Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Oorspronkelijk geplaatst door desert II
    hoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...
    Ik denk dat alleen mensen met nieuwe BMW's zo'n uitnodigingen krijgen. Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
    Azo, we moeten donderdag misschien maar es afspreken... Ik zal er ook zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
      Kent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
      Option Line:

- hoogteregeling passagierszetel (50)
      - mistlampen (210)
      - manuele airco (990)
      - business CD-speler (625)

Totaal: € 1875
      Pack: € 1410

Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
      Beetje zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
      Een 118d met option line-pakket (wat eigenlijk toch écht wel een minimum noodzaak is) zal u ongeveer € 23500 kosten.
      Neemt u de 120d met option-line? Dan gaan we vlot over €26 000. Met wieldoppen uiteraard.

Comment

• kga zaterdag of zondag, naar de garage, uitnodiging of niet, ik moet en zal er zijn, ik moet en zal foto's nemen en ik moet en zal vragen of ze er posters hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
          Oorspronkelijk geplaatst door Wes
          Kent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
          Option Line:

- mistlampen (210)
          - manuele airco (990)

Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
          Zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
          Ben je zeker dat de manuele airco reeds beschikbaar is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
            Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
            Option Line:

- mistlampen (210)
            - manuele airco (990)

heb jij nu al je 1-serie? (jij ging toch één kopen hé?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desert II
              Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
              Option Line:

- mistlampen (210)
              - manuele airco (990)

Ik ben momenteel nog student (normaalgezien wordt volgend schooljaar mn laatste jaar) en van zodra ik afgestuurd ben, ga ik op zoek naar vast werk. Dan kan ik een autofinanciering aangaan en uiteindelijk overgaan tot de aankoop van een nieuwe wagen...

Ik had tijdens de zomer zitten uitrekenen of ik eventueel de Select financiering van BMW aankon, maar als student is dit echter bijna onmogelijk.

Maar ik zie het volledig zitten om nog tot de herfst van 2005 te wachten vooralleer ik effectief overga tot bestellen. Ik ben iemand met een doel in zijn leven en mn eerst volgende is een BMW 118d .

Comment

Option Line:

- mistlampen (210)
                - manuele airco (990)

Ik ben momenteel nog student (normaalgezien wordt volgend schooljaar mn laatste jaar) en van zodra ik afgestuurd ben, ga ik op zoek naar vast werk. Dan kan ik een autofinanciering aangaan en uiteindelijk overgaan tot de aankoop van een nieuwe wagen...

Ik had tijdens de zomer zitten uitrekenen of ik eventueel de Select financiering van BMW aankon, maar als student is dit echter bijna onmogelijk.

Maar ik zie het volledig zitten om nog tot de herfst van 2005 te wachten vooralleer ik effectief overga tot bestellen. Ik ben iemand met een doel in zijn leven en mn eerst volgende is een BMW 118d .
                aaaahhh, azo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  hoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...
                  Ik denk dat alleen mensen met nieuwe BMW's zo'n uitnodigingen krijgen. Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
                  Leuk idee! Ofwel zullen we met de rode facelift Mini Cooper zijn ofwel met een blauwe E39 facelift 525d Touring. Dus mocht je zo'n auto zien toekomen, wees gewaarschuwd! Wat welke auto komen jullie?

Comment

• Iemand in Malle?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Leuk idee! Ofwel zullen we met de rode facelift Mini Cooper zijn ofwel met een blauwe E39 facelift 525d Touring. Dus mocht je zo'n auto zien toekomen, wees gewaarschuwd! Wat welke auto komen jullie?
                      Maybe blauwe Mini One D of A Long Facelift (Franse nummerplaten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                        Option Line:

- mistlampen (210)
                        - manuele airco (990)

Beetje zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
                        Een 118d met option line-pakket (wat eigenlijk toch écht wel een minimum noodzaak is) zal u ongeveer € 23500 kosten.
                        Neemt u de 120d met option-line? Dan gaan we vlot over €26 000. Met wieldoppen uiteraard.
                        En de ander pack's? Het option line pack is standaard, daar boven op mogen we nog voor 4000euro aan opties kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                          Iemand in Malle?
                          Centrauto Malle in Oostmalle zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                            En de ander pack's? Het option line pack is standaard, daar boven op mogen we nog voor 4000euro aan opties kiezen.
                            Inderaad.

Je hebt 4 packs:

Option line
                            Dynamic line
                            Comfort line
                            Performance line

De Option line is voor alle motorisaties hetzelfde. Alle andere packs zijn voor de 120i en 120d iets goedkoper.

Option Line is inderdaad nog altijd vrij pover. Om een deftige 118d te kunnen buitenrijden moet je echt wel een miljoen oude BEFjes (zonder korting) rekenen.

BMW zit momenteel in een irrationele toestand waarbij bijvoorbeeld de 118d gewoon duurder is dan de 318d die beter uitgerust is.
                            Een 318d berline met auto-airco, CD-speler, alu-velgen enz komt tegenwoordig op € 23500. Daar heb je dus een 118d voor met Option-line. Dus met manuele-airco, wieldoppen...
                            Hell, voor een paar € 100 extra krijg je zelfs leder in je 3'tje.

Comment

• Maar de 1 is voorlopig wel exclusiever dan de 3. Maar zoals je zegt tis een moeilijke keuze. Misschien iets voor het die of dat topic?

Comment

• weet er iemand wat er precies van opties in die pakketen zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                  Iemand in Malle?
                                  Centrauto Malle in Oostmalle zeker?
                                  Yup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig
                                    Maar de 1 is voorlopig wel exclusiever dan de 3. Maar zoals je zegt tis een moeilijke keuze. Misschien iets voor het die of dat topic?
                                    Eigenlijk niks exclusiever. Gewoon nieuwer en iets jeugdiger. (vind ik)

Een A3 is toch ook niet echt exclusiever als een A4 hé...

