Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesKent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
- hoogteregeling passagierszetel (50)
- mistlampen (210)
- manuele airco (990)
- business CD-speler (625)
Totaal: € 1875
Pack: € 1410
Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
Beetje zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
Een 118d met option line-pakket (wat eigenlijk toch écht wel een minimum noodzaak is) zal u ongeveer € 23500 kosten.
Neemt u de 120d met option-line? Dan gaan we vlot over €26 000. Met wieldoppen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LöweOorspronkelijk geplaatst door WesKent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
- hoogteregeling passagierszetel (50)
- mistlampen (210)
- manuele airco (990)
- business CD-speler (625)
Totaal: € 1875
Pack: € 1410
Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
Zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door LöweOorspronkelijk geplaatst door WesKent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
- hoogteregeling passagierszetel (50)
- mistlampen (210)
- manuele airco (990)
- business CD-speler (625)
Totaal: € 1875
Pack: € 1410
Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
Zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door LöweOorspronkelijk geplaatst door WesKent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
- hoogteregeling passagierszetel (50)
- mistlampen (210)
- manuele airco (990)
- business CD-speler (625)
Totaal: € 1875
Pack: € 1410
Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
Zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
Ik had tijdens de zomer zitten uitrekenen of ik eventueel de Select financiering van BMW aankon, maar als student is dit echter bijna onmogelijk.
Maar ik zie het volledig zitten om nog tot de herfst van 2005 te wachten vooralleer ik effectief overga tot bestellen. Ik ben iemand met een doel in zijn leven en mn eerst volgende is een BMW 118d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door desert IIOorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door LöweOorspronkelijk geplaatst door WesKent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
- hoogteregeling passagierszetel (50)
- mistlampen (210)
- manuele airco (990)
- business CD-speler (625)
Totaal: € 1875
Pack: € 1410
Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
Zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
Ik had tijdens de zomer zitten uitrekenen of ik eventueel de Select financiering van BMW aankon, maar als student is dit echter bijna onmogelijk.
Maar ik zie het volledig zitten om nog tot de herfst van 2005 te wachten vooralleer ik effectief overga tot bestellen. Ik ben iemand met een doel in zijn leven en mn eerst volgende is een BMW 118d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
Wat welke auto komen jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
Wat welke auto komen jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LöweOorspronkelijk geplaatst door WesKent er iemand nu al de samenstelling van de BELGISCHE pack's. Bij ons is de 118d in de car policy gekomen, standaard voorzien van een option line pack.
- hoogteregeling passagierszetel (50)
- mistlampen (210)
- manuele airco (990)
- business CD-speler (625)
Totaal: € 1875
Pack: € 1410
Moet je wel de ongespoten bumpers, aanbouwdelen en de leuke wieldoppen erbij nemen.
Beetje zoals de Golf B2B dus. Alleen duurder.
Een 118d met option line-pakket (wat eigenlijk toch écht wel een minimum noodzaak is) zal u ongeveer € 23500 kosten.
Neemt u de 120d met option-line? Dan gaan we vlot over €26 000. Met wieldoppen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WesEn de ander pack's? Het option line pack is standaard, daar boven op mogen we nog voor 4000euro aan opties kiezen.
Je hebt 4 packs:
Option line
Dynamic line
Comfort line
Performance line
De Option line is voor alle motorisaties hetzelfde. Alle andere packs zijn voor de 120i en 120d iets goedkoper.
Option Line is inderdaad nog altijd vrij pover. Om een deftige 118d te kunnen buitenrijden moet je echt wel een miljoen oude BEFjes (zonder korting) rekenen.
BMW zit momenteel in een irrationele toestand waarbij bijvoorbeeld de 118d gewoon duurder is dan de 318d die beter uitgerust is.
Een 318d berline met auto-airco, CD-speler, alu-velgen enz komt tegenwoordig op € 23500. Daar heb je dus een 118d voor met Option-line. Dus met manuele-airco, wieldoppen...
Hell, voor een paar € 100 extra krijg je zelfs leder in je 3'tje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigMaar de 1 is voorlopig wel exclusiever dan de 3. Maar zoals je zegt tis een moeilijke keuze. Misschien iets voor het die of dat topic?
Een A3 is toch ook niet echt exclusiever als een A4 hé...
De A3 Sportback en de BMW 1. Het zal bikkelharde concurrentie worden.
De A3 haalt het zeker wel op de rationele vlakken zoals interieurruimte en afwerking.
De 1-reeks heeft dan wel RWD maar daar geeft 90% van de bevolking geen reet om.
Het voordeel van de 1 ligt 'em vooral marketinggewijs. Zij kunnen hem presenteren als iets compleet nieuw. Een nieuwe 'reeks'.
Onderschat ook niet de kracht van het BMW-logo. Het is volgens mij één van de grootste turn-ons (qua merken) bij logofielen.
