Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

    2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

    Comment


    • 1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

      2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

      Comment


      • 1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

        2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
          Met een sportpack is hij echt wel af!!

          Ik 1 basis vind ik niet zo super, maar met dat sportpakket is hij echt knap!! Had ik het geld, nam ik hem zeker in overweging! Maar 25.200 € voor deze 1.6 sorry maar

          Comment


          • Oh no, I like it

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              Ik 1 basis vind ik niet zo super, maar met dat sportpakket is hij echt knap!! Had ik het geld, nam ik hem zeker in overweging! Maar 25.200 € voor deze 1.6 sorry maar
              Idem hier. €25.000 is écht wel veel

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Oh no, I like it
                welcome to the real world
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  Ik 1 basis vind ik niet zo super, maar met dat sportpakket is hij echt knap!! Had ik het geld, nam ik hem zeker in overweging! Maar 25.200 € voor deze 1.6 sorry maar
                  Ik zou hem ook niet moeten hoor, maar bepaalde andere middenklassers zijn nu ook weer niet zoveel goedkoper met een sportpakket en een paar opties. Ik denk nu bv. aan een Astra GTC.
                  Nu, voor 25.000 euro heb je een basis Golf GTI hé, maar ook een Mini Cooper S met een paar opties. Een 120d is ook interessant, maar die moet je al helemaal standaard nemen voor die prijs, en dat is wel wat overdreven natuurlijk. Mss een 118d?
                  120d Hatch Edition Sport

                  Comment


                  • Meer dan 1 MIO oude Belgische franken voor een 116i is te veel. Zeker als je er dan nog rekening mee houdt dat de motor zeker niet voldoende is. Heb eens een ritje mogen doen met de 116i van mijn tante, amai...dat was een teleurstelling. Zelfs mijn tante vond dat er niet genoeg pit achter zat.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Ik zou hem ook niet moeten hoor, maar bepaalde andere middenklassers zijn nu ook weer niet zoveel goedkoper met een sportpakket en een paar opties. Ik denk nu bv. aan een Astra GTC.
                      Nu, voor 25.000 euro heb je een basis Golf GTI hé, maar ook een Mini Cooper S met een paar opties. Een 120d is ook interessant, maar die moet je al helemaal standaard nemen voor die prijs, en dat is wel wat overdreven natuurlijk. Mss een 118d?
                      geef mij maar een VW golf GTI. Je ziet gewoon niet dat die wagen zo standaard is. Jeb hebt al een wagen die er super uitziet standaard. En vanbinnen valt de kaalheid niet op, door het donkere interieur.
                      Ik zou maar al te graag met mijn GTI aan de lichten staan naast een 116i, die evenveel gekost heeft

                      Comment


                      • Deze vind k persoonlijk prachtig ...



                        De wagen heeft eigenlijk weinig nodig om er zeer sportief uit te zien.
                        Een grote velg (18"/19") doet bij de 1 serie al wonderen.

                        Meer info ...

                        Comment




                        • Die voorbumper vloekt toch wel met het strakke design van de 1xx.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door simon


                            Die voorbumper vloekt toch wel met het strakke design van de 1xx.
                            Idd, lelijke bumper, en 4 uitlaatjes is me ook wat veel voor een 1tje.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door simon


                              Die voorbumper vloekt toch wel met het strakke design van de 1xx.
                              Ik vind deze wel mooi passen

                              Comment


                              • Er komt 100% zeker een 125i !


                                Een BMW-medewerker heeft bij de recuperatie van geteste delen uit de R&D-afdeling in München, een remblok teruggekregen waarop een sticker hing met een manueel geschreven "OK 125i 130i" ... die sticker moest er normaal gezien afgegaan zijn. Een kereltje bij de R&D-afdeling moet dus na de testsessies van die remblokjes (of ze sterk genoeg waren voor de 130i) vergeten zijn dat stickertje eraf te halen nadat 'ie de gegevens in de PC moet hebben gestopt.

