Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Ziet er wel aardig uit! Geen verdere foto's van een rode?
    Nope...

    Comment


    • De 4 accessoirevelgen in 18 duim voor de BMW '1 :



      Dit zijn de Styling 179, 180, 181 en 182. De Styling 179 is de tweedelige velg, dus de tweede van rechts. De andere stylingnummers kan ik nog niet definitief op de velgen plakken.

      In Duitsland kost een setje van die velgen, vooraan 7,5Jx18" met banden 205/45R18 en achteraan 8Jx18" met banden 225/40R18, respectievelijk € 2.200 (voor de drie types ééndelige velgen) en € 2.600 (voor de Styling 179 compound-velg). Zonder BTW, en aanbevolen verkooppijs.

      Comment


      • die uiterst rechtse zijn prachtig...

        Comment


        • Niet mis, maar persoonlijk denk ik dat het stukken exclusiever oogt om er Alpina, AC Schnitzer, Breyton, Hamann, Hartge... velgen op te leggen. Ik kijk er enorm naar uit om van de volgende merken eens de 1 getuned te zien. Als er mensen zijn die al foto's hebben van deze tuners, laat maar komen!

          Zelf ben k trouwens aan het kijken voor een BMW 118d en denk om er achteraf Breyton Magic's op te leggen (zoals op mn avatar).

          Comment


          • De tweede van links vind ik ook heel erg mooi

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              De 4 accessoirevelgen in 18 duim voor de BMW '1 :



              Dit zijn de Styling 179, 180, 181 en 182. De Styling 179 is de tweedelige velg, dus de tweede van rechts. De andere stylingnummers kan ik nog niet definitief op de velgen plakken.

              In Duitsland kost een setje van die velgen, vooraan 7,5Jx18" met banden 205/45R18 en achteraan 8Jx18" met banden 225/40R18, respectievelijk € 2.200 (voor de drie types ééndelige velgen) en € 2.600 (voor de Styling 179 compound-velg). Zonder BTW, en aanbevolen verkooppijs.
              Ik vind ze allemaal mooi!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
                Niet mis, maar persoonlijk denk ik dat het stukken exclusiever oogt om er Alpina, AC Schnitzer, Breyton, Hamann, Hartge... velgen op te leggen. Ik kijk er enorm naar uit om van de volgende merken eens de 1 getuned te zien. Als er mensen zijn die al foto's hebben van deze tuners, laat maar komen!

                Zelf ben k trouwens aan het kijken voor een BMW 118d en denk om er achteraf Breyton Magic's op te leggen (zoals op mn avatar).
                Voor veel mensen (mij ook persoonlijk), zijn Breyton- en Hamann- en AC-Schnitzer-velgen eerder velgen voor een pimp-car of een tjoening-bakkie dan voor een mooie, sportieve maar toch nog discrete BMW.

                Hartge zweeft tussen "prollo" en "kunst", BMW levert doorgaans géén "prollo"-ogende velgen. De andere merken doorgaans wel.

                Althans, toch in de opvatting van de meeste omstaanders.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
                  Niet mis, maar persoonlijk denk ik dat het stukken exclusiever oogt om er Alpina, AC Schnitzer, Breyton, Hamann, Hartge... velgen op te leggen. Ik kijk er enorm naar uit om van de volgende merken eens de 1 getuned te zien. Als er mensen zijn die al foto's hebben van deze tuners, laat maar komen!

                  Zelf ben k trouwens aan het kijken voor een BMW 118d en denk om er achteraf Breyton Magic's op te leggen (zoals op mn avatar).
                  Voor veel mensen (mij ook persoonlijk), zijn Breyton- en Hamann- en AC-Schnitzer-velgen eerder velgen voor een pimp-car of een tjoening-bakkie dan voor een mooie, sportieve maar toch nog discrete BMW.

                  Hartge zweeft tussen "prollo" en "kunst", BMW levert doorgaans géén "prollo"-ogende velgen. De andere merken doorgaans wel.

