Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitIk 1 basis vind ik niet zo super, maar met dat sportpakket is hij echt knap!! Had ik het geld, nam ik hem zeker in overweging! Maar 25.200 € voor deze 1.6 sorry maar
Nu, voor 25.000 euro heb je een basis Golf GTI hé, maar ook een Mini Cooper S met een paar opties. Een 120d is ook interessant, maar die moet je al helemaal standaard nemen voor die prijs, en dat is wel wat overdreven natuurlijk. Mss een 118d?
Comment
-
Meer dan 1 MIO oude Belgische franken voor een 116i is te veel. Zeker als je er dan nog rekening mee houdt dat de motor zeker niet voldoende is. Heb eens een ritje mogen doen met de 116i van mijn tante, amai...dat was een teleurstelling. Zelfs mijn tante vond dat er niet genoeg pit achter zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk zou hem ook niet moeten hoor, maar bepaalde andere middenklassers zijn nu ook weer niet zoveel goedkoper met een sportpakket en een paar opties. Ik denk nu bv. aan een Astra GTC.
Nu, voor 25.000 euro heb je een basis Golf GTI hé, maar ook een Mini Cooper S met een paar opties. Een 120d is ook interessant, maar die moet je al helemaal standaard nemen voor die prijs, en dat is wel wat overdreven natuurlijk. Mss een 118d?
Ik zou maar al te graag met mijn GTI aan de lichten staan naast een 116i, die evenveel gekost heeft
Comment
-
Deze vind k persoonlijk prachtig ...
De wagen heeft eigenlijk weinig nodig om er zeer sportief uit te zien.
Een grote velg (18"/19") doet bij de 1 serie al wonderen.
Meer info ...
Comment
-
Er komt 100% zeker een 125i !
Een BMW-medewerker heeft bij de recuperatie van geteste delen uit de R&D-afdeling in München, een remblok teruggekregen waarop een sticker hing met een manueel geschreven "OK 125i 130i" ... die sticker moest er normaal gezien afgegaan zijn. Een kereltje bij de R&D-afdeling moet dus na de testsessies van die remblokjes (of ze sterk genoeg waren voor de 130i) vergeten zijn dat stickertje eraf te halen nadat 'ie de gegevens in de PC moet hebben gestopt.
Leuk !
Comment
-
En nog beter nieuws : de S54-motor (de 3,25-liter motor uit de huidige E46 M3) heeft bij BMW luidens een spiekende en klikkende medewerker een verlenging van de productie gekregen minstens tot en met modeljaar 2008. Aangezien tegen dan de nieuwe M3 al uit zal zijn, en dat met een V8 ... moet die S54-motor dus voor een ander model dienen. Voor de X5 en X3 is het zéker niet, noch voor de '7, de '6 en de '5. Voor de oude '3 is dat ook niet meer nodig omdat tegen dan de volledige E46-reeks al een tijdje uit productie zal zijn. Dus er blijven maar twéé modellen over : de Z4 en de '1.
Welke wordt het ?
In ieder geval : de kans op een "M1" blijft érg reëel. Al doe ik BMW dood als ze de M-versie van de '1 ook "M1" gaan noemen, er is er immers maar ééntje die die naam verdient en dat is de ouwe E26.
- edit -
Typfout weggewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEn nog beter nieuws : de S54-motor (de 4,25-liter motor uit de huidige E46 M3) heeft bij BMW luidens een spiekende en klikkende medewerker een verlenging van de productie gekregen minstens tot en met modeljaar 2008. Aangezien tegen dan de nieuwe M3 al uit zal zijn, en dat met een V8 ... moet die S54-motor dus voor een ander model dienen. Voor de X5 en X3 is het zéker niet, noch voor de '7, de '6 en de '5. Voor de oude '3 is dat ook niet meer nodig omdat tegen dan de volledige E46-reeks al een tijdje uit productie zal zijn. Dus er blijven maar twéé modellen over : de Z4 en de '1.
Welke wordt het ?
In ieder geval : de kans op een "M1" blijft érg reëel. Al doe ik BMW dood als ze de M-versie van de '1 ook "M1" gaan noemen, er is er immers maar ééntje die die naam verdient en dat is de ouwe E26.
Zo zie je maar, ook gTa maakt foutjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEn nog beter nieuws : de S54-motor (de 4,25-liter motor uit de huidige E46 M3) heeft bij BMW luidens een spiekende en klikkende medewerker een verlenging van de productie gekregen minstens tot en met modeljaar 2008. Aangezien tegen dan de nieuwe M3 al uit zal zijn, en dat met een V8 ... moet die S54-motor dus voor een ander model dienen. Voor de X5 en X3 is het zéker niet, noch voor de '7, de '6 en de '5. Voor de oude '3 is dat ook niet meer nodig omdat tegen dan de volledige E46-reeks al een tijdje uit productie zal zijn. Dus er blijven maar twéé modellen over : de Z4 en de '1.
Welke wordt het ?
In ieder geval : de kans op een "M1" blijft érg reëel. Al doe ik BMW dood als ze de M-versie van de '1 ook "M1" gaan noemen, er is er immers maar ééntje die die naam verdient en dat is de ouwe E26.???
By the way.. Al info over een 3deurs versie of nog andere versie van de 1 Serie???
Comment
Comment