Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Als je éénmaal klant bent, zijn ze meestal wel vriendelijk.
    klopt.

vrienden van ons rijden als jaren met een 911 (964,993, 996 en binnenkort een 997 s)
    die zijn goed bevriend met die mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
      Welk praktisch nut heeft dit ?
      Moet je bij de BMW1 misschien nog de sleutel in de deurcylinder steken om de deur te kunnen openen ?

Laten we het een gadget noemen.
      Weer zo'n dwaze reactie. Gast, ge snapt het niet hé.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
        Weer zo'n dwaze reactie. Gast, ge snapt het niet hé.
        Jij kan ook niet tegen een grapje zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          daar zit veel waarheid in.
          bij Porsche is dat ook zo. Ze gaan zich niet bezighouden met non-potentiële klanten die ffe komen kijken of een boekske vragen..

Er zijn genoeg rijken in België hoor..

maar bij Carrera Motors Gent zijn ze wel altijd erg vriendelijk.. mjah als je dan kijkt hoeveel onze Cayenne gekost heeft... :bloos:
          Ik moet zeggen, ik was met mijn pa ook gewoon in bij Porsche in Drogenbos gaan kijken, en daar waren ze ook heel vriendelijk, vanaf het moment dat we binnenstapten.

Bij Van Boom in Puurs daarentegen, een nek van hier tot in China (de verkopers toch). Zelfs nadat we er een auto hadden gekocht. Maar afin, ik mag niet klagen, ik heb dankzij die garage toch een uurtje met een 645 mogen rijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
            Voila.

Bij Mercedes is dat nog veel erger, al zijn veel BMW garages ook serieus pretentieus. Als je daar niet binnenkomt met een Armani pak kijken ze u meteen buiten.
            Ik denk niet dat ze dan nog zoveel klanten zullen hebben.

Leuke LEDS !

Comment

• In het begin was er sparke van een break versie van de 1. Gaat deze er ooit komen of was dat gewoon een gerucht???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                In het begin was er sparke van een break versie van de 1. Gaat deze er ooit komen of was dat gewoon een gerucht???
                Een break??? De gewone 1 is toch al een break. Hoe kunnen ze nu een break van een break maken . Een Coupé en Cabrio gaan waarschijnlijk wel komen (ik hoop het toch).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                  Een break??? De gewone 1 is toch al een break. Hoe kunnen ze nu een break van een break maken . Een Coupé en Cabrio gaan waarschijnlijk wel komen (ik hoop het toch).
                  Toch wel zie maar naar Audi A3 en de Sportback afgeleide... bij BMW zal het niet anders zijn...
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                    Toch wel zie maar naar Audi A3 en de Sportback afgeleide... bij BMW zal het niet anders zijn...
                    De A3 was dan ook een 3-deurs, terwijl de sportback "gewoon" een A3 met 5 deuren is.

De 1 heeft toch echt het profiel van een touring.
                    Hoe zouden ze dan in van de 1 een break moeten maken. Langer maken?

Enfin, we zullen wel zien.

Comment

• Dan zal hij er zo uitzien

Comment

• Hopelijk blijft het bij een PS alleen .

Comment

• Ik ga morgen gaan tekenen voor de mijne

Kan iemand mij helpen voor het kleur? Eén van deze twee:

sparkling graphite:

of Quartz blau:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                            De sportback is geen echte break hé. Is ietsje te kort daarvoor. Is gewoon de vijfdeurs-versie van een A3, maar wel iets langer dan een driedeurs A3. Een beetje een crossover eigenlijk.
                            De 1-reeks is helemaal geen break uiteraard. Daarvoor is hij te kort.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                              Ik ga morgen gaan tekenen voor de mijne

Kan iemand mij helpen voor het kleur?
                              Ik zou voor de Sparkling Graphite gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...

Ik ging eerst hetzelfde zeggen maar hoe meer ik kijk hoe meer ik voor dat "blau" zou gaan.

Proficiat met de aankoop (mooie wagen voor een 22jarige )

Comment

Idem, is zo'n stijlvol kleur.

Heb je al beslist wat het interieurkleur wordt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
                                    Idem, is zo'n stijlvol kleur.

Heb je al beslist wat het interieurkleur wordt?
                                    gewoon standaard zwarte stof laten denk ik...

Comment

Ik ook, momenteel een van de mooiste kleuren in het bmw-gamma. Was volgens mij pas beschikbaar vanaf de 1 serie. Je ziet ze dus nog niet veel, wat goed is. Ik zal bv nooit nog een wagen in het zilver nemen. Je ziet tegenwoordig niks anders. De 1 is trouwens veel knapper in een donkere kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                        gewoon standaard zwarte stof laten denk ik...
                                        Kan je me (indien mogelijk) eens laten weten wat de leveringstermijn is.

Ik zou graag de mijne ergens in September bestellen en hoop om hem nog voor het eind van het jaar te hebben. Dus hopelijk is het niet langer dan 2-3 maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
                                          Kan je me (indien mogelijk) eens laten weten wat de leveringstermijn is.

Ik zou graag de mijne ergens in September bestellen en hoop om hem nog voor het eind van het jaar te hebben. Dus hopelijk is het niet langer dan 2-3 maanden.
                                          Waarom wil je hem niet in het voorjaar geleverd hebben? Anders rijd je al direct met je nieuwe wagen door het zout en in de koude. Plekjes op de velgen, veroorzaakt door zout, zijn niet altijd te verwijderen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X