Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die reclame die nu loopt op TV over de 1-serie met Kermit de kikker is echt de max. Als hij op het laatste het stuur kust en dan begint te lachen...
Een sterke reclame/campagne voor de 1-serie.
Ze zouden zo'n ganse reeks moeten maken voor alle series.
Nee, ik vind dat toch geen goeie reclame. Die stem (die niet op't orgineel trekt, ookal poogt men dat) komt zo irritant over.
De foto-campagne met kermit en de 1 vind ik wel geslaagd.
Nee, ik vind dat toch geen goeie reclame. Die stem (die niet op't orgineel trekt, ookal poogt men dat) komt zo irritant over.
De foto-campagne met kermit en de 1 vind ik wel geslaagd.
Die poster hangt op mijn kamer. Zeer mooi! (Ode aan de vreugde)
En met die lach op het einde van dat tv-spotje moet ik ook steeds lachen.
Zo'n onnozel stemmeke!
Blij da jij die gepost hebt, ik had ze al meer dan 14dagen op de pc staan en was nog van plan om die te posten.
Die grijze met M-Pack vind IK SUUUUUPER MOOI
Die lichtjes in de deurklinken vond ik fantastisch. Dat is iets dat ik moet hebben bij mijn volgende
Ik heb da ook op mijne 730d . Heeft idd wel iets als hem mooi in het donker geparkeerd staat. En ge krijgt er ook nog een herlaadbaar zaklampje bij zelfs in uw handschoenkastje... Het heeft wel een jaar geduurd eer ik da ontdekt had... En toch ondanks dees opties, zou ik liever uwe 5 hebben ze, zonder die lichtjes
Heb onlangs ook een 1'tje besteld Wordt echter nog enkele onrustige weekjes/dagen wachten vooralleer hij uiteindelijk geleverd wordt (Leveringsdatum: 15/11/2005). Eenmaal zover zal k dan wel een eigen topic aanmaken over de wagen.
Heb onlangs ook een 1'tje besteld Wordt echter nog enkele onrustige weekjes/dagen wachten vooralleer hij uiteindelijk geleverd wordt (Leveringsdatum: 15/11/2005). Eenmaal zover zal k dan wel een eigen topic aanmaken over de wagen.
Proficiat met de aankoop
Wat voor motorisatie heb je gekozen?
Half november komt ook mijn 1'tje, 'k zit ook al vol spanning af te wachten tot dan
Comment