geen idee, dat zat deze morgen in de bus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cversierendeze morgen heb ik een uitnodiging gekregen voor de officiële voostelling van de 1 reeks in Kortrijk. Die gaat door in een oude hangar van de NMBS. Er zal een coctailparty zijn. ( lekker...)
Alles gaat door op 16 september. Ik maak wel enkele beeldjes.
peace
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door cversierendeze morgen heb ik een uitnodiging gekregen voor de officiële voostelling van de 1 reeks in Kortrijk. Die gaat door in een oude hangar van de NMBS. Er zal een coctailparty zijn. ( lekker...)
peace
Zal waarschijnlijk pas morgen mn uitnodiging ontvangen....
Bij Monserez hebben ze de dikkere versie van de brochure in het Nederlands trouwens ook al ze Maxime. Heb die vorige week reeds ontvangen. Is zeker ook es de moeite want in dat klein foldertje stond bijna niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door cversierendeze morgen heb ik een uitnodiging gekregen voor de officiële voostelling van de 1 reeks in Kortrijk. Die gaat door in een oude hangar van de NMBS. Er zal een coctailparty zijn. ( lekker...)
peace
Zal waarschijnlijk pas morgen mn uitnodiging ontvangen....
Bij Monserez hebben ze de dikkere versie van de brochure in het Nederlands trouwens ook al ze Maxime. Heb die vorige week reeds ontvangen. Is zeker ook es de moeite want in dat klein foldertje stond bijna niets.
Ik had al de Duitse brochure van de één.
Comment
-
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen.
Een testrit lijkt me zeker de moeite waard!Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Kan er iemand in PS eens 18" alpina velgen onderzetten of styling 135?
Ik heb totaal geen kennis van PSOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele
Ik heb totaal geen kennis van PS
Wou dat m'n ma er zo één kocht, ipv een 206.
Maar ja: die Peugeot is goed genoeg voor haar: ze rijdt er niet veel mee, gewoon om boodschappen te doen en af en toe naar Turnhout te gaan
(15km te rijden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzOorspronkelijk geplaatst door lele
Maar ja: die Peugeot is goed genoeg voor haar: ze rijdt er niet veel mee, gewoon om boodschappen te doen en af en toe naar Turnhout te gaan
(15km te rijden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door NielzOorspronkelijk geplaatst door lele
(15km te rijden)
Plus omdat de vorige wagen ook een Peugeot is en we er nog een gunstige prijs voor krijgen
Comment
-
Test Volkswagen Golf 2.0 FSI tegen BMW 120i.
Na Autobild 2 weken geleden wint ook nu in Auto Motor und Sport de Golf 2.0 FSI het duidelijk van de BMW 120i.
BMW had gerust wat meer zijn best kunnen doen, vooral wat binnenruimte, rijcomfort en prijs betreft (Auto Motor und Sport).
Autobild tilt tevens zwaar aan de mindere kwaliteit van het interieur van de BMW.
De motorkwaliteit van de BMW 120i is wel lovenswaardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Test Volkswagen Golf 2.0 FSI tegen BMW 120i.
Na Autobild 2 weken geleden wint ook nu in Auto Motor und Sport de Golf 2.0 FSI het duidelijk van de BMW 120i.
BMW had gerust wat meer zijn best kunnen doen, vooral wat binnenruimte, rijcomfort en prijs betreft (Auto Motor und Sport).
Autobild tilt tevens zwaar aan de mindere kwaliteit van het interieur van de BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door jwv50Test Volkswagen Golf 2.0 FSI tegen BMW 120i.
VW golf heeft bijlange niet hetzelfde imago. Is enkel veel te duur geprijsde wagen
Comment
Comment