                  Althans, toch in de opvatting van de meeste omstaanders.





                  Als het alleen maar om de velgen gaat zoals op bovenstaande shop (dus geen extra bumpers, spoilers...) vind ik het een vrij discrete wagen blijven. De afwerking is alleen exclusiever dan gewoon de standaard BMW velgen. Is dit nu echt zo'n pimp-car of tuning-bakkie?

                  Comment


                  • Nou, euhm, neen, niet echt.

                    Maar ik heb een héél erg uitgesproken mening daarover. Ik denk dat je dat eerder aan de doorsnee forumgebruiker moet vragen.

                    Ik vind die velgen in ieder geval lelijk. Alle Breyton-gedoen, Hamann-pulp, AC-Schnitzer "zantjes" ... niet mijn ding : véél te opzichtig gestyled en teveel "tjooning"-stijl.

                    Maar voor elk wat wils, en het blijft een mooie wagen !! Al mee gereden ?

                    Comment


                    • Hier de mening van een doorsnee forumgebruiker: geef mij de originele maar..., op voorwaarde dat de keuze breed genoeg is. Meestal is dat wel het geval bij BMW.

                      Ik ben zelf trouwens heel enthousiast over de 1. Ik zou graag eens de gelegenheid krijgen er eentje aan de tand te voelen... Wanneer staan ze in de showrooms?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door jef
                        Hier de mening van een doorsnee forumgebruiker: geef mij de originele maar..., op voorwaarde dat de keuze breed genoeg is. Meestal is dat wel het geval bij BMW.

                        Ik ben zelf trouwens heel enthousiast over de 1. Ik zou graag eens de gelegenheid krijgen er eentje aan de tand te voelen... Wanneer staan ze in de showrooms?
                        September.

                        Comment


                        • Vraagje voor kenners, GTA??

                          Bij de 3-serie kan je, zoals al is beschreven, 320d bestellen en laten downtunen naar 126PK, met behoud van ongeveer zelfde NM als bij 150PK versie, natuurlijk met de mindere BIV en ongeveer 1000,- EUR duurder dan 318d. We weten ook dat dealers hier geen reclame mee maken...

                          Zal dergelijk aanbod ook bij 1-serie worden verkocht??? Vooral die NM zijn belangrijk bij het rijden met diesel in dagelijks verkeer...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Nou, euhm, neen, niet echt.

                            Maar ik heb een héél erg uitgesproken mening daarover. Ik denk dat je dat eerder aan de doorsnee forumgebruiker moet vragen.

                            Ik vind die velgen in ieder geval lelijk. Alle Breyton-gedoen, Hamann-pulp, AC-Schnitzer "zantjes" ... niet mijn ding : véél te opzichtig gestyled en teveel "tjooning"-stijl.

                            Maar voor elk wat wils, en het blijft een mooie wagen !! Al mee gereden ?
                            Momenteel enkel als passagier (op de avant-premiere in Knokke), maar 16 - 17 - 18 en 19 September (tijdens de opendeurdagen) zal k er zeker zelf eens mee gaan testrijden... Is echt een prachtwagen! Zou zalig zijn om dit als mn eerste wagen te hebben.

                            Eenmaal ik een testrit gedaan heb zal k jullie zeker niet van fotos onthouden .

                            Comment


                            • Doen !!

                              O ja, en nog een tip : als je niet écht op "superprestaties" staat maar gewoon goed vooruit wil gaan, aarzel dan niet om de 120d te laten staan en de 118d te nemen. Investeer dan in wat extra opties, en je zal een pak gelukkiger zijn.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Doen !!

                                O ja, en nog een tip : als je niet écht op "superprestaties" staat maar gewoon goed vooruit wil gaan, aarzel dan niet om de 120d te laten staan en de 118d te nemen. Investeer dan in wat extra opties, en je zal een pak gelukkiger zijn.
                                Jah dat was ik inderdaad ook van plan .

