Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zeg gTaaaaaaa... er is toevallig geen mogelijkheid die foto's in groot formaat te krijgen zekerst? (omdat de zip-files er niet waren of wat was het daar?)
zeg gTaaaaaaa... er is toevallig geen mogelijkheid die foto's in groot formaat te krijgen zekerst? (omdat de zip-files er niet waren of wat was het daar?)
Ik ga bij de dealer eens vragen wat het kost om dit M-pakket na te plaatsen, inclusief deze machtige velgen... De prijs zal wel overdreven zijn.
Ik kan misschien beter mijn wagen verkopen en een nieuwe bestellen... het zal dan wel een 120d zijn.
Ik ga ook mijn rekeninguittreksels eens nakijken...
Als je het hebt over de bumpers alleen, dan valt dat nog mee in nabestelling qua prijs. Het is zelfs goedkoper dan dat je het in optie zou nemen. Maar dan zou ik het pakket (bumps) enkele bestellen en het laten spuiten door een zwarte carrosier. en niet door BMW zelf want dan wordt het duur... De velgjes zelf zullen duur zijn
Oh jezus! Dat is schitterend.
Tot voor kort was de Audi A3 mijn favoriet in deze klasse, maar dat is bij deze veranderd. Wat een maschiene, de afwerking, ...
Ben er echt wild van, had nooit gedacht at de 1 me zo ging verrassen.
Hoe zit het met de kwaliteit van stof/sensatec in de 1-klasse ?
Wordt dat warm, oogt het goed, ...
edit: en heeft iemand ergens een lijstje met de onderdelen van de verschillende optie-pakketten. Ja, ik weet dat je dat uit de CC kunt opmaken, maar er moet toch ergens een lijstje te vinden zijn
edit: en heeft iemand ergens een lijstje met de onderdelen van de verschillende optie-pakketten. Ja, ik weet dat je dat uit de CC kunt opmaken, maar er moet toch ergens een lijstje te vinden zijn
Euhm, de prijslijsten ?
Zijn te vinden op de gekende websites. Als je Duits niet zwaar zuigt, raad ik je aan om ze van bmw.de te downloaden.
Ben gisteren gaan testrijden met een 118d. Ik moet nl een nieuwe wagen bestellen en ben sterk aan het twijfelen tss de 118D en audi A3 SB 1.9TDI. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het is een zeer vlotte wagen. Hier had ik een beetje schrik voor, rij nu met een 320 Compact van 150PK, maar het viel best mee. Het dikke stuur en stuurgevoel is fantastisch, eveneens als de wegligging, een echte BMW. Er mocht natuurlijk wat meer power zijn, maar de 2 liters zitten er bij ons op werk niet meer in wegens fiscaal te duur. Zelfs de ruimte binnenin viel mee, zeker vooraan. Achteraan is het natuurlijk geen ruimtewonder, maar ik kon nog deftig zitten met mijn 1,86M. En in een donkere kleur met de juiste aankleding is het een zeer mooie wagen, met zeer veel oog voor detail, zowel binnen als buiten (heb ik nu pas gemerkt). Het zal een moeilijke keuze worden want de sportback is ook een mooie wagen, wel totaal verschillende qua design, iets groter, maar natuurlijk nog een stuk minder krachtig? Van 150 naar 105 pk is natuurlijk wel een hele stap terug. Volgens Audi ligt de levertermijn nu ook al op januari. Een testrit zal wijsheid brengen, maar mijn hart ligt toch nog steeds bij BMW.
Jullie WIJZE raad is altijd welkom.
Ben gisteren gaan testrijden met een 118d. Ik moet nl een nieuwe wagen bestellen en ben sterk aan het twijfelen tss de 118D en audi A3 SB 1.9TDI. ....maar de 2 liters zitten er bij ons op werk niet meer in wegens fiscaal te duur.
