Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
daar zit veel waarheid in.
bij Porsche is dat ook zo. Ze gaan zich niet bezighouden met non-potentiële klanten die ffe komen kijken of een boekske vragen..
Er zijn genoeg rijken in België hoor..
maar bij Carrera Motors Gent zijn ze wel altijd erg vriendelijk.. mjah als je dan kijkt hoeveel onze Cayenne gekost heeft... :bloos:
Ik moet zeggen, ik was met mijn pa ook gewoon in bij Porsche in Drogenbos gaan kijken, en daar waren ze ook heel vriendelijk, vanaf het moment dat we binnenstapten.
Bij Van Boom in Puurs daarentegen, een nek van hier tot in China (de verkopers toch). Zelfs nadat we er een auto hadden gekocht. Maar afin, ik mag niet klagen, ik heb dankzij die garage toch een uurtje met een 645 mogen rijden .
Bij Mercedes is dat nog veel erger, al zijn veel BMW garages ook serieus pretentieus. Als je daar niet binnenkomt met een Armani pak kijken ze u meteen buiten.
Ik denk niet dat ze dan nog zoveel klanten zullen hebben.
Ik ook, momenteel een van de mooiste kleuren in het bmw-gamma. Was volgens mij pas beschikbaar vanaf de 1 serie. Je ziet ze dus nog niet veel, wat goed is. Ik zal bv nooit nog een wagen in het zilver nemen. Je ziet tegenwoordig niks anders. De 1 is trouwens veel knapper in een donkere kleur.
Kan je me (indien mogelijk) eens laten weten wat de leveringstermijn is.
Ik zou graag de mijne ergens in September bestellen en hoop om hem nog voor het eind van het jaar te hebben. Dus hopelijk is het niet langer dan 2-3 maanden.
Kan je me (indien mogelijk) eens laten weten wat de leveringstermijn is.
Ik zou graag de mijne ergens in September bestellen en hoop om hem nog voor het eind van het jaar te hebben. Dus hopelijk is het niet langer dan 2-3 maanden.
Waarom wil je hem niet in het voorjaar geleverd hebben? Anders rijd je al direct met je nieuwe wagen door het zout en in de koude. Plekjes op de velgen, veroorzaakt door zout, zijn niet altijd te verwijderen.
Comment