Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De 4 accessoirevelgen in 18 duim voor de BMW '1 :
Dit zijn de Styling 179, 180, 181 en 182. De Styling 179 is de tweedelige velg, dus de tweede van rechts. De andere stylingnummers kan ik nog niet definitief op de velgen plakken.
In Duitsland kost een setje van die velgen, vooraan 7,5Jx18" met banden 205/45R18 en achteraan 8Jx18" met banden 225/40R18, respectievelijk € 2.200 (voor de drie types ééndelige velgen) en € 2.600 (voor de Styling 179 compound-velg). Zonder BTW, en aanbevolen verkooppijs.
Comment
-
Niet mis, maar persoonlijk denk ik dat het stukken exclusiever oogt om er Alpina, AC Schnitzer, Breyton, Hamann, Hartge... velgen op te leggen. Ik kijk er enorm naar uit om van de volgende merken eens de 1 getuned te zien. Als er mensen zijn die al foto's hebben van deze tuners, laat maar komen!
Zelf ben k trouwens aan het kijken voor een BMW 118d en denk om er achteraf Breyton Magic's op te leggen (zoals op mn avatar).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe 4 accessoirevelgen in 18 duim voor de BMW '1 :
Dit zijn de Styling 179, 180, 181 en 182. De Styling 179 is de tweedelige velg, dus de tweede van rechts. De andere stylingnummers kan ik nog niet definitief op de velgen plakken.
In Duitsland kost een setje van die velgen, vooraan 7,5Jx18" met banden 205/45R18 en achteraan 8Jx18" met banden 225/40R18, respectievelijk € 2.200 (voor de drie types ééndelige velgen) en € 2.600 (voor de Styling 179 compound-velg). Zonder BTW, en aanbevolen verkooppijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netNiet mis, maar persoonlijk denk ik dat het stukken exclusiever oogt om er Alpina, AC Schnitzer, Breyton, Hamann, Hartge... velgen op te leggen. Ik kijk er enorm naar uit om van de volgende merken eens de 1 getuned te zien. Als er mensen zijn die al foto's hebben van deze tuners, laat maar komen!
Zelf ben k trouwens aan het kijken voor een BMW 118d en denk om er achteraf Breyton Magic's op te leggen (zoals op mn avatar).
Hartge zweeft tussen "prollo" en "kunst", BMW levert doorgaans géén "prollo"-ogende velgen. De andere merken doorgaans wel.
Althans, toch in de opvatting van de meeste omstaanders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netNiet mis, maar persoonlijk denk ik dat het stukken exclusiever oogt om er Alpina, AC Schnitzer, Breyton, Hamann, Hartge... velgen op te leggen. Ik kijk er enorm naar uit om van de volgende merken eens de 1 getuned te zien. Als er mensen zijn die al foto's hebben van deze tuners, laat maar komen!
Hartge zweeft tussen "prollo" en "kunst", BMW levert doorgaans géén "prollo"-ogende velgen. De andere merken doorgaans wel.
Althans, toch in de opvatting van de meeste omstaanders.
Als het alleen maar om de velgen gaat zoals op bovenstaande shop (dus geen extra bumpers, spoilers...) vind ik het een vrij discrete wagen blijven. De afwerking is alleen exclusiever dan gewoon de standaard BMW velgen. Is dit nu echt zo'n pimp-car of tuning-bakkie?
Comment
-
Nou, euhm, neen, niet echt.
Maar ik heb een héél erg uitgesproken mening daarover. Ik denk dat je dat eerder aan de doorsnee forumgebruiker moet vragen.
Ik vind die velgen in ieder geval lelijk. Alle Breyton-gedoen, Hamann-pulp, AC-Schnitzer "zantjes" ... niet mijn ding : véél te opzichtig gestyled en teveel "tjooning"-stijl.
Maar voor elk wat wils, en het blijft een mooie wagen !!Al mee gereden ?
Comment
-
Hier de mening van een doorsnee forumgebruiker: geef mij de originele maar..., op voorwaarde dat de keuze breed genoeg is. Meestal is dat wel het geval bij BMW.
Ik ben zelf trouwens heel enthousiast over de 1. Ik zou graag eens de gelegenheid krijgen er eentje aan de tand te voelen... Wanneer staan ze in de showrooms?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jefHier de mening van een doorsnee forumgebruiker: geef mij de originele maar..., op voorwaarde dat de keuze breed genoeg is. Meestal is dat wel het geval bij BMW.
