Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom wil je hem niet in het voorjaar geleverd hebben? Anders rijd je al direct met je nieuwe wagen door het zout en in de koude. Plekjes op de velgen, veroorzaakt door zout, zijn niet altijd te verwijderen.
Ben laatste jaarsstudent en zit al meer dan een jaar te sparen en te wachten tot ik mn diploma behaald heb om vanaf dat ik werk heb gevonden (hopelijk zo snel mogelijk) mij een 1 Serie aan te schaffen.
Ik ging de standaard velgen erop laten liggen (Style 140) en achterna ging ik dan kijken om er eventueel Breyton's op te leggen. Zo heb ik wintervelgen en zomervelgen.
Ben laatste jaarsstudent en zit al meer dan een jaar te sparen en te wachten tot ik mn diploma behaald heb om vanaf dat ik werk heb gevonden (hopelijk zo snel mogelijk) mij een 1 Serie aan te schaffen.
Ik ging de standaard velgen erop laten liggen (Style 140) en achterna ging ik dan kijken om er eventueel Breyton's op te leggen. Zo heb ik wintervelgen en zomervelgen.
Off-topic: wat heb je gedaan (of wat ben je aan het doen?). Informatica?
Sparkling graphite, donkergrijs dus. Er stonden er 2 in dat kleur en 't is prachtig.
Verdere opties:
Sportophanging
Zonder monogram
Gespoten aanbouwdelen
Shadow line hoogglans
Bekerhouders vooraan
Sportzetels vooraan
Xenon
Hogedrukreiniging koplampen
Mistlampen vooraan
Manuele airco
Radio BMW Business CD
Multifunctioneel stuurwiel
Lederen sportstuur
Velgen 142
Elektrochrome binnenspiegel en binnenverlichtingspakket
Centrale armsteun vooraan
Sierlijsten in Titan matt
PDC achteraan
Regen- en lichtsensor
Cruise Control
Lichtpakket
Uitlaat in chroom
Sparkling graphite, donkergrijs dus. Er stonden er 2 in dat kleur en 't is prachtig.
Verdere opties:
Sportophanging
Zonder monogram
Gespoten aanbouwdelen
Shadow line hoogglans
Bekerhouders vooraan
Sportzetels vooraan
Xenon
Hogedrukreiniging koplampen
Mistlampen vooraan
Manuele airco
Radio BMW Business CD
Multifunctioneel stuurwiel
Lederen sportstuur
Velgen 142
Elektrochrome binnenspiegel en binnenverlichtingspakket
Centrale armsteun vooraan
Sierlijsten in Titan matt
PDC achteraan
Regen- en lichtsensor
Cruise Control
Lichtpakket
Uitlaat in chroom
Geen Performance Line hoor, wel Comfort Line. Ik neem wel een paar opties die ook in Performance Line zitten. Ik heb het uitgerekend en met Performance Line was het nog zo'n 600 euro meer, en dan had ik daarvoor elektronische airco en alarm erbij. Dat was het me niet waard.
Da's allemaal niet zo simpel hoor met die pakketten. Gewoon PDC weglaten en vervangen door iets anders kun je niet want PDC zit in het Comfort Line pakket. Ik heb úren zitten puzzelen met de opties en de pakketten... en er uiteindelijk de voordeligste combinatie voor mij van proberen te maken.
Da's allemaal niet zo simpel hoor met die pakketten. Gewoon PDC weglaten en vervangen door iets anders kun je niet want PDC zit in het Comfort Line pakket. Ik heb úren zitten puzzelen met de opties en de pakketten... en er uiteindelijk de voordeligste combinatie voor mij van proberen te maken.
Comment