Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Ik was aan het wachten wanneer het zou komen, nice work, Maxime !!

'k Vind 't al raar dat niemand het had opgemerkt.

Ik vermoed dat het accessoire-lichten zijn, te krijgen via BMW.
    Dank u, dank u Ik vind ze echt een stuk mooier dan de originele.

Comment

Vanaf september/oktober zou er meteen al een vijfde motorversie van de 1-reeks beschikbaar moeten zijn ! Tussen de 116i en de 120i komt zich de 118i nestelen.
      [*]Afwijkende uitrusting :
      - geen el.ruiten achteraan
      - zilverkleurige interieurlijsten i.p.v. mat titnium
      - onderkant bumpers en handgrepen deuren in mat zwart i.p.v. gelakt

Met andere woorden : uitgerust zoals de 116i en 118d.
      [*]Prijzen zijn evenmin reeds bekend.[/list]

:
      een 118I

gokje op prijs van mij (als het dan toch tussen de 116 en 120i is)

21.500 euro = +- 870.000 bef

en dan nog geen elektrische ruiten achteraan (ok in een jaguar X type krijg je dit ook niet) maar van Bmw had ik dit niet verwacht

Comment

• ik vind dat die styling 142 velg veel lijkt op de rs6 velg van audi niet dat 'm daarom minder mooi is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
          en dan nog geen elektrische ruiten achteraan (ok in een jaguar X type krijg je dit ook niet) maar van Bmw had ik dit niet verwacht
          En evenmin bij de 116i, de 118d, de 316i of 318d, de 320d, ...

Wat wil je nou eigenlijk zeggen ? Dat de Mercedes A-klasse ze ook niet standaard had ? Of dat de C-klasse ze wél heeft, maar dat je daar een héél erg hoge prijs voor betaalt als je ziet hoeveel duurder een C nog altijd is met een perfect vergelijkbaar BMW- of Audi-model ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
            Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Achterlichten met een zwartachtig middenstuk tussen de rode delen. Had ik nog niet gezien. Maar ik vind het wel mooier dan de lichten met het wit.
            Nochtans zijn die zwarte achterlichten eigenlijk wat gedemodeerd. Als je kijkt naar de nieuwe automodellen van diverse fabrikanten (waaronder ook BMW met bv. de nieuwe 5) is de nieuwe trend rood en wit. En da's dan ook mijn persoonlijke voorkeur.

Comment

• Je hebt altijd, zeker bij de jongeren, mensen die 'n auto kopen en 'm dan onmiddellijk "anders" willen dan de anderen. Mochten ze allemaal zwart/rode-lichten hebben, een deel ervan zou onmiddellijk zwart/witte willen.

Gewoon zélf inspelen op de vraag van de mensen die hun wagen wat willen individualiseren. Best slim, vind ik.

Comment

Je hebt altijd, zeker bij de jongeren, mensen die 'n auto kopen en 'm dan onmiddellijk "anders" willen dan de anderen. Mochten ze allemaal zwart/rode-lichten hebben, een deel ervan zou onmiddellijk zwart/witte willen.

Gewoon zélf inspelen op de vraag van de mensen die hun wagen wat willen individualiseren. Best slim, vind ik.
                Ik zeg niet dat dit dom is, andere merken bieden dit ook aan bij hun accessoires, alleen vind ik het gedemodeerd. Maar iedereen is natuurlijk vrij zijn of haar persoonlijke smaak te volgen.

