Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nadert de 3000 posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
      Persoonlijk vind ik dat de configurator de dag na een voorstelling moet geupdated worden

Zal zeker weer nog maand of 2 duren tegen we een 1 3-deurs kunnen configgen zeker op de Belgische
      Tja....

Ik zou graag de 3deurs versie in M pack met Lemans blauw eens willen configureren met deze bekleding

Comment

• Ik vind die bekleding echt lelijk

Ik wil een 120d 3-deurs met Lim. Edi. Pack configgen
        en dan een 120d le-mans-blauw met sportpakket
        en dan een 120d met hanvanna zonder sportpakket
        en dan ....

Comment

Persoonlijk vind ik dat de configurator de dag na een voorstelling moet geupdated worden

Zal zeker weer nog maand of 2 duren tegen we een 1 3-deurs kunnen configgen zeker op de Belgische
          Idd, die site is verschrikkelijk, snap niet dat ze daar niet meer moeite voor doen.

Velen begin hun zoektocht naar een nieuwe wagen toch op internet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Die ramen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Die ramen:
              Wat wil die lach zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Wat wil die lach zeggen?
                positief!

Comment

• Mooie facelift, en een goede zaak dat BMW nu ook een driedeurs versie op de markt brengt. De auto ziet er vanbinnen een stuk volwassener uit. Mssn dat ik deze driedeurs ga proefrijden!
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hi all,

Ziet er echt prachtig uit, zal het eens goed bekijken op de voorstelling bij de dealer (eind maart dacht ik?). Heb nu een 118d en 'k zou wel jaloers worden op de facelift, maar eens ik in m'n auto zit vergeet ik dat snel... damn, it's like a kart!

Vooral die ramen zonder omlijsting op de 3 deurs vind ik prachtig. Interieur-upgrade is ook goed (zeker de deurpanelen, zijn nu idd beetje plastiekerig).

Dat het verbruik nu een pak lager ligt heeft ook te maken met die nieuwe technologieën van BMW. Stop&Go, aanpasbare airo, nieuwe injectie... Maar eens je sportief begint te rijden (and who doesn't with a BMW), gaat het al snel iets de hoogte in.

Hebben hier ook nog een 525d (vorig model) staan. Zoals sommigen hier al lieten vallen, een 6-cilinder rijdt toch nóg leuker (en 't is dan 'maar' een diesel, die 525d).

Comment

• Nu gTa terug is, dit topic weer even naar boven brengen in de hoop dat hij reeds wat meer weet

Belgische prijzen al geweten ?
                      Welke interieurkleuren zijn er nu beschikbaar ?

Comment

• Miljaar zeg, wat 'n vette upgrade

Stijlloze deuren en al, jawadde, geeft toch een iets exclusievere feeling he... echt 'n coupé-modelletje in dat opzicht.

Nieuwe interieurcombinaties zijn ook áf!

Puik
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Miljaar zeg, wat 'n vette upgrade

Stijlloze deuren en al, jawadde, geeft toch een iets exclusievere feeling he... echt 'n coupé-modelletje in dat opzicht.

Nieuwe interieurcombinaties zijn ook áf!

Puik
                          Stijlvol?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Stijlvol?

Stijlloos ==> Frameloos, bedoel ik natuurlijk eigenlijk feitelijk
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Stijlloos ==> Frameloos, bedoel ik natuurlijk eigenlijk feitelijk
                              Aha mijn fout!

Comment

Nu gTa terug is, dit topic weer even naar boven brengen in de hoop dat hij reeds wat meer weet

Belgische prijzen al geweten ?
                                Welke interieurkleuren zijn er nu beschikbaar ?
                                Check bmw.de -> Special

Daar staat al meer info. Ik heb ook al de Duitse prijslijst binnengehaald. Ik zet 'm zo snel mogelijk online. De 123d en de 135i staan er nog niet in, die komen pas rond september.

De speciale editie staat er ook in. Voor de rest geen verrassingen. Ik herinner me niet of DAB ook op de optielijst staat, ik vermoed van wel (gezien 't ook bij de '3 komt). Nieuw is het optionele Chrome Line exterieur voor de 3-deurs (niet voor de 5-deurs) ; 't is standaard op de 130i, en kost op de andere 3-deurs modellen (dacht ik) 140 EUR. Maar ik kan me van prijs vergissen, 'k heb de prijslijst ook maar snelsnel doorgenomen.

De 116i is niet leverbaar als 3-deurs, alle andere modellen wel.

Comment

• Juuj, dan kan we zodadelijk eens beginnen configgen hé !

Thx @ gTa..

Die speciale editie was zeker enkel in Duitsland te verkrijgen?

Comment

• Ik hoop het niet, maar ik vrees ervoor, ja.

Comment

• Nu ja, eigelijk is 't gewoon het M sportpack + carbonzwart metallic + de velgen van de 320si + een "Special Edition" gravure in de gepolierd stalen ring rond de startknop. O ja en de Chrome Line exterieur heeft 'ie ook zowiezo.

Oké, als je gek bent van carbonzwart, moet 't pijnlijk zijn. Ik persoonlijk vind de '1 voornamelijk knap met M Pack in het ... zilver. 't Is één van de minst gekozen kleuren met M Pack, en ik vind de '1 met M Pack in 't zilver moddervet.

Eén ding is jammer dan : dan zie je de Chrome Line niet zo goed meer. En die zou ik zeker willen.

O ja, de kunstleder/stof-combinatie van het M Pack zou er ook komen in een extra kleurencombo met oranje. Is al te zien op de special op de Duitse website, op één bepaalde foto. Zeker ben ik niet, maar 't zou best kunnen. Ziet er vét uit met zilver als buitenkleur.

Comment

• Ik zou hem, in-niet-speciale-editie, ook in het zilver ZONDER m-pack nemen met de 18" velgen, dan pas staat hij mij volledig aan!

Xenon, navi, chrome, .. en de hele reutemeteut erop !

Als interieur een rood tintje..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Check bmw.de -> Special

Daar staat al meer info. Ik heb ook al de Duitse prijslijst binnengehaald. Ik zet 'm zo snel mogelijk online. De 123d en de 135i staan er nog niet in, die komen pas rond september.

De speciale editie staat er ook in. Voor de rest geen verrassingen. Ik herinner me niet of DAB ook op de optielijst staat, ik vermoed van wel (gezien 't ook bij de '3 komt). Nieuw is het optionele Chrome Line exterieur voor de 3-deurs (niet voor de 5-deurs) ; 't is standaard op de 130i, en kost op de andere 3-deurs modellen (dacht ik) 140 EUR. Maar ik kan me van prijs vergissen, 'k heb de prijslijst ook maar snelsnel doorgenomen.

De 116i is niet leverbaar als 3-deurs, alle andere modellen wel.
                                          Niets nieuws dus ... ook al die special helemaal bekeken
                                          Net als duitse prijzenlijst !

BTW heb hier al de vraag gesteld over inlegstukjes ... bij accesoires staat het ergens ... kan je op die vraag antwoorden aub !

thx

Comment

Working...
                                          X