Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW 130i Pics
Een paar hele mooie 130i foto's..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoLet op!
Er is dan nog een klein verschil. De matte delen blinken dan wel bij de "Shadow Line Hoogglans"
Maar over welke delen gaat het dan eigenlijk specifiek? Eén daar van is de chroomrand rond de raamlijsten, maar welke nog? de niertjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceMaar over welke delen gaat het dan eigenlijk specifiek? Eén daar van is de chroomrand rond de raamlijsten, maar welke nog? de niertjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoDe verticale delen van de raamlijst (om het zo dan te noemen). De niertjes blijven ongewijzigd. Die kan je met chroom nabestellen.
Enkel dat dan?! Dacht dat het ook nog over andere delen ging... en dat ze daar dan 160 € voor vragenheb 'k niet nodig dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceMaar over welke delen gaat het dan eigenlijk specifiek? Eén daar van is de chroomrand rond de raamlijsten, maar welke nog? de niertjes?
Bij de E87 krijg je door 't meebestellen van de optie "hoogglans Shadow Line" de volgende zaken in 't hoogglanzend :
- de lijst rond de ramen
- de spiegelvoet
- de B-zuil
- het afdekplaatje van het kleine zuiltje in de achterdeur
Dus alles 'rondom' het glas zijdelings wordt hoogglanzend in plaats van mat.
Die optie verschilt van inhoud naargelang 't model waarover we 't hebben (E39 '5, E38 '7, E46, ..., ...).
Comment
-
Bmw 130i met M-Pack
In dat kleur en die kit en die velgen.. Te lekker voor woorden
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskiga straks trouwens bij Romein een offerte gaan vragen, voor mijn budget heb ik een 130i met sportpack
es zien of ik een testritje kan versieren
Niet doorgegaan of heb ik u mss slecht verstaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3Die reclame die nu loopt op TV over de 1-serie met Kermit de kikker is echt de max. Als hij op het laatste het stuur kust en dan begint te lachen...
Een sterke reclame/campagne voor de 1-serie.
Ze zouden zo'n ganse reeks moeten maken voor alle series.
Comment
-
Bmw 130i M-Kit Silver
MMm...
Comment
Comment