Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Waarom wil je hem niet in het voorjaar geleverd hebben? Anders rijd je al direct met je nieuwe wagen door het zout en in de koude. Plekjes op de velgen, veroorzaakt door zout, zijn niet altijd te verwijderen.
    Ben laatste jaarsstudent en zit al meer dan een jaar te sparen en te wachten tot ik mn diploma behaald heb om vanaf dat ik werk heb gevonden (hopelijk zo snel mogelijk) mij een 1 Serie aan te schaffen.

Ik ging de standaard velgen erop laten liggen (Style 140) en achterna ging ik dan kijken om er eventueel Breyton's op te leggen. Zo heb ik wintervelgen en zomervelgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
      Ben laatste jaarsstudent en zit al meer dan een jaar te sparen en te wachten tot ik mn diploma behaald heb om vanaf dat ik werk heb gevonden (hopelijk zo snel mogelijk) mij een 1 Serie aan te schaffen.

Ik ging de standaard velgen erop laten liggen (Style 140) en achterna ging ik dan kijken om er eventueel Breyton's op te leggen. Zo heb ik wintervelgen en zomervelgen.
      Off-topic: wat heb je gedaan (of wat ben je aan het doen?). Informatica?

Comment

Chique bak voor een twintigjarige! Als je direct werk hebt, is dat goed hé. Ik heb eenhalf jaartje moeten zoeken, eer ik aan de slag mocht. Mijn wagen besteld van toen ik zeker was dat ik werk had. Eind februari had ik dan mijn wagen (twee jaar geleden hé). Het heeft alvast een jaar geduurd, eer ik voor het eerst door het zout moest rijden. Wintervelgen (of zomervelgen), heb ik wel niet.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
          Off-topic: wat heb je gedaan (of wat ben je aan het doen?). Informatica?
          Inderdaad, heb informatica gestudeerd... Weliswaar graduaat (3-jaar), ofja ze noemen da nu Bachelor.

@ BikeFreak : In mei wordt ik 21 Dus zal als 21-jarige zijn.

Comment

• Zo, de mijne komt eraan

Heb nog metaalkleur, verbandkist, fluwelen tapijten en uitlaat in chroom gratis gekregen!

Levering begin mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
              Zo, de mijne komt eraan

Heb nog metaalkleur, verbandkist, fluwelen tapijten en uitlaat in chroom gratis gekregen!

Levering begin mei.
              Is dat geen onderdeel van de wettelijk verplichte kit (samen met gevarendriehoek etc.)?
              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Zo, de mijne komt eraan

Levering begin mei.
                proficiat! Welke kleur is het nu geworden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
                  Is dat geen onderdeel van de wettelijk verplichte kit (samen met gevarendriehoek etc.)?
                  Idd, die kit bedoelde ik. Maar het is wel een optie, die je dus *moet* nemen. Stom maar het is zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                    proficiat! Welke kleur is het nu geworden?
                    Sparkling graphite, donkergrijs dus. Er stonden er 2 in dat kleur en 't is prachtig.

Verdere opties:

Sportophanging
                    Zonder monogram
                    Gespoten aanbouwdelen
                    Shadow line hoogglans
                    Bekerhouders vooraan
                    Sportzetels vooraan
                    Xenon
                    Hogedrukreiniging koplampen
                    Mistlampen vooraan
                    Manuele airco
                    Radio BMW Business CD
                    Multifunctioneel stuurwiel
                    Lederen sportstuur
                    Velgen 142
                    Elektrochrome binnenspiegel en binnenverlichtingspakket
                    Centrale armsteun vooraan
                    Sierlijsten in Titan matt
                    PDC achteraan
                    Regen- en lichtsensor
                    Cruise Control
                    Lichtpakket
                    Uitlaat in chroom

Comment

• Ik ga misschien nog stof Sensatec/Motion erbij nemen in plaats van de standaard stof.

Iemand foto's hiervan, want ik vind er niet veel...

Comment

Sparkling graphite, donkergrijs dus. Er stonden er 2 in dat kleur en 't is prachtig.