De A3 zit al aan z'n 2e generatie en de 3-deurs is er al een tijdje.
Comment
-
hoi,
ik ben net terug van de officiële voorstelling van de BMW 1 bij garage Monserez in Kortrijk.
Ze hadden een oude loods van de NMBS ofgehuurd en omgetoverd in een groot lounge-café. Er waren fantastische hapjes en leuke drankjes.
Om klokslag 21uur begon een korte toespraak over de lancering. Enkele ogenblikken later reden de 4 verkrijgbare motorversies van de 1-reeks uit het donker in de spotlights. Van zilvergrijs tot metallic Antraciet.
Mijn eerste indruk is dat het best een toffe wagen is. De zetels zitten comfortabel, zowel voor als achter. Achteraan is er voldoende plaats voor mensen van een normaal formaat. ( Ik ben 1.72 m). Ik heb de indruk dat indien je groter bent, het weleens aan voldoende plaats kan ontbreken. De middenste hoofdsteun is neerklapbaar. Je moet ze niet naar beneden of boven doen, maar gewoon opklappen.
Wat me wel tegenviel is het formaat van de achterruit. Die is echt heel klein vanuit het interieur. Ik denk niet dat die veel info bezorgt aan de bestuurder bij het achteruitrijden. Dat moet evenwel geen probleem zijn want de getoonde versies hadden parkeersensoren.
De wagen heeft ook een start-stop knop zoals de renault megane. Of je dit ok vindt of niet laat ik aan jullie over.
De afwerking ziet er bij deze eerste kennismaking zeer ok uit.
Kortom een geslaagde wagen die zeker voldoende kopers zal vinden.
ps : ik heb geen foto's kunnen nemen omdat er gewoon teveel volk was. Misschien waren er nog forum-leden die wel de mogelijkheid hadden om foto's te nemen.
als bewijs heb ik wel even de badge die we kregen in gescannned.
peace
Comment
-
De afwerking van de 1 goed. Geen referentie. De A3 bijvoorbeeld doet merkbaar beter. (Ook al qua materiaalkeuze).
Om een voorbeeld te geven:
Het koepeltje over de tellers is écht eentje van een goedkoop soort plastiek. Het voelt zelfs goedkoper aan dan in m'n Polo.
Ook een leuk "trukje" van BMW:
Het materiaal van het dashboard BOVEN de sierlijsten is van een vrij degelijk materiaal maar onder de sierlijsten is er een ander (lees: minder hoogwaardig) soort plastiek gebruikt. Moet je maar eens checken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cversierenhoi,
ik ben net terug van de officiële voorstelling van de BMW 1 bij garage Monserez in Kortrijk.
Ze hadden een oude loods van de NMBS ofgehuurd en omgetoverd in een groot lounge-café. Er waren fantastische hapjes en leuke drankjes.
Om klokslag 21uur begon een korte toespraak over de lancering. Enkele ogenblikken later reden de 4 verkrijgbare motorversies van de 1-reeks uit het donker in de spotlights. Van zilvergrijs tot metallic Antraciet.
Mijn eerste indruk is dat het best een toffe wagen is. De zetels zitten comfortabel, zowel voor als achter. Achteraan is er voldoende plaats voor mensen van een normaal formaat. ( Ik ben 1.72 m). Ik heb de indruk dat indien je groter bent, het weleens aan voldoende plaats kan ontbreken. De middenste hoofdsteun is neerklapbaar. Je moet ze niet naar beneden of boven doen, maar gewoon opklappen.
Wat me wel tegenviel is het formaat van de achterruit. Die is echt heel klein vanuit het interieur. Ik denk niet dat die veel info bezorgt aan de bestuurder bij het achteruitrijden. Dat moet evenwel geen probleem zijn want de getoonde versies hadden parkeersensoren.
De wagen heeft ook een start-stop knop zoals de renault megane. Of je dit ok vindt of niet laat ik aan jullie over.
De afwerking ziet er bij deze eerste kennismaking zeer ok uit.
Kortom een geslaagde wagen die zeker voldoende kopers zal vinden.
ps : ik heb geen foto's kunnen nemen omdat er gewoon teveel volk was. Misschien waren er nog forum-leden die wel de mogelijkheid hadden om foto's te nemen.
als bewijs heb ik wel even de badge die we kregen in gescannned.
peace
Ik vond de locatie dus schitterend, zeer mooi gedaan van BMW vond ik.
De auto zelf is gewoon prachtig! In't echt is ie nog zo veel keer mooier dan op foto! Het interieur ziet er zeer degelijk uit en zowel vanbinnen als vanbuiten is de assemblagekwaliteit meer dan behoorlijk!
Enig nadeel... de prijs. Er stond daar geen enkele 1-reeks van minder dan 25.000 Euro...
Comment
Comment