Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    Voor gTa en Lightstorm Toch een knappe bak hé...

Van die plastiek grijze diffuser zie ik toch echt de meerwaarde niet in
    Waarom die plastieken uitsnuiding?? Ok je kan die in lak laten spuiten maar dan lijkt ie niet meer origineel, ik vind dat echt niet geslaagd..

Ik zie het niet..

Comment

• LSE = Zó lekker ..

Mét lemon offcourse !

Comment

• Wow wat een vette foto's zeg. Thanks WC eend.

Ik ga het toch bij Lemon houden denk ik. Desnoods draag ik maar iets minder jeans.

Comment

• gTa, jij spuit je diffusor wel mee zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
            Voor gTa en Lightstorm Toch een knappe bak hé...

Als ik dit zie ... dan moét daar lemon bij. 'k Ga ook maar wat meer poetsen, dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
              gTa, jij spuit je diffusor wel mee zeker ?
              Waarschijnlijk wel. 'k Ben nog op zoek naar een mooie einddemper, Bastuck komt er niet op, ben nu nog op zoek naar foto's van de Eisenmann-demper op de 120d. Als die er hetzelfde uitziet als de einddemper van Eisenmann voor de 130i, én als de einddemper niet te veel onder de achterschort uit komt piepen (zoals die Bastuck), dan wordt het waarschijnlijk die, ja.

Dan moet de uitholling van die kunststofplaat wat groter worden gemaakt, en ja dan overweeg ik inderdaad om die meteen in carbonzwart te laten spuiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                Wow wat een vette foto's zeg. Thanks WC eend.
                Inderdaad, idem : thanks !

Op welke beurs zijn die foto's getrokken?

Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                Ik ga het toch bij Lemon houden denk ik. Desnoods draag ik maar iets minder jeans.
                Idem. 'k Ga 't mij af en toe beklagen, maar bijna altijd, als ik m'n auto zie staan, ga 'k gewoon doodblij zijn dat ik wél lemon ga hebben.

Comment

• Deze week de 118d getest van Monserez!

Ie was zwart met beige interieur en pianolak !
                  Man wat een droooooooooomcombo !

Dit met LSE zou zalig zijn
                  Jammer dat de LSE niet meer bestelbaar zal zijn tegen de zomer

Comment

• Volledig beige interieur is ook mijn favoriete interieur. Jammer dat 't niet met de LSE bestelbaar is.

Comment

• Al het nieuwe beige gezien ? van de facelift ?

Echt, dat beige met antracieten hout of pianolak = ubergeil

Comment

Wow wat een vette foto's zeg. Thanks WC eend.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Inderdaad, idem : thanks !

Op welke beurs zijn die foto's getrokken?
                        Da's graag gedaan

De foto's zijn van de beurs van Leipzig. Meer foto's van de beurs kan je hier http://www.bmwarchiv.de/foto/galerie...pzig-2007.html vinden
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Nu ik die foto's gezien heb van die LSE ben ik helemaal jaloers, vooral op gTa, met zijn toch wel vrij volle 120d, met het hemels interieurtje! (ik hou van houten inleglijsten!) !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Volledig beige interieur is ook mijn favoriete interieur. Jammer dat 't niet met de LSE bestelbaar is.
                            Beige is sowieso mooi, maar vind het niet mooi passen met het zwart hemeldak en vooral de beige deurenpanelen(idem bij Alaska-grijs) die dan ook helemaal beige(of grijs) zijn zonder enig zwart contrast, zoals het bij andere kleuren wel mogelijk is.

Comment

• Doen die Lemon gTa. Kunnen we sowieso ervaringen uitwisselen over het cleanen ervan.

Comment

• Heb jij ook de houten inleglijsten genomen, Lightstorm ?

Comment

• Die blauwe gloed komt toch o zo mooi tot uiting op die autosalons.

@SpeedExceed: Nee, heb glacier silber. Hoe vind je die? Vind ze best wel mooi.

Comment

• Heb je die "accentgeslepen" alulijsten (Akzentschliff) al gezien, Lightstorm? Die zijn ook zéér knap. 'k Vind die persoonlijk een pák knapper dan de glacierzilveren. En 't kost niks extra. Heb ze live gezien in Genève en was er wég van.

Misschien iets om te overwegen?

Comment

Die blauwe gloed komt toch o zo mooi tot uiting op die autosalons.
                                      Als je auto mooi gewassen is, en zuiver staat, komt dat in de zon e.d. ook naar buiten, hoor. Zelfs 's nachts, als 'ie onder straatverlichting geparkeerd staat. Vroeger hebben m'n ouders nog twee karren in die kleur gehad, en alhoewel ik 't al een beetje beugezien ben blijft 't een zeer knappe kleur. Enkel bij grauw weer, of als 'ie vuil staat, toont 't echt zwart. 't Is, nog meer dan gewoon zwart, een kleur die sméékt om regelmatig onderhoud.

Comment

• Zijn er al mensen die met de nieuwe 118d of 120d hebben gereden? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb mijn 118d nu een 2-tal weken, en om eerlijk te zijn, wat betreft rijsensaties is hij er niet op vooruitgegaan. Gevaarlijke uitspraak, maar laat me effe toelichten.
                                        Ik ben ervan overtuigd dat ie sneller is dan de 122-pk versie alleen voelt dit niet zo aan, alles gebeurt zo stil, zo emotieloos. Bij stevig optrekken hoor je bij 4000 toeren een zacht gebrom, onder de 3000 is hij zelfs zodanig stil dat je enkel wat gezoem hoort. Natuurlijk is dit zeer positief voor een zelfontbrander maar hierdoor wordt elk snelheidsgevoel weggenomen en daar is het toch om te doen. Gelukkig is het stuurgevoel zo goed als hetzelfde gebleven, ook al voelt het stuur lichter aan.
                                        De facelift 1 is er duidelijk op vooruitgegaan wat betreft afwerking, maar het rijgevoel is wat steriel geworden.

Comment

• Ik vond de 118d vlot rijden ! Ik rij veel met een 320d en een X3 2.0d en ik vond het echt "thuis komen"... Hij rijdt zoals pakweg een 320d ... ik vind er weinig steriel aan ...
                                          Hij is zeker niet echt snel te noemen, zeker niet door -zoals jij al aanhaalde- het weinige snelheidsgevoel, maar toch meer dan vlot genoeg !

De facelift betekent een enorme vooruitgang qua interieur !!!
                                          Echt mooi ! Ik ben verzot op de pianolak inserts

Comment

Working...
                                          X