dan halverweg bijplaatsen dat ge nog es verplicht zijt rond de 300 euro te betalen voor PDC ...
                            Ja en neen. Op de config wel, maar in de prijslijst niet. Dus... Ikke zonder besteld, en de prijs er niét bijgezet. Die mannen sturen dat terug mét PDC, mét prijs. Ik terug "hoef ik niet, daa-aag", zij terug "is verplicht", ik terug "gelieve in bijlage de officiële Duitse prijslijst te willen vinden". Zij : *stil*.

Twee dagen erna was de prijslijst al aangepast.

Comment

• ok, dat was je laatste halbjahres zeker?

ze waren een beetje lastig nu om mijn vraag aan te stellen zeker?

Comment

• Nog geen contact opgenomen. Geef me 'n paar weekjes. Of is 't dringend?

Comment

Nog geen contact opgenomen. Geef me 'n paar weekjes. Of is 't dringend?
                                  nee jong, helemaal niet dringend, als ik het voor september weet is het goe, september + produktie + 6 maand is april/mei 2008 hé

Comment

Ja en neen. Op de config wel, maar in de prijslijst niet. Dus... Ikke zonder besteld, en de prijs er niét bijgezet. Die mannen sturen dat terug mét PDC, mét prijs. Ik terug "hoef ik niet, daa-aag", zij terug "is verplicht", ik terug "gelieve in bijlage de officiële Duitse prijslijst te willen vinden". Zij : *stil*.

Twee dagen erna was de prijslijst al aangepast.
                                    In Belgische zit het allesinds

Ge leeft gij op geluk nje

Comment

• Vergelijking van de lichten.

Dit is eentje zonder xenon, dus met gewone lichten achteraan. In het glas zit 'n soort van "horizontale LED-strip namaaklijnen" ingewerkt.
                                      Last edited by ; 10/06/2008, 17:48.

Comment

• En met xenon : gewone lampen voor remlicht e.d., maar tegen 't glas aan lopen vier horizontale LED-strips.
                                        Last edited by ; 10/06/2008, 17:48.

Comment

• Dank u gTa

Per toeval ook geen foto's van de satin raamomlijstingen

Comment

Working...
                                          X