Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trek het u niet aan. Ik heb zelf ook geen automatische airco genomen. Ik heb wel automatische airco met uitgebreide functies in mijn 5-reeks. De helft van de tijd moet ik de airco manueel bijstellen om hem echt naar mijn zin te hebben. Als je maar niet ligt te braden in je auto als de zon schijnt.
En wat het esthetische betreft: Dat is die €600 zeker niet waard.
Ik vind dat je al een rijkelijk uitgeruste 1 hebt.
Proficiat met je aankoop trouwens.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Is dat zijn 600 euro waard, dat is de vraag. En is manuele airco onhandig?
Help me
Je kan het ook zien als een investering (en niet enkel in comfort). De herverkoopwaarde van je wagen zal iets hoger liggen.
Heb voor m'n 320d beslist om de elektronische te nemen.
Hier was het supplement € 780. Niet goedkoop, inderdaad.
tenigste wat bij autom. airco bijkomt is dat je de temperatuur kan instellen ipv van te moeten kiezen tussen koude lucht en warme lucht...
Big fokking deal, wat heb je eraan dat er temperaturen opstaan?
Het gaat toch vooral om de gevoelstemperatuur, en die kun je even perfect afstellen met de standaard manuele airco
Het gaat toch vooral om de gevoelstemperatuur, en die kun je even perfect afstellen met de standaard manuele airco
Niet akkoord, bij een elektronische moet je heel weinig aan die knoppen komen. Enkel als je pas in de auto zit en 't is zeer koud of zeer warm, alle vollen bak zetten. Dan na 5 minuten op Auto drukken en ge moet er voor de rest van de rit praktisch niet meer aankomen.
Comment