De A3 Sportback en de BMW 1. Het zal bikkelharde concurrentie worden.
                                    De A3 haalt het zeker wel op de rationele vlakken zoals interieurruimte en afwerking.
                                    De 1-reeks heeft dan wel RWD maar daar geeft 90% van de bevolking geen reet om.
                                    Het voordeel van de 1 ligt 'em vooral marketinggewijs. Zij kunnen hem presenteren als iets compleet nieuw. Een nieuwe 'reeks'.
                                    Onderschat ook niet de kracht van het BMW-logo. Het is volgens mij één van de grootste turn-ons (qua merken) bij logofielen.
                                    De A3 zit al aan z'n 2e generatie en de 3-deurs is er al een tijdje.

Comment

• hoi,

ik ben net terug van de officiële voorstelling van de BMW 1 bij garage Monserez in Kortrijk.
                                      Ze hadden een oude loods van de NMBS ofgehuurd en omgetoverd in een groot lounge-café. Er waren fantastische hapjes en leuke drankjes.

Om klokslag 21uur begon een korte toespraak over de lancering. Enkele ogenblikken later reden de 4 verkrijgbare motorversies van de 1-reeks uit het donker in de spotlights. Van zilvergrijs tot metallic Antraciet.

Mijn eerste indruk is dat het best een toffe wagen is. De zetels zitten comfortabel, zowel voor als achter. Achteraan is er voldoende plaats voor mensen van een normaal formaat. ( Ik ben 1.72 m). Ik heb de indruk dat indien je groter bent, het weleens aan voldoende plaats kan ontbreken. De middenste hoofdsteun is neerklapbaar. Je moet ze niet naar beneden of boven doen, maar gewoon opklappen.
                                      Wat me wel tegenviel is het formaat van de achterruit. Die is echt heel klein vanuit het interieur. Ik denk niet dat die veel info bezorgt aan de bestuurder bij het achteruitrijden. Dat moet evenwel geen probleem zijn want de getoonde versies hadden parkeersensoren.
                                      De wagen heeft ook een start-stop knop zoals de renault megane. Of je dit ok vindt of niet laat ik aan jullie over.

De afwerking ziet er bij deze eerste kennismaking zeer ok uit.

Kortom een geslaagde wagen die zeker voldoende kopers zal vinden.

ps : ik heb geen foto's kunnen nemen omdat er gewoon teveel volk was. Misschien waren er nog forum-leden die wel de mogelijkheid hadden om foto's te nemen.

als bewijs heb ik wel even de badge die we kregen in gescannned.

peace

Comment

• De afwerking van de 1 goed. Geen referentie. De A3 bijvoorbeeld doet merkbaar beter. (Ook al qua materiaalkeuze).
                                        Om een voorbeeld te geven:

Het koepeltje over de tellers is écht eentje van een goedkoop soort plastiek. Het voelt zelfs goedkoper aan dan in m'n Polo.
                                        Ook een leuk "trukje" van BMW:
                                        Het materiaal van het dashboard BOVEN de sierlijsten is van een vrij degelijk materiaal maar onder de sierlijsten is er een ander (lees: minder hoogwaardig) soort plastiek gebruikt. Moet je maar eens checken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cversieren
                                          hoi,

ik ben net terug van de officiële voorstelling van de BMW 1 bij garage Monserez in Kortrijk.
                                          Ze hadden een oude loods van de NMBS ofgehuurd en omgetoverd in een groot lounge-café. Er waren fantastische hapjes en leuke drankjes.

Om klokslag 21uur begon een korte toespraak over de lancering. Enkele ogenblikken later reden de 4 verkrijgbare motorversies van de 1-reeks uit het donker in de spotlights. Van zilvergrijs tot metallic Antraciet.

Mijn eerste indruk is dat het best een toffe wagen is. De zetels zitten comfortabel, zowel voor als achter. Achteraan is er voldoende plaats voor mensen van een normaal formaat. ( Ik ben 1.72 m). Ik heb de indruk dat indien je groter bent, het weleens aan voldoende plaats kan ontbreken. De middenste hoofdsteun is neerklapbaar. Je moet ze niet naar beneden of boven doen, maar gewoon opklappen.
                                          Wat me wel tegenviel is het formaat van de achterruit. Die is echt heel klein vanuit het interieur. Ik denk niet dat die veel info bezorgt aan de bestuurder bij het achteruitrijden. Dat moet evenwel geen probleem zijn want de getoonde versies hadden parkeersensoren.
                                          De wagen heeft ook een start-stop knop zoals de renault megane. Of je dit ok vindt of niet laat ik aan jullie over.

De afwerking ziet er bij deze eerste kennismaking zeer ok uit.

Kortom een geslaagde wagen die zeker voldoende kopers zal vinden.

ps : ik heb geen foto's kunnen nemen omdat er gewoon teveel volk was. Misschien waren er nog forum-leden die wel de mogelijkheid hadden om foto's te nemen.

als bewijs heb ik wel even de badge die we kregen in gescannned.

peace
                                          Ahzo jij was er dus ook!? Heb je Alex of ik niet gezien?

Ik vond de locatie dus schitterend, zeer mooi gedaan van BMW vond ik.

De auto zelf is gewoon prachtig! In't echt is ie nog zo veel keer mooier dan op foto! Het interieur ziet er zeer degelijk uit en zowel vanbinnen als vanbuiten is de assemblagekwaliteit meer dan behoorlijk!
                                          Enig nadeel... de prijs. Er stond daar geen enkele 1-reeks van minder dan 25.000 Euro...

Comment

Working...
                                          X