Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeer leuke wagen die 1 serie, maar weet iemand of men er de BMW velgen styling 135M in 17" kan op krijgen want in de 3 serie kan men die krijgen in 18" of weet iemand een velgenfabrikant die er een replica van heeft want ze kosten 2980 € meer op de 3 serie, en das toch wel
Zeer leuke wagen die 1 serie, maar weet iemand of men er de BMW velgen styling 135M in 17" kan op krijgen want in de 3 serie kan men die krijgen in 18" of weet iemand een velgenfabrikant die er een replica van heeft want ze kosten 2980 € meer op de 3 serie, en das toch wel
Ik ben er bijna zeker van dat de Styling 135M niet in 17" verkrijgbaar is.
Ahja, ik heb mijn eerste 1 Serie gezien gisteren in Spa. Ik wist bijna zeker dat ik hem tegen zou komen, maar waar...? En toen zag ik de bumper onderaan, net onder een afscheiding. Een heel ommetje gemaakt, om hem op een gevoelige plaat vast te leggen. Hij is verrassend groot eigenlijk, ik dacht dat hij kleiner was! Het was een silbergraue 118d (niets speciaals, kleine velgen, bumpers in zwart)
Ik heb die foto zelf gemaakt. En dat was niet 12 jaar geleden maar nu ongeveer een weekje of 2 geleden. En ik stel mij nog altijd de vraag waarom. Te moeilijk om de plakkers te verwijderen?
spijtig want 18" is misschien wat te groot voor een 1serie? en te duur.
Die wat ik gezien heb:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhAtgUFd1YVN2eRwRnhfo2jbCH7kPjDSh2zUImMbRbjiNH6 tsqGiMuQOnu0IcDeepMsNihfi*jatiMYb4089C6VoXI4H!Rg8p OLzVeeeAmYirrU4I*HQ/101_0134.JPG?dc=4675483172360407703[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwD3AmkVPAZYVN2eRwRnheD2YPoseDdrtjVTrwzNCAnN925ux baFtT*PmTPEQ52t8BWzzMC3fNzQJc3goW8CR3lxhQLtal9BCFC 2Say03B0Gj1ayW1vdIg/101_0125_2.JPG?dc=4675483172346488827[/img]
kvind de voorlichten iets te groot , gelijk de 3-reeks , deze is er te klein voor , toch van wat ik er al van gezien heb..
mn tante heeft er een maand geleden een besteld, zal dan moeten zien =D
Origineel niet, inderdaad.
Bij die namaakfirma, die velgkopieën op de markt brengt onder de naam "Replica Line", wel.
spijtig want 18" is misschien wat te groot voor een 1serie? en te duur.
Bij die namaakfirma, die velgkopieën op de markt brengt onder de naam "Replica Line", wel.
Bedankt, weet jij waar je die kunt kopen of een website van de velgenfabrikant?
mercikes
Bedankt, weet jij waar je die kunt kopen of een website van de velgenfabrikant?
mercikes
Dus : nope, 'k kan je niet helpen. Als 'k m'n scanner weer aan de praat krijg, scan ik 'm 'es in. Of ik neem er een foto van als 'k de folder 'es hier heb.
Vanaf september/oktober zou er meteen al een vijfde motorversie van de 1-reeks beschikbaar moeten zijn ! Tussen de 116i en de 120i komt zich de 118i nestelen.
BMW 118i
Het betreft dezelfde motor als die van de 120i, maar dan met wat minder vermogen.
De 118i heeft dus ook de dubbel-VANOS en Valvetronic (terwijl de 116i geen Valvetronic heeft).
Evenwel moet hij het wel stellen met een 5-versnellingsbak zoals de 116i.
In optie kan de 118i wel met de automatische 6-versnellingsbak met Steptronic verkregen worden.
Vermogen / prestaties[list:1b2802c76b]
De 118i levert een vermogen van 129 pk (95 kW) bij 5.750 tpm en een koppel van 180 Nm bij 3.250 tpm.
Dat maakt 'm, in vergelijking tot de 116i en de 120i, een motor die vooral op soepelheid en minder op hoge toerentallen is toegespitst.
De cilinderinhoud bedraagt, net zoals in de 120i, dus 1.995 cm³ (boring van 84 mm, slag van 90 mm).
Prestatie- en verbruikgegevens zijn nog niet bekend.
[*]Afwijkende uitrusting :
- geen el.ruiten achteraan
- zilverkleurige interieurlijsten i.p.v. mat titnium
- onderkant bumpers en handgrepen deuren in mat zwart i.p.v. gelakt
Met andere woorden : uitgerust zoals de 116i en 118d.
[*]Prijzen zijn evenmin reeds bekend.[/list:u:1b2802c76b]
Comment