                                Wagen zou er zo uitzien:

                                Kleur & Binnenbekleding

                                A22 Sprakling graphite
                                LHA1 Leder Boston alaskagrau

                                Standaard uitrusting

                                441 Rokerspakket
                                851 Spraakversie Duits
                                886 Nederlandstalige handleidingsboekjes

                                Opties

                                302 Alarminstallatie
                                320 Zonder monogram
                                473 Centrale armsteun vooraan
                                7RP Bestanddelen Line
                                520 Mistlampen vooraan
                                535 Elektronisch gestuurde airconditioning
                                662 Radio BMW Business CD
                                7RR Bestanddelen Line
                                226 Sportophanging
                                255 Sportstuur
                                2CG Alu velgen styling 140 16�
                                321 Gespoten aanbouwdelen
                                434 Decoratieve sierlijsten in Aluminium Kodiaksilber
                                481 Sportzetels vooraan
                                ZB1 Dynamic Line

                                Comment


                                • In de autogids van deze week zijn de reacties alleszins heel lovend. Ze vergelijken de 120d zelfs met een Gti, voor degenen die er al mee hebben gereden, is deze verglijking terecht.

                                  Hoe zal deze motor presteren in de nieuwe 320d, zou deze veel trager zijn?

                                  Ik vind de 1-serie wel mooi, maar heb steeds de indruk " tiens, deze auto mist iets", toch nog even wachten op de nieuwe 3 voor we er ene bestellen

                                  Comment


                                  • Ik heb met 118d en 120d met automaat gereden, en de 120d gaat inderdaad goed vooruit

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door NM
                                      Vraagje voor kenners, GTA??

                                      Bij de 3-serie kan je, zoals al is beschreven, 320d bestellen en laten downtunen naar 126PK, met behoud van ongeveer zelfde NM als bij 150PK versie, natuurlijk met de mindere BIV en ongeveer 1000,- EUR duurder dan 318d. We weten ook dat dealers hier geen reclame mee maken...

                                      Zal dergelijk aanbod ook bij 1-serie worden verkocht??? Vooral die NM zijn belangrijk bij het rijden met diesel in dagelijks verkeer...
                                      Huh, wat is hier het voordeel van???
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                        Oorspronkelijk geplaatst door NM
                                        Vraagje voor kenners, GTA??

                                        Bij de 3-serie kan je, zoals al is beschreven, 320d bestellen en laten downtunen naar 126PK, met behoud van ongeveer zelfde NM als bij 150PK versie, natuurlijk met de mindere BIV en ongeveer 1000,- EUR duurder dan 318d. We weten ook dat dealers hier geen reclame mee maken...

                                        Zal dergelijk aanbod ook bij 1-serie worden verkocht??? Vooral die NM zijn belangrijk bij het rijden met diesel in dagelijks verkeer...
                                        Huh, wat is hier het voordeel van???
                                        - prijs ligt ongeveer 1000,- EUR onder 163PK versie(150 in geval van 3)

                                        - BIV van 500,- EUR ipv 1250,- EUR

                                        - Verzekeringspremies worden op pk berekend: dus nogmaals lagere premie

                                        resultaat: besparing van ongeveer 2.200 EUR,- (alleen al tijdens eerste twee jaar) en dit bij duidelijk betere prestaties dan bij de 122 (115pk) versie

                                        Dergelijke versies zijn trouwens heel gegeerd bij leasingbedrijven...

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door stig
                                          In de autogids van deze week zijn de reacties alleszins heel lovend. Ze vergelijken de 120d zelfs met een Gti, voor degenen die er al mee hebben gereden, is deze verglijking terecht.

                                          Hoe zal deze motor presteren in de nieuwe 320d, zou deze veel trager zijn?

                                          Ik vind de 1-serie wel mooi, maar heb steeds de indruk " tiens, deze auto mist iets", toch nog even wachten op de nieuwe 3 voor we er ene bestellen
                                          Ik vind hem gewoon perfect

                                          Comment

                                          Working...
                                          X