Ik ben zelf trouwens heel enthousiast over de 1. Ik zou graag eens de gelegenheid krijgen er eentje aan de tand te voelen... Wanneer staan ze in de showrooms?
Comment
-
Vraagje voor kenners, GTA??
Bij de 3-serie kan je, zoals al is beschreven, 320d bestellen en laten downtunen naar 126PK, met behoud van ongeveer zelfde NM als bij 150PK versie, natuurlijk met de mindere BIV en ongeveer 1000,- EUR duurder dan 318d. We weten ook dat dealers hier geen reclame mee maken...
Zal dergelijk aanbod ook bij 1-serie worden verkocht??? Vooral die NMzijn belangrijk bij het rijden met diesel in dagelijks verkeer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNou, euhm, neen, niet echt.
Maar ik heb een héél erg uitgesproken mening daarover. Ik denk dat je dat eerder aan de doorsnee forumgebruiker moet vragen.
Ik vind die velgen in ieder geval lelijk. Alle Breyton-gedoen, Hamann-pulp, AC-Schnitzer "zantjes" ... niet mijn ding : véél te opzichtig gestyled en teveel "tjooning"-stijl.
Maar voor elk wat wils, en het blijft een mooie wagen !!Al mee gereden ?
Eenmaal ik een testrit gedaan heb zal k jullie zeker niet van fotos onthouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDoen !!
O ja, en nog een tip : als je niet écht op "superprestaties" staat maar gewoon goed vooruit wil gaan, aarzel dan niet om de 120d te laten staan en de 118d te nemen. Investeer dan in wat extra opties, en je zal een pak gelukkiger zijn..
Wagen zou er zo uitzien:
Kleur & Binnenbekleding
A22 Sprakling graphite
LHA1 Leder Boston alaskagrau
Standaard uitrusting
441 Rokerspakket
851 Spraakversie Duits
886 Nederlandstalige handleidingsboekjes
Opties
302 Alarminstallatie
320 Zonder monogram
473 Centrale armsteun vooraan
7RP Bestanddelen Line
520 Mistlampen vooraan
535 Elektronisch gestuurde airconditioning
662 Radio BMW Business CD
7RR Bestanddelen Line
226 Sportophanging
255 Sportstuur
2CG Alu velgen styling 140 16�
321 Gespoten aanbouwdelen
434 Decoratieve sierlijsten in Aluminium Kodiaksilber
481 Sportzetels vooraan
ZB1 Dynamic Line
Comment
-
In de autogids van deze week zijn de reacties alleszins heel lovend. Ze vergelijken de 120d zelfs met een Gti, voor degenen die er al mee hebben gereden, is deze verglijking terecht.
Hoe zal deze motor presteren in de nieuwe 320d, zou deze veel trager zijn?
Ik vind de 1-serie wel mooi, maar heb steeds de indruk " tiens, deze auto mist iets", toch nog even wachten op de nieuwe 3 voor we er ene bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NMVraagje voor kenners, GTA??
Bij de 3-serie kan je, zoals al is beschreven, 320d bestellen en laten downtunen naar 126PK, met behoud van ongeveer zelfde NM als bij 150PK versie, natuurlijk met de mindere BIV en ongeveer 1000,- EUR duurder dan 318d. We weten ook dat dealers hier geen reclame mee maken...
Zal dergelijk aanbod ook bij 1-serie worden verkocht??? Vooral die NMzijn belangrijk bij het rijden met diesel in dagelijks verkeer...
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door NMVraagje voor kenners, GTA??
- BIV van 500,- EUR ipv 1250,- EUR
- Verzekeringspremies worden op pk berekend: dus nogmaals lagere premie
resultaat: besparing van ongeveer 2.200 EUR,- (alleen al tijdens eerste twee jaar) en dit bij duidelijk betere prestaties dan bij de 122 (115pk) versie
Dergelijke versies zijn trouwens heel gegeerd bij leasingbedrijven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stigIn de autogids van deze week zijn de reacties alleszins heel lovend. Ze vergelijken de 120d zelfs met een Gti, voor degenen die er al mee hebben gereden, is deze verglijking terecht.
Hoe zal deze motor presteren in de nieuwe 320d, zou deze veel trager zijn?
Ik vind de 1-serie wel mooi, maar heb steeds de indruk " tiens, deze auto mist iets", toch nog even wachten op de nieuwe 3 voor we er ene bestellen
Comment
Comment