Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
welke zijn dat dan?? is dat die titan hell? of die akzentschliff?
Akzentschliff. "In accenten geslepen" -> het grootste deel (bovenste deel bij de horizontale lat op 't dashboard) is matglanzend geborsteld, terwijl het "accentdeel" (het onderste randje op die horizontale lat) gepolierd is. En zo komt dat accentje telkens terug, ook rond de pook (linksonder het paneel), ook op de handgrepen, ...
Zie je goed op de persfoto's van die 3-deurs met lemon leder.
Volledig mee eens, alleen spijtig dat het Monacoblau alleen op de 5-deurs verkrijgbaar is.
De kleuren voor de 3-deurs worden hoogst waarschijnlijk tegen volgend jaar al uitgebreid. Ik had ook wel 'n monacoblauwe 3-deurs gewild. Of sparkling graphite, had ik geen LSE genomen het zou die kleur geworden zijn. Met chrome-line.
monacoblauw is zo flets.
kennis heeft dat op zijn 7 en vind het niet zo geslaagd.
Facelift '7?
Ik vermoed dat jij toledoblauw bedoelt, da's inderdaad een vrij fletse kleur. Monacoblauw vind 'k zeer knap, wel donker maar mooi diep van kleur (al heeft 't uiteraard veel licht nodig, veel meer dan een "tussenkleur" zoals mijn mysticblauw of dat lemansblauw van de X5 van dingsken), en een knappe vervanger van orientblauw dat te hard was en veel beter op een Focus RS of een Lancer Evo past dan op een "zachtere" auto als een gewone BMW.
De kleuren voor de 3-deurs worden hoogst waarschijnlijk tegen volgend jaar al uitgebreid. Ik had ook wel 'n monacoblauwe 3-deurs gewild. Of sparkling graphite, had ik geen LSE genomen het zou die kleur geworden zijn. Met chrome-line.
komen er nieuwe kleurtjes voor binnen/buiten bij???
Ik vermoed dat jij toledoblauw bedoelt, da's inderdaad een vrij fletse kleur. Monacoblauw vind 'k zeer knap, wel donker maar mooi diep van kleur (al heeft 't uiteraard veel licht nodig, veel meer dan een "tussenkleur" zoals mijn mysticblauw of dat lemansblauw van de X5 van dingsken), en een knappe vervanger van orientblauw dat te hard was en veel beter op een Focus RS of een Lancer Evo past dan op een "zachtere" auto als een gewone BMW.
Maar smaken & kleuren...
een facelift ja en monacoblauw
maar tis zo... ....ja kweet niet goed. flets precies een ander blauw is veel warmer.
maar idd smaken en kleuren
Comment