                                Leuk !

                                Comment


                                • En nog beter nieuws : de S54-motor (de 3,25-liter motor uit de huidige E46 M3) heeft bij BMW luidens een spiekende en klikkende medewerker een verlenging van de productie gekregen minstens tot en met modeljaar 2008. Aangezien tegen dan de nieuwe M3 al uit zal zijn, en dat met een V8 ... moet die S54-motor dus voor een ander model dienen. Voor de X5 en X3 is het zéker niet, noch voor de '7, de '6 en de '5. Voor de oude '3 is dat ook niet meer nodig omdat tegen dan de volledige E46-reeks al een tijdje uit productie zal zijn. Dus er blijven maar twéé modellen over : de Z4 en de '1.

                                  Welke wordt het ?

                                  In ieder geval : de kans op een "M1" blijft érg reëel. Al doe ik BMW dood als ze de M-versie van de '1 ook "M1" gaan noemen, er is er immers maar ééntje die die naam verdient en dat is de ouwe E26.



                                  - edit -

                                  Typfout weggewerkt.
                                  Last edited by ; 27/05/2005, 22:10.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    En nog beter nieuws : de S54-motor (de 4,25-liter motor uit de huidige E46 M3) heeft bij BMW luidens een spiekende en klikkende medewerker een verlenging van de productie gekregen minstens tot en met modeljaar 2008. Aangezien tegen dan de nieuwe M3 al uit zal zijn, en dat met een V8 ... moet die S54-motor dus voor een ander model dienen. Voor de X5 en X3 is het zéker niet, noch voor de '7, de '6 en de '5. Voor de oude '3 is dat ook niet meer nodig omdat tegen dan de volledige E46-reeks al een tijdje uit productie zal zijn. Dus er blijven maar twéé modellen over : de Z4 en de '1.

                                    Welke wordt het ?

                                    In ieder geval : de kans op een "M1" blijft érg reëel. Al doe ik BMW dood als ze de M-versie van de '1 ook "M1" gaan noemen, er is er immers maar ééntje die die naam verdient en dat is de ouwe E26.
                                    Heeft de motor uit de E46 M3 geen 3250cc

                                    Zo zie je maar, ook gTa maakt foutjes

                                    Comment


                                    • mooi die 125i, wordt eindelijk dat immens grote gat opgevuld tussen de 150 en 258pk...
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        En nog beter nieuws : de S54-motor (de 4,25-liter motor uit de huidige E46 M3) heeft bij BMW luidens een spiekende en klikkende medewerker een verlenging van de productie gekregen minstens tot en met modeljaar 2008. Aangezien tegen dan de nieuwe M3 al uit zal zijn, en dat met een V8 ... moet die S54-motor dus voor een ander model dienen. Voor de X5 en X3 is het zéker niet, noch voor de '7, de '6 en de '5. Voor de oude '3 is dat ook niet meer nodig omdat tegen dan de volledige E46-reeks al een tijdje uit productie zal zijn. Dus er blijven maar twéé modellen over : de Z4 en de '1.

                                        Welke wordt het ?

                                        In ieder geval : de kans op een "M1" blijft érg reëel. Al doe ik BMW dood als ze de M-versie van de '1 ook "M1" gaan noemen, er is er immers maar ééntje die die naam verdient en dat is de ouwe E26.
                                        Alleen hoe gaan ze die dan heten die 1 Serie in M ???
                                        By the way.. Al info over een 3deurs versie of nog andere versie van de 1 Serie???
                                        Last edited by ; 27/05/2005, 22:07.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                          Heeft de motor uit de E46 M3 geen 3250cc

                                          Zo zie je maar, ook gTa maakt foutjes
                                          Typfoutjes, yep. Uiteraad weet ik dat 't een 3,25-liter is. Zie maar de andere berichten die ik de voorbije 15 minuten neerschreef.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X