Ben gisteren gaan testrijden met een 118d. Ik moet nl een nieuwe wagen bestellen en ben sterk aan het twijfelen tss de 118D en audi A3 SB 1.9TDI. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het is een zeer vlotte wagen. Hier had ik een beetje schrik voor, rij nu met een 320 Compact van 150PK, maar het viel best mee. Het dikke stuur en stuurgevoel is fantastisch, eveneens als de wegligging, een echte BMW. Er mocht natuurlijk wat meer power zijn, maar de 2 liters zitten er bij ons op werk niet meer in wegens fiscaal te duur. Zelfs de ruimte binnenin viel mee, zeker vooraan. Achteraan is het natuurlijk geen ruimtewonder, maar ik kon nog deftig zitten met mijn 1,86M. En in een donkere kleur met de juiste aankleding is het een zeer mooie wagen, met zeer veel oog voor detail, zowel binnen als buiten (heb ik nu pas gemerkt). Het zal een moeilijke keuze worden want de sportback is ook een mooie wagen, wel totaal verschillende qua design, iets groter, maar natuurlijk nog een stuk minder krachtig? Van 150 naar 105 pk is natuurlijk wel een hele stap terug. Volgens Audi ligt de levertermijn nu ook al op januari. Een testrit zal wijsheid brengen, maar mijn hart ligt toch nog steeds bij BMW.
Jullie WIJZE raad is altijd welkom.
Een goed half jaar geleden heb ik voor dezelfde moeilijke keuze gestaan. Het was een moeilijke keuze omdat het beide topwagens zijn. De keuze hangt af van wat u wil van een wagen. Voor mij was rijplezier het belangrijkste...
Ik heb toen ook testgereden met beide wagens. De BMW heeft gewoon een veel betere motor. Hij is stiller en performanter dan de Audi. Ik denk zelfs dat een goed ingereden 118d niet veel moet onderdoen voor een A3 2.0tdi. Ook geeft de achterwielaandrijving een meerwaarde aan de 1. De wegligging is werkelijk fenomenaal. Ik rijdt zelfs regelmatig zonder DSC en DTC...
Wat het uiterlijk betreft is een persoonlijke questie...
Alleszins wens ik je veel succes met je aankoop
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Een goed half jaar geleden heb ik voor dezelfde moeilijke keuze gestaan. Het was een moeilijke keuze omdat het beide topwagens zijn. De keuze hangt af van wat u wil van een wagen. Voor mij was rijplezier het belangrijkste...
Ik heb toen ook testgereden met beide wagens. De BMW heeft gewoon een veel betere motor. Hij is stiller en performanter dan de Audi. Ik denk zelfs dat een goed ingereden 118d niet veel moet onderdoen voor een A3 2.0tdi. Ook geeft de achterwielaandrijving een meerwaarde aan de 1. De wegligging is werkelijk fenomenaal. Ik rijdt zelfs regelmatig zonder DSC en DTC...
Wat het uiterlijk betreft is een persoonlijke questie...
Alleszins wens ik je veel succes met je aankoop
Voor mij komt rijplezier ook op de eerste plaats, ik maak zo'n 40K per jaar dus weet je het wel. Ik ben vandaag nog eens gaan test rijden in een andere garage (Van Osch Hasselt) en moet zeggen dat die wagen nog iets vlotter ging. Het was de wagen waar een van de verkopers mee rijdt. Hij heeft zelf ook een vrij vlotte rijstijl en da wagen was goed ingereden, dat merkte ik toch. Moet zelfs zeggen dat ik qua acceleratie weinig verschil voelde tov mijn huidige wagen (320d, 150PK). Had echt een gevoel dat in de buurt komt van onze mini, laag bij de grond; klein, dik stuur. Soms heb je meer het gevoel in een Z4 te zitten (gevoel natuurlijk, niet prestatie). De test wagen had trouwens donkerder glas acheraan, zeer mooi, maar kan dit nergens tss de opties vinden. Of zijn dit gewoon de zonnewerende ramen???
Comment