Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Bestaat er voor de E87 reeks ook een website met foto's en meer details enzovoort zoals voor de E90 de website www.E90post.com bestaat ?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Spaans forum met veel mooie foto's...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Spaans forum met veel mooie foto's...

http://www.bmwfaq.com/forumdisplay.php?f=31
        Nu nog spaans leren. Geraak er aan geen kanten aan uit
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Wie zoekt die vindt...
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driver1 Bekijk Berichten

Damn zo vet!

Moest ik t geld hebben tware zwaar tossen tussen de 147 GTA (zij het dat er nog nieuwe zouden gemaakt worden ) en deze.

Ik zou hem gelijk gelijk nemen.

Comment

Bedankt alvast,

nog geen enkele met een Facelift 3deurs zie ik, maar goed, ik kan al verder !

Thx !
              Tuurlijk niet, die worden maar geproduceerd vanaf midden mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Damn zo vet!

Moest ik t geld hebben tware zwaar tossen tussen de 147 GTA (zij het dat er nog nieuwe zouden gemaakt worden ) en deze.

Ik zou hem gelijk gelijk nemen.
                Awel, 'k vond 'm ook knap, maar ... dat ding kostte een eind over de 45.000 EUR ! I mean, serieus : voor een eentje.

Bovendien : 'k vind enkel Italiaantjes écht mooi in rossorosso. Jouw ex-Punto : . De 147 van Stephane : . Dees is niet mis, maar 'k weet 't precies niet, 'k zou 'm toch in een ander kleurtje nemen. Ik denk dat 't komt omdat het rood te licht van tint is, imolarood ware beter geweest.

Dan nog bijna liever eentje in 't wit !

(maar smaken, hè)

Comment

• Op die foto's vind ik dat rood nog best mooi. Alleen: als je die auto niet elke week wast, vrees ik dat het op niet veel meer zal lijken. Ik zou hem dus ook liever in een ander kleurtje willen. Antracietgrijs of safier- of carbonzwart bv. Donkerblauw met beige interieur als het een beetje klassiek moet ogen, maar aangezien ik het nog iets meer voor sportieve tintjes heb ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Carbonzwart met lemon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Carbonzwart met lemon.
                      Daar heb je hém weer.

Nee, ik heb dat lemon nog niet irl gezien, maar op foto is het toch niet geheel mijn ding. Nu zal ik sowieso niet snel voor een bleek interieur opteren.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Daar heb je hém weer.

Nee, ik heb dat lemon nog niet irl gezien, maar op foto is het toch niet geheel mijn ding. Nu zal ik sowieso niet snel voor een bleek interieur opteren.
                        gTa is een beetje kleurenblind, dus 'ie weet niet dat het schijtegroen ziet, maar ach, als hij er maar blij mee is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          gTa is een beetje kleurenblind, dus 'ie weet niet dat het schijtegroen ziet, maar ach, als hij er maar blij mee is
                          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Hmmm, als ik een 120d 3-deurs mét M-pack (én Automatische versnellingsbak) configureer naar mijn goesting, niet té overdreven, zit ik zelfs zonder GPS business én zonder soundsystem al aan de 40 000 EUR!

Zal het toch via Duitsland moeten doen, als ik wat bijleg heb ik een 320d Coupé met ongeveer dezelfde opties !

Comment

• Fok jou.

Comment

Hmmm, als ik een 120d 3-deurs mét M-pack (én Automatische versnellingsbak) configureer naar mijn goesting, niet té overdreven, zit ik zelfs zonder GPS business én zonder soundsystem al aan de 40 000 EUR!

Je bent een dure vogel. Voor dat bedrag configureer ik een leuke 130i.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Fok jou.
                                  Nee, dat groen van die smiley is het niet hoor.
                                  Echt zo die kleur van vogeldroppings van vogels die niet echt gezond zijn ofzo

*edit: 'k ga verder toch maar zwijgen, 'k wil eens mee over zolder karren

Comment

• Zoals dit, maar dan groener?

120d Hatch Edition Sport

Comment

• *grijns*

Comment

Hmmm, als ik een 120d 3-deurs mét M-pack (én Automatische versnellingsbak) configureer naar mijn goesting, niet té overdreven, zit ik zelfs zonder GPS business én zonder soundsystem al aan de 40 000 EUR!

Zal het toch via Duitsland moeten doen, als ik wat bijleg heb ik een 320d Coupé met ongeveer dezelfde opties !
                                        Hou er rekening mee dat op de coupé in Duitsland nog geen packs beschikbaar zijn zoals in België, en je dus alles apart moet bestellen. Ik heb ook zitten rekenen voor 'n coupé, en 't was minder interessant (vergeleken met de '1) om 'm daar als HJW te bestellen omdat het verschil kleiner was. Zeker met de gratis lederactie was het verschil zelfs zéér klein (maar die actie is nu hier ook afgelopen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Nee, dat groen van die smiley is het niet hoor.
                                          Echt zo die kleur van vogeldroppings van vogels die niet echt gezond zijn ofzo
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          Zoals dit, maar dan groener?

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

*grijns*

Hé kerels !

Awel ik was dus ook bang dat 't groen zou zijn, maar er zit écht wel geen groen in. Lemon = citroen, niet limoen da's 'lime' in 't Engels. Eigenlijk lijkt lemon als twee druppels water op het Individual "licht ecru" leder.

Heb 't in Genève nog 'es live gezien, onder van die witblauwe lampen zelfs (die kleuren koelen doen overkomen dan in daglicht), en 't was mooi beigewitgeel.

En ga nou alletwee maar lekker verdrinken in jullie toiletpot.

Comment

Working...
                                          X