Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die bbs velg ziet er zeer sjiek uit !!!

zou je die velg kunnen krijgen voor op den nieuwen 3 serie ???
    graag een seintje of nen tip voor andere .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
      die bbs velg ziet er zeer sjiek uit !!!

zou je die velg kunnen krijgen voor op den nieuwen 3 serie ???
      graag een seintje of nen tip voor andere .
      Het zou me verwonderen moest het niet zo zijn.

Check eens op www.bbs.com

Reken wel op zo'n 3.000 euro dacht ik.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Waar staat in de 1-serie een aanduiding voor de temperatuur van de motor?
        Ik vind hem bij mij alleszins niet. Hoe weet ik nu wanneer mijn motor warm genoeg is om de gaspedaal tot op de bodem kunnen in te trappen?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Waar staat in de 1-serie een aanduiding voor de temperatuur van de motor?
          Ik vind hem bij mij alleszins niet. Hoe weet ik nu wanneer mijn motor warm genoeg is om de gaspedaal tot op de bodem kunnen in te trappen?

ik denk niet dat je een olietemperatuurmeter hebt..

2 opties :

- zelf eentje aftermarket steken
          - eerst een 15tal minuten gewoon rondrijden, dan zal ie wel warm zijn..

Comment

Waar staat in de 1-serie een aanduiding voor de temperatuur van de motor?
            Is er zo geen ringetje met streepkes die rond de toerenteller zit en die dan verschuift naarmate de motor warmer wordt? Bij de 5 in ieder geval... bij 1 weet ik het totaal niet. Maar het valt niet zo op als je 't niet weet dus je moet er maar eens op letten.

Comment

• Neen, bij de 1 is dat niet het geval.
              OO 00 OO

Comment

Neen, bij de 1 is dat niet het geval.
                Hmm... zal nergens te vinden zijn dan zeker? Zal eens zoeken als ik de mijne heb

Comment

• Hoe lang moet je nog wachten op je 1-tje trouwens?
                  OO 00 OO

Comment

Hoe lang moet je nog wachten op je 1-tje trouwens?
                    Zou volgende week moeten binnenkomen

Comment

Neen, bij de 1 is dat niet het geval.
                      Jij tevreden van je 118d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                        Zou volgende week moeten binnenkomen
                        ooh, aftellen dan! 'k hoop voor u dat het volgens planning loopt, anders kan het frustrerend worden

Hou uw kodakske maar in den aanslag hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                          Jij tevreden van je 118d?
                          Ik ben zeer tevreden over deze wagen. Het rijdt zoals een BMW moet rijden.
                          Vooral over het rijcomfort (stilte binnen) en de wegligging ben ik serieus onder de indruk. De 1 is een echte 'drivers car'. Het vermogen valt me wel een beetje tegen. Maar ja, dat wist ik natuurlijk op voorhand. Een 120d is heel wat sneller, maar lag ook heel wat boven mijn budget. Ik ben trouwens het vermogen van mijn 530d gewoon, en dat is niet te vergelijken met deze 118d.

Volgende week heb ik enkele vrije dagen. Dan heb ik tijd om mijn beide heilige koeien eens te poetsen en ze eens voor te stellen in de topic 'eigen auto' met de nodige foto's.
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                            ooh, aftellen dan! 'k hoop voor u dat het volgens planning loopt, anders kan het frustrerend worden
                            Och jong zwijgt, ik kom nu al zot

Comment

Ik ben zeer tevreden over deze wagen. Het rijdt zoals een BMW moet rijden.
                              Vooral over het rijcomfort (stilte binnen) en de wegligging ben ik serieus onder de indruk. De 1 is een echte 'drivers car'. Het vermogen valt me wel een beetje tegen. Maar ja, dat wist ik natuurlijk op voorhand. Een 120d is heel wat sneller, maar lag ook heel wat boven mijn budget. Ik ben trouwens het vermogen van mijn 530d gewoon, en dat is niet te vergelijken met deze 118d.

Volgende week heb ik enkele vrije dagen. Dan heb ik tijd om mijn beide heilige koeien eens te poetsen en ze eens voor te stellen in de topic 'eigen auto' met de nodige foto's.

Kijk, dat noem ik einsatz!

Als het even kan mag je voor mij foto'tjes maken van beide wagens in één foto. Ik hou van meerdere objecten in één foto.

Comment

• 0123456789

Comment

• Ondertussen staat mijn eentje al een paar dagen voor de deur. Ben zéér tevreden, looks en rijgedrag zijn schitterend. Ik wacht op een beetje zon voor wat foto's...

Comment

• Weet er iemand of de 1 in 3-deurs versie komt want dan vind ik em wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                      Weet er iemand of de 1 in 3-deurs versie komt want dan vind ik em wel
                                      Wellicht komt hij er wel (aangezien de scoopfotos van ong. een jaar geleden).
                                      De vraag blijft alleen wanneer ?

Last edited by GregV; 08/05/2005, 16:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                        Ondertussen staat mijn eentje al een paar dagen voor de deur. Ben zéér tevreden, looks en rijgedrag zijn schitterend. Ik wacht op een beetje zon voor wat foto's...
                                        Proficiat!Veel plezier en laat die foto's maar komen!

Comment

• Met een sportpack is hij echt wel af!!

1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X