Comment

• Zeg eens gTa, ik zie op verschillende foto's een zwarte schort onderaan de bumper (zowel vooraan als achteraan). Bijvoorbeeld op die 1 met de donkergetinte achterlichten. Is dat standaard zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                    Zeg eens gTa, ik zie op verschillende foto's een zwarte schort onderaan de bumper (zowel vooraan als achteraan). Bijvoorbeeld op die 1 met de donkergetinte achterlichten. Is dat standaard zo?
                    De 116i, 118i en 118d hebben standaard géén volledig in koetswerkkleur gespoten bumper-onderkanten en deurklinken. De 120i en de 120d wel. Voor de andere wagens is dit een optie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                      Zeg eens gTa, ik zie op verschillende foto's een zwarte schort onderaan de bumper (zowel vooraan als achteraan). Bijvoorbeeld op die 1 met de donkergetinte achterlichten. Is dat standaard zo?
                      De 116i, 118i en 118d hebben standaard géén volledig in koetswerkkleur gespoten bumper-onderkanten en deurklinken. De 120i en de 120d wel. Voor de andere wagens is dit een optie.
                      Ahzo, dat wist ik nog niet, thanx

Comment

• Een vraagje:

Hoe zit het met de afwerking van de 1-reeks?

Ik vraag dit omdat er nogal discussies zijn rond de povere (?) afwerking van de X3.
                        Krijg een beetje schrik voor de 1...

Hoe is de afwerking in vergelijking met andere BMW-modellen en in vergelijking met de concurrentie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                          Een vraagje:

Ik vraag dit omdat er nogal discussies zijn rond de povere (?) afwerking van de X3.

Hoe is de afwerking in vergelijking met andere BMW-modellen en in vergelijking met de concurrentie?
                          Mijn eerste indrukken waren een stúk positiever. Voelt degelijker aan, aangenamere touch & feel, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                            Een vraagje:

Mijn eerste indrukken: beter dan de X3, alhoewel hij sommige elementen overneemt van de X3, zoals de povere deurklinken aan de binnenkant om maar een voorbeeld te geven. De vormgeving van het dashboard is niet echt mijn smaak en de wagen die ik getest heb was nogal somber binnenin, maar dat vergeet je rap eens je het gaspedaal induwt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterY
                              Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                              Een vraagje:

Mijn eerste indrukken: beter dan de X3, alhoewel hij sommige elementen overneemt van de X3, zoals de povere deurklinken aan de binnenkant om maar een voorbeeld te geven. De vormgeving van het dashboard is niet echt mijn smaak en de wagen die ik getest heb was nogal somber binnenin, maar dat vergeet je rap eens je het gaspedaal induwt.
                              Ik vind het interieur zeker dik in orde. Moet wel zeggen dat de wagen waar k mee gereden heb zeer rijkelijk uitgerust was.

Comment

• Ik heb de test in AW half/half gelezen, en op de foto's zie je duidelijk het verschil tussen de 118d en 120d. Die zwarte stukken op de bumpers van de 118d vind ik persoonlijk niet zo mooi, vooral vooraan niet op een lichte kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                  Ik heb de test in AW half/half gelezen, en op de foto's zie je duidelijk het verschil tussen de 118d en 120d. Die zwarte stukken op de bumpers van de 118d vind ik persoonlijk niet zo mooi, vooral vooraan niet op een lichte kleur
                                  De optie "deurklinken, stootlijsten voor- en achteraan en bumpers volledig in koetswerkkleur" kost in Duitsland € 210. Snel aan te verhelpen dus.

Comment

• Waarom rijdt de 1 nog gedeeltelijk afgeplakt rond, of was dit een preproductiemodel?

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhAjMVz*S8CQy!SkItiwQxREyV35e**wGCJwdYQmhMrKWw0 Zr2x1nzEraN18YA48lh5ht55v3EP9pDxfBhX3ojJjQeOj3KBY1 Ptc1j1DrVuAoEK8QsFg/DSCN0218.JPG?dc=4675482861289166088[/img]

Comment

• Misschien is dit een foto van 12 jaar oud of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                        Misschien is dit een foto van 12 jaar oud of zo?
                                        :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                          Misschien is dit een foto van 12 jaar oud of zo?
                                          :
                                          hij probeert grappig te doen...

Comment

Working...
                                          X