Verdere opties:

Sportophanging
                        Zonder monogram
                        Gespoten aanbouwdelen
                        Shadow line hoogglans
                        Bekerhouders vooraan
                        Sportzetels vooraan
                        Xenon
                        Hogedrukreiniging koplampen
                        Mistlampen vooraan
                        Manuele airco
                        Radio BMW Business CD
                        Multifunctioneel stuurwiel
                        Lederen sportstuur
                        Velgen 142
                        Elektrochrome binnenspiegel en binnenverlichtingspakket
                        Centrale armsteun vooraan
                        Sierlijsten in Titan matt
                        PDC achteraan
                        Regen- en lichtsensor
                        Cruise Control
                        Lichtpakket
                        Uitlaat in chroom
                        Zeer mooie keuze, je bent voor de Performance Line gegaan zie ik
                        Heb nog weinig zo'n mooi uitgeruste 1 Series gezien. Bijna alle sparkling grahite's die je ziet, hebben zelfs géén gespoten aanbouwdelen.

Ps : zalig slechts 1,5 maand levertermijn

Comment

Zeer mooie keuze, je bent voor de Performance Line gegaan zie ik
                          Heb nog weinig zo'n mooi uitgeruste 1 Series gezien. Bijna alle sparkling grahite's die je ziet, hebben zelfs géén gespoten aanbouwdelen.

Ps : zalig slechts 1,5 maand levertermijn
                          Idd zalig!

Geen Performance Line hoor, wel Comfort Line. Ik neem wel een paar opties die ook in Performance Line zitten. Ik heb het uitgerekend en met Performance Line was het nog zo'n 600 euro meer, en dan had ik daarvoor elektronische airco en alarm erbij. Dat was het me niet waard.

Comment

• Welke motor heb je genomen?

Comment

• Lafoopsie zoveel opties en geen elektronische airco? Ik vind dat toch maar raar hoor. Nu je kiest dat zelf hé maar ik denk dat de manuele airco het interieur zal verpesten. En als je zoveel opties hebt, zo mooi en dan de manuele airco...
                              Laat ik liever de pdc weg ofzo.

Nu die verplichte kit bestellen wij nooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                Welke motor heb je genomen?
                                118d

Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                Lafoopsie zoveel opties en geen elektronische airco? Ik vind dat toch maar raar hoor. Nu je kiest dat zelf hé maar ik denk dat de manuele airco het interieur zal verpesten. En als je zoveel opties hebt, zo mooi en dan de manuele airco...
                                Laat ik liever de pdc weg ofzo.
                                Da's allemaal niet zo simpel hoor met die pakketten. Gewoon PDC weglaten en vervangen door iets anders kun je niet want PDC zit in het Comfort Line pakket. Ik heb úren zitten puzzelen met de opties en de pakketten... en er uiteindelijk de voordeligste combinatie voor mij van proberen te maken.

Comment

Da's allemaal niet zo simpel hoor met die pakketten. Gewoon PDC weglaten en vervangen door iets anders kun je niet want PDC zit in het Comfort Line pakket. Ik heb úren zitten puzzelen met de opties en de pakketten... en er uiteindelijk de voordeligste combinatie voor mij van proberen te maken.
                                  Kan die optie er net niet meer bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                    Geef jij ze gratis weg mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                      Kijk, dat kun je voor elke optie zeggen. En zo blijf je maar bezig. Je moet een grens stellen.

Ik héb airco hé, maar manuele. Natuurlijk zou ik liever elektronische hebben! Wie niet? Maar of ik er 600 euro voor over heb is iets anders...

Ik weet dat jullie allemaal denken, weer ene die alles krijgt van de papa. Maar wees gerust, da's helemaal niet het geval.

(no offence intended)

Comment

Kijk, dat kun je voor elke optie zeggen. En zo blijf je maar bezig. Je moet een grens stellen.

Ik héb airco hé, maar manuele. Natuurlijk zou ik liever elektronische hebben! Wie niet? Maar of ik er 600 euro voor over heb is iets anders...

Ik weet dat jullie allemaal denken, weer ene die alles krijgt van de papa. Maar wees gerust, da's helemaal niet het geval.

(no offence intended)
                                        Maar op eigen kracht, kan je zulk een wagen ook niet betalen als gewone mens hé. Nu, een lening bij de papa, is dan normaal. Die betaal je dan zo snel mogelijk terug hé. Ik heb het toch zo gedaan, toen ik mijn eerste wagen bestelde. Wagen besteld vanaf ik zeker was dat ik werk had hé. Maar daarmee had ik natuurlijk nog niet het volledige budget om de wagen te betalen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• sh*t hé, juist met ne maat gebeld en die zegt ook dat ik elektronische airco moet nemen... twijfel twijfel twijfel grrr

Is dat zijn 600 euro waard, dat is de vraag. En is manuele airco onhandig?
                                          Help me

Comment

Working...
                                          X