Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    Mag ik het zeggen meester. ii
    Hou nu jezelf maar in de gaten.

Zie, iedereen kan zo'n fout maken hé, maar als ik het zou doen, zou er moord en brand geschreeuwd worden. Bovendien zouden sommigen durven zeggen dat ik het niet deed uit onachtzaamheid, maar uit onwetendheid. Dikwijls is dat totaal verkeerd natuurlijk.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Zie, iedereen kan zo'n fout maken hé, maar als ik het zou doen, zou er moord en brand geschreeuwd worden. Bovendien zouden sommigen durven zeggen dat ik het niet deed uit onachtzaamheid, maar uit onwetendheid. Dikwijls is dat totaal verkeerd natuurlijk.

Comment

• En daar gaan we weer ... Weer een betwetertje hé.
        Mods?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          *rofl*

Dan koop ik me voor datzelfde geld beter meteen een M6.
          Nie gauw content precies

Comment

Heb 'm.

Knap, doet me denken aan een Alfa 147

Comment

Neen. De 125i is nog niet officieel aangekondigd zelfs.

Het bestaan van een 125i wordt afgeleid van een sticker die op een reservewiel te vinden was in een 320d, en daarop stond dat dat reservewiel ook voor de 125i en de 130i was bestemd.

BMW zelf heeft nog niks verklaard omtrent een 125i. Maar het zou inderdaad een logische en rationele keuze zijn. De 130i heeft dik 260 pk en het verschil met de 150 pk van de 120i is dan wel héél erg groot. Een 125i zou een perfecte GTI-killer kunnen zijn (een 130i is "out of it's league" als we 't over "dé" GTI hebben ).
              Ik heb overlaatst ergens gelezen dat er ook nog een 120ti en 120Ti zou komen. Elk zullen een aangeblazen 2 liter valvetronic motor gebruiken. De ene zou een 170pk hebben en de andere een 225pk.

Comment

• Yep, BMW onderzoekt alsof er een bliksem achter hun hielen zit.

Voor de Italiaanse markt werd er zelfs een 2-liter 6-cilinder met turbo getest, dus de 3-liter turbo die in de 335i zou komen, maar dan in 2-liter. En dat er aan de vierpittertjes ook turbo's zullen volgen, lijkt mij niet onwaarschijnlijk.

Er draaien ook '5-series rondjes met aangeblazen V8-motoren. Al fluistert men dat dat de "nieuwe" Alpina B5-motoren zouden zijn.

Maar van al dat gedoe is er nog niks officieel, zelfs niet officieus. Zelfs geen reservewiel-sticker.

Comment

• BMW lanceerde 'n online persmap ter lancering van de 130i. Er zitten enkele leuke fotootjes bij. Ik geef jullie de previews (die zijn direct te linken, de zip-files niet jammer genoeg).

Comment

• En verder ...

Comment

• En nog ...

Comment

• En tot slot ...

Comment

• Néé, 't is nog ni gedaan.

Nu wel.

Comment

• Misschien nog de vermogens- en koppelcurve meegeven.

Last edited by ; 23/03/2006, 03:42.

Comment

• Bloooooody hell !!!!

Heb een ultralekker promovideootje van de 130i weten te bemachtigen. Jongens, dit is toch een lekker ding !!

7,83 MB Windows Media File

Klik !

copyright : BMW Press

Comment

• omg... Ik ben verkocht! Maar die 130i nog niet van mij blijkbaar (als ik m'n uittreksels nakijk)

Prachtige wagen! Een hatch van BMW met achtertracks en een 3.0l erin.
                                De bumps zien er duidelijk ook beter uit tegenover het sportpack op de gewone 1. Maar die onderzijde van de achterbumper is wel wat plastiekerig...

But hey... Die zal wel fenomenaal rijden...

Comment

• Het M Sport Pack is op de 130i net hetzelfde als op de "gewone '1" hoor. Of bedoel je het BMW Aero Pack dat al van quasi 't begin als accessoire te krijgen is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                    omg... Ik ben verkocht!
                                    Zwijgt stil ...

*in love*

Comment

Het M Sport Pack is op de 130i net hetzelfde als op de "gewone '1" hoor. Of bedoel je het BMW Aero Pack dat al van quasi 't begin als accessoire te krijgen is ?
                                      whoops... idd een klein foutje! Ik had het op het Aero Pakket.

Comment

• Getver ... knap filmpje!!

Magnifieke voiture, die 130i. Al is 'n 116i ook al genoeg voor mij.

Overigens zie je ze vrij veel rijden. Succes, niet?

Comment

• idd
                                          knap filmpje, zeer mooie wagen !!!

Comment

Working...
                                          X