Ik vind hem nog steeds niet echt mooi die 1-serie. Het zal nooit echt grote liefde worden tussen ons.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Er kwam toch geen M1?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Als die M-versie van de 1-reeks uitkomt met een motor als die van de E46 M3, vraag ik mij af wat dat gaat kosten. En wie dat geld er gaat willen aan uitgeven. Zal wel rond de 55 - 60 duizend euro draaien hé. En wat dan met de opvolgers van deze wagen? Stel u voor: een 1-reeks van de tweede generatie met M-techniek voor ongeveer 70 000 euro (mss met 400 pk, zoals de nieuwe M3). Zot!
Comment
-
Ik dacht eens gelezen te hebben, dat er geen kwam omdat men de 1 niet in de USA verkoopt.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakAls die M-versie van de 1-reeks uitkomt met een motor als die van de E46 M3, vraag ik mij af wat dat gaat kosten. En wie dat geld er gaat willen aan uitgeven. Zal wel rond de 55 - 60 duizend euro draaien hé. En wat dan met de opvolgers van deze wagen? Stel u voor: een 1-reeks van de tweede generatie met M-techniek voor ongeveer 70 000 euro (mss met 400 pk, zoals de nieuwe M3). Zot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPIk denk dat het rond de 45-50.000€ zal zijn. Een E46 M3 kost al 60.000€.
I hope so, maar een E46 is ook niet zoveel duurder dan een 1-reeks hé. 5000 euro of zo maar. Als ze de M-versie van de '1 dan nog wat verder gaan ontwikkelen, zal er op dat vlak ook niet veel bespaard worden.
Anderzijds, de 130i gaat ook maar rond de 32.000 kosten wss. Mja, je kan wel gelijk hebben dan. Tenslotte zou het verschil in pk maar 85 eenheden bedragen (258 tegenover 343).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmekeDat vervanglijstje van u is ondertussen al heel lang
Staan er zéker op (zouden dus op dit moment zwaar in overweging worden genomen) :
- A6 Avant 2.7 TDI
- 130i
Zouden ook overwogen worden, maar kans op een "yes" is duidelijk kleiner.
- E91 320d touring
Dat is het.
Ah ja, en een andere motor, maar da's ook maar voor binnen 3 jaar ofzo.
Comment
-
Wielkastverbreding? Daar lijkt het toch alleszinds op. Ofwel zijn het de velgen die hem zo breed doen lijken. Ik hoop dat er een M-versie komt. En trouwens, als men al een M-pack heeft voor de 1 serie, waarom zouden ze bij BMW dan een ander Pack gebruiken voor de 130i? Hmm, volgens mij toch een M"1" (of hoe ze hem ook gaan noemen).
Comment
-
Er is nog geen M Pack voor de '1, nu. Er is wél een Aero Pack (los van de "M"), zoals je tot nu toe ook een niet-M Aero Pack had voor o.a. de E46 (alle modellen, inclusief compact) en de X5 en de E39 en de Z4.
Een Aero Pack en een M Pack, het is duidelijk iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEr is nog geen M Pack voor de '1, nu. Er is wél een Aero Pack (los van de "M"), zoals je tot nu toe ook een niet-M Aero Pack had voor o.a. de E46 (alle modellen, inclusief compact) en de X5 en de E39 en de Z4.
Een Aero Pack en een M Pack, het is duidelijk iets anders.Waar zat ik met mijn gedachten...
Comment
-
Toch een M sportpack.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWAb Herbst ist für alle Motorvarianten ein umfangreiches M-Paket bestellbar. Dazu gehören größere Front- und Heckschürzen, geänderte Seitenschweller und 18-Zoll-Aluräder. Innen kommt der 1er ganz edel mit Sportsitzen, einem Dachhimmel in Anthrazit und verkürztem Schalthebel. Die Fahrwerksabstimmung fällt sportlicher aus, zudem sind die Autos 15mm tiefergelegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTCWelke kleur is dit trouwens? Monaco blauw lijkt een stuk donkerder en Sydney blauw is lichter.
Like the colour (en de velgen)- laat maar komen zou ik zeggen.
Comment
-
Voor we onze 1 gingen kopen deden we er eerst een testrit mee bij BMW Brussels. Het was een 120D met sportophanging. Eerst waren we er gek van...tot we er mee op de baan gingen. Een hardere ophanging bestaat er gewoon nietdus wijselijk gekozen voor de 120 zonder sportophanging
Comment
Comment