Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geef toe, er zijn lelijker wintervelgen hé

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• kzou me dan nog die WTCCofhoehetendieweeral-velgen van Gilles' LSE durven bestellen in accessoire (via gilles & percent natuurlijk )

Comment

• voila, dreamcombo

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is het aanval van Tomskitis of serieuze overweging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
            Is het aanval van Tomskitis of serieuze overweging?
            het laatste

en soms het eerste

maar nu vooral het laatste

of toch het eerste?

neenee, toch het laatste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              welke zijn dat dan?? is dat die titan hell? of die akzentschliff?
              Akzentschliff. "In accenten geslepen" -> het grootste deel (bovenste deel bij de horizontale lat op 't dashboard) is matglanzend geborsteld, terwijl het "accentdeel" (het onderste randje op die horizontale lat) gepolierd is. En zo komt dat accentje telkens terug, ook rond de pook (linksonder het paneel), ook op de handgrepen, ...

Zie je goed op de persfoto's van die 3-deurs met lemon leder.

Zeer knap...

Comment

• Tomski je kan beter die grijze nemen dan een witte.Is ten eerste véél mooier en een witte geraak je nooit vanaf nadien

Comment

• Die velgen styling 217 maken zo een 1 voor mij volledig af, wanneer ie niet met M-pack wordt besteld !

Doe mij ook maar een Sparkling Graphite mét Lemon-leder mét M-pack..

Heeft iemand een foto waar de knopjes (zoals die van de zetelverwarming) allemaal een functie hebben? (Niet die 8 van de vernieuwde I-drive hé )

Comment

geef toe, er zijn lelijker wintervelgen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                      Volledig mee eens, alleen spijtig dat het Monacoblau alleen op de 5-deurs verkrijgbaar is.
                      De kleuren voor de 3-deurs worden hoogst waarschijnlijk tegen volgend jaar al uitgebreid. Ik had ook wel 'n monacoblauwe 3-deurs gewild. Of sparkling graphite, had ik geen LSE genomen het zou die kleur geworden zijn. Met chrome-line.

Comment

• monacoblauw is zo flets.
                        kennis heeft dat op zijn 7 en vind het niet zo geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          monacoblauw is zo flets.
                          kennis heeft dat op zijn 7 en vind het niet zo geslaagd.

Facelift '7?

Ik vermoed dat jij toledoblauw bedoelt, da's inderdaad een vrij fletse kleur. Monacoblauw vind 'k zeer knap, wel donker maar mooi diep van kleur (al heeft 't uiteraard veel licht nodig, veel meer dan een "tussenkleur" zoals mijn mysticblauw of dat lemansblauw van de X5 van dingsken), en een knappe vervanger van orientblauw dat te hard was en veel beter op een Focus RS of een Lancer Evo past dan op een "zachtere" auto als een gewone BMW.

Maar smaken & kleuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            De kleuren voor de 3-deurs worden hoogst waarschijnlijk tegen volgend jaar al uitgebreid. Ik had ook wel 'n monacoblauwe 3-deurs gewild. Of sparkling graphite, had ik geen LSE genomen het zou die kleur geworden zijn. Met chrome-line.
                            komen er nieuwe kleurtjes voor binnen/buiten bij???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Tomski je kan beter die grijze nemen dan een witte.Is ten eerste véél mooier en een witte geraak je nooit vanaf nadien
                              btw nemo, die angeleyes op jouw 1 (cfr je avatar) zijn dat oem's?? indien ja: knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Facelift '7?

Ik vermoed dat jij toledoblauw bedoelt, da's inderdaad een vrij fletse kleur. Monacoblauw vind 'k zeer knap, wel donker maar mooi diep van kleur (al heeft 't uiteraard veel licht nodig, veel meer dan een "tussenkleur" zoals mijn mysticblauw of dat lemansblauw van de X5 van dingsken), en een knappe vervanger van orientblauw dat te hard was en veel beter op een Focus RS of een Lancer Evo past dan op een "zachtere" auto als een gewone BMW.

Maar smaken & kleuren...
                                een facelift ja en monacoblauw
                                maar tis zo... ....ja kweet niet goed. flets precies een ander blauw is veel warmer.
                                maar idd smaken en kleuren

Comment

Oei sorry effe accidentje gehad met de quick style chooser .
                                  Kwam je van rechts? Zo ja : goeie zaak! Tenzij je niet op 'n voorrangsweg zat.

Comment

btw nemo, die angeleyes op jouw 1 (cfr je avatar) zijn dat oem's?? indien ja: knap
                                    jep als op mijn auto is 100 % OEM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      jep als op mijn auto is 100 % OEM

Chromé niertjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Chromé niertjes?

Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                        Kan toch van de 130i zijn hè? Dus door BMW zelf gemaakt.
                                        nee da zijn geplakte dus niet van BMW zelf

Comment

Kan toch van de 130i zijn hè? Dus door BMW zelf gemaakt.

Weet ik wel, 'k heb ook OEM-chromé niertjes op m'n 1.
                                          Maar ik dacht dat Nemo folie op z'n niertjes had geplakt...

*bemerk de smiley...*

Comment

Working...
                                          X