Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefz
    Weet iemand of de I-drive van de 1 serie upgradable is om er een Nederlandstalige versie van te maken, en misschien zelfs om MP3's af te spelen?
    ik dacht dat de 5-reeks dit zelfs nog niet had, maar dat het er wel aankwam.. dus binnenkort zou het voor de 1-reeks ook wel beschikbaar zijn zeker?

over MP3's weet ik nix, maar ik denk dat je er voor een MP3-radio moet hebben en je geen gewone radio kan "updaten" voor MP3's
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• I-drive is wel al beschikbaar hoor in 't Nederlands voor de 5, dus wsl ook voor de 1.

Comment

• Comment

• De velg is net iets te P.I.M.P. vind ik, vooral te zien aan het voorwiel. Maar 't gaat nog.

Dat stuurtje is op zich eigenlijk heel knap, maar wel misplaatst op een 120d vind ik. Net zoals een Ferrari badge op een Fiat Stilo.

Comment

• Niet echt geslaagd, geef mij dan maar het origineel.

Comment

• Ben vandaag eens gaan checken ivm de upgrade naar Nederlandse versie van de I-drive.
              De dealers hebben al bericht gekregen dat de upgrade mogelijk is, ze weten alleen nog niet wanneer die beschikbaar gaat zijn. Ook zou zo een software upgrade gratis moeten zijn ( nog niet 100% zeker ).

Daarnaast vraag ik me af, bij navigation business, kan je dan een DVD volbranden met mwa liedjes, als hij het van een CD kan aflezen kan dat toch ook van een DVD afgelezen worden?

Comment

• bij de E6O is het geen probleem dus de 1 zou dat ook moeten kunnen

Comment

• Comment

• Echt een mooie wagen, zo'n eentje!

Comment

• Die mooie 18" velgen maken hem nog mooier dan hij al is!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                        kijk das nu eens een lekkere 1. strakke velgen met toch wel mooie voorbumper

Comment

• is het M sportkit he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                            is het M sportkit he
                            Nope, het Aeropack. Er bestaat (nog) geen M-kit voor de 1.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                              Nope, het Aeropack. Er bestaat (nog) geen M-kit voor de 1.
                              Idd! Iemand een shopje met de bumper vd M6?

Comment

• Wat vinden we van deze ??

http://board.carstyling.net/showthre...6&page=1&pp=15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                                  Dat ziet er uit als een hebbedingetje!

Comment

• Comment

• lekker één! mits de juiste velgen/aankleding zit hij er fantastisch uit

een full option 130i met M-pakket :kwijl:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie

Even fantaseren: een rode 130i met 19" BBS CH velgen; full option behalve de GPS en lelijk aeropack.

Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• = lekkere Bimmer

komt er eigenlijk een M-sport technic pakket voor de 1-serie, of moeten we het doen met die Aerodinges.

Comment

Working...
                                          X