Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik hoop het niet, maar ik vrees ervoor, ja.

Oowww dat wist ik niet

Comment

Nu ja, eigelijk is 't gewoon het M sportpack + carbonzwart metallic + de velgen van de 320si + een "Special Edition" gravure in de gepolierd stalen ring rond de startknop. O ja en de Chrome Line exterieur heeft 'ie ook zowiezo.

Oké, als je gek bent van carbonzwart, moet 't pijnlijk zijn. Ik persoonlijk vind de '1 voornamelijk knap met M Pack in het ... zilver. 't Is één van de minst gekozen kleuren met M Pack, en ik vind de '1 met M Pack in 't zilver moddervet.
      De 3 vind ik ook mooist in zilver incl sportpakket ... en je ziet het ook niet veel ...

Comment

• Ooit es zilveren E91 320d gezien met sportpakket en blacklines... veruit lekkerste drie tot nog toe ...

Comment

• Als iemand de prijzen wil voor Maart oa voor de facelift en coupe (sporthatch) van de 1 reeks ......PM'eke

Comment

• Nog niet bekend

Comment

• Last edited by ; 26/12/2007, 22:35.

Comment

• Ik vind dat dus echt superlelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                  Ik vind dat dus echt superlelijk
                  Moest die rode stof in het midden zwart zijn valt het nog goed mee.
                  Rode zetels lijken me altijd lelijk.
                  Je ziet soms een zwarte BMW met rode lederen zetels, M3, Z4, noem maar op. Na een week zou ik me afvragen: "waarom heb ik in godsnaam rode zetels genomen?" Kzou deze na enkele dagen al beu zijn. Geef mij maar een zwart of beige interieur.

Comment

• Kvind het
                    1) geen mooi rood
                    2) geen mooie verdeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk Berichten
                      Als iemand de prijzen wil voor Maart oa voor de facelift en coupe (sporthatch) van de 1 reeks ......PM'eke
                      Waarom PM'en? Zet ze gewoon hier. Iedereen die naar de BMW-dealer stapt heeft de prijzen trouwens ook meteen. De Belgische prijs- en optielijst is nog niet te downloaden op de perssite, maar de Duitse prijs- en optielijst wel. Doet me er trouwens aan denken, 'k moet die nog uploaden en hier linken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                        Ik vind dat dus echt superlelijk
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                        Moest die rode stof in het midden zwart zijn valt het nog goed mee.
                        Rode zetels lijken me altijd lelijk.
                        Je ziet soms een zwarte BMW met rode lederen zetels, M3, Z4, noem maar op. Na een week zou ik me afvragen: "waarom heb ik in godsnaam rode zetels genomen?" Kzou deze na enkele dagen al beu zijn. Geef mij maar een zwart of beige interieur.
                        Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                        Kvind het
                        1) geen mooi rood
                        2) geen mooie verdeling
                        Ik vind het héél erg knap. Gesteld dat dat inderdaad de nieuwe stof/simili-combinatie is die bij het M Pack te krijgen is (wat ik betwijfel, kijk maar naar het stuur), dan nam ik metéén die kleurencombinatie bij 't M Pack.

't M Pack hoef ik bovendien zelfs niet eens. Dit interieur in een sparkling graphite modelletje, met Chrome Line, en die mooie 18" ... *bimbam*.

Comment

Ik vind het héél erg knap. Gesteld dat dat inderdaad de nieuwe stof/simili-combinatie is die bij het M Pack te krijgen is (wat ik betwijfel, kijk maar naar het stuur), dan nam ik metéén die kleurencombinatie bij 't M Pack.

't M Pack hoef ik bovendien zelfs niet eens. Dit interieur in een sparkling graphite modelletje, met Chrome Line, en die mooie 18" ... *bimbam*.

Een volmondig 'yes'
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hoewel je meestal bij de 1 voordeliger uitkomt om het wel te nemen. Zeker als je 18" steekt, sportstuur wil, hemelbekledng in anraciet, gespoten aanbouwdelen (voor de lichtere versies), ...

Comment

• ik heb gezien dat er een speciale serie uitkomt van de 1-reeks 3-deurs.
                              limited edition sport reeks, met specifieke velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Hoewel je meestal bij de 1 voordeliger uitkomt om het wel te nemen. Zeker als je 18" steekt, sportstuur wil, hemelbekledng in anraciet, gespoten aanbouwdelen (voor de lichtere versies), ...
                                Nee toch niet.

Gespoten aanbouwdelen hebben de 120d en de (toekomstige) 123d standaard. De zwarte interieurhemel is een niet zo dure optie. Het M sportstuur redelijk wel. De 18" bestel ik zowiezo niet mee op de bestelbon (je zou wel dom moeten zijn, een mens heeft ook een setje winterwielen nodig en daar zijn de basisvelgen perfect voor, en de 18" koop je nadien aan een prijs die - nieuw! - tussen de 30% en 40% lager ligt dan de prijs op de optielijst ... en dan heb je die 16" wieletjes er nog 'es voor niks bij ook). En dan nog de sportzetels.

Die bumpers kosten een pak geld, bij BMW. En de ophanging... Ik ben niet overtuigd van de M ophanging bij de '1, evenmin bij de nieuwe '3. Ik denk dat ik 'm liever gewoon standaard laat overkomen, om nadien een dégelijk setje dempers en veren te steken.

Een BMW '1 met M Pack is trouwens trager dan een BMW '1 zonder M Pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                  ik heb gezien dat er een speciale serie uitkomt van de 1-reeks 3-deurs.
                                  limited edition sport reeks, met specifieke velgen
                                  Werd al uitgebreid besproken. Tot op vandaag heb ik nog geen berichten gelezen dat die versie ook naar België komt. Al kan het natuurlijk wél (ik hoop het zelfs, want 'ie is reteknap). Check de Duitse webspecial, daar vind je er al foto's van.

Comment

Een BMW '1 met M Pack is trouwens trager dan een BMW '1 zonder M Pack.
                                    dat heb ik ook ergens gelezen,ééntje met een aero pack gaat wel sneller dan een standaard

Comment

• Mjah, i know, maar da's allemaal zo triviaal. Als je een maatje meer en breder legt, is je auto plots een pak méér trager dan dat je 'm van andere bumpertjes voorziet. Kijk maar naar de 118d van supercarsite.net, met z'n 19" setje is 'ie plots de volle 20 km/u trager dan vroeger op 15".

Comment

Mjah, i know, maar da's allemaal zo triviaal. Als je een maatje meer en breder legt, is je auto plots een pak méér trager dan dat je 'm van andere bumpertjes voorziet. Kijk maar naar de 118d van supercarsite.net, met z'n 19" setje is 'ie plots de volle 20 km/u trager dan vroeger op 15".
                                        op 16"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          dat heb ik ook ergens gelezen,ééntje met een aero pack gaat wel sneller dan een standaard
                                          Wat bedoel je met sneller ? Topsnelheid ?

Comment

Working...
                                          X