Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sjongejonge, wat ben jij een heethoofd, zeg !! Wat deed ik dan verkeerd ?

Laat ik mezelf 'es quoten.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Ik geloof je graag. Iedereen kan trouwens zo'n uitnodiging krijgen, het enige dat je daarvoor moet doen, is effe binnenwippen bij de lokale BMW-boer, en vragen of je er ook heen mag.
    Ik zie nérgens een sneer, zie geen boze of ongelovige smileys, meer zelfs : ik zeg létterlijk dat ik je geloof, en geef daarbij aan dat anderen dat ook kunnen, als ze willen. Want mocht ik dat pas nadien gezegd hebben, zouden er zeker opmerkingen komen in de zin van "Ja, dat zeg je nu, lekker voor jezelf houden en niet willen delen...". Capiche ?

Ik snap langs geen kanten waar je je negatieve houding haalt ... : Sjongejonge, 'k zal nog 'es een positief berichtje plaatsen.

Bovendien, als ik jou 'es mag quoten :

Oorspronkelijk geplaatst door AMG'ke
    IK heb vandaag een uitnodiging ontvangen om de BMW 1 in avant premiere te mogen testrijden in Brussel op 8 juli!

wie mij niet gelooft, ik kan de uitnodiging scannen!

foto's indien er interesse voor is!
    Simpel vertaald : "ik heb iets, en jullie niet, en als je me niet gelooft dan ...". Klinkt nogal ferm als (licht) snoevend.

En daarna dan jouw ongegronde uitval naar mij toe ...

Wie gedraagt zich hier dan "raar"...

Nogmaals, no offence intended. Je ziet spookjes, AMG'ke. Case closed wat mij betreft. Je doet ermee wat je wil.

Comment

• Het is een domme post maar iemand moet het doen

en gTa, accepteer het. Je bent een betweter Nogmaals, no offence intended. Case closed wat mij betreft. Je doet ermee wat je wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn

Het is een domme post maar iemand moet het doen

en gTa, accepteer het. Je bent een betweter Nogmaals, no offence intended. Case closed wat mij betreft. Je doet ermee wat je wil.

bedankt!

als dat hier nog lang zo door gaat, is de case "AW Forum" ook closed...

met zo'n mentaliteit hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMG'ke
          als jij de kwaliteit van het forum wil omhooghalen, dan moet je ophouden met altijd ineens de mensen te excecuteren of hoe je het ook dan mag noemen, als 1 van je goede forum vriendjes dit zou zeggen zou het ineens goed zijn.
          Waar "executeer" ik jou, dan ? Moet je me 'es tonