Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe eerste 10.000km was het verbruik van onze 118d 10,2 liter/100km.
Dat is inderdaad veel, maar hou er rekening mee dat we steeds korte afstanden doen, wat te vergelijken is met stadsverkeer. Als je er dan ook nog eens graag een sportieve rijstijl op nahoudt, dan kan je je aan zo'n verbruik verwachten.
Ondertussen heeft de wagen 20000km en is het verbruik gedaald naar 8,5 liter, wat me redelijk lijkt gezien de omstandigheden.
Onze 530d daarentegen verbuikt gemiddeld slechts 8,2liter, maar hiermee worden dan ook veel lange autosnelwegritten gedaan aan legale snelheden...
Ah, 8,5 is al beter. Zowat gelijk met het mijne dus
Comment
-
-
Een 6 cilinder diesel komt er volgens mij nooit in, al beweerde een verkoper van DAVO in Tongeren dat er een 130d en een 135d zou komen, maar al wat die mannen zeggen neem ik toch nogal dikwijls met een korreltje zout hoor !
Ik vind zo een 120d meer als genoeg, zeker nu met de update ! doch ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEen 6 cilinder diesel komt er volgens mij nooit in, al beweerde een verkoper van DAVO in Tongeren dat er een 130d en een 135d zou komen, maar al wat die mannen zeggen neem ik toch nogal dikwijls met een korreltje zout hoor !
Ik vind zo een 120d meer als genoeg, zeker nu met de update ! doch ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Comment
-
Het antwoord op de lang verwachte vraag of de 3-deurs veel goedkoper wordt:
No significant changes in the standard equipment - only rear power windows for the 5-door and Radio Business CD.
New options:
Chrome Line Exterior (3-door only): 118 € (without Tax)
USB-connection: 252 € (without Tax)
Prices for the 5-door have increased (round about 500 €), a 3-door is round about 150 € cheaper than a 5-door before the Facelift.
LED-Rearlights not standard, but included in Xenon-Headlights-Option.
Volledige prijslijst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenHet antwoord op de lang verwachte vraag of de 3-deurs veel goedkoper wordt:
No significant changes in the standard equipment - only rear power windows for the 5-door and Radio Business CD.
New options:
Prices for the 5-door have increased (round about 500 €), a 3-door is round about 150 € cheaper than a 5-door before the Facelift.
Volledige prijslijst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten3 deurs niet in 116i?
Nope, enkel in 5d (althans voorlopig?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenNope, enkel in 5d (althans voorlopig?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZou dat nog veranderen?
Geen idee, al denk ik van niet eigenlijk. (er staat niks over op de perssite, net zoals ze daar geen woord zeggen over de 123d).
Een 3d is sportiever gepositioneerd als een 5d en ze zullen die 16i niet sportief genoeg vinden voor in het 3d-model, denk ik. Het is ook de minst sportieve motor, dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
Was dit reeds beschikbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenHet antwoord op de lang verwachte vraag of de 3-deurs veel goedkoper wordt:
New options:
Volledige prijslijst
Thx!!!!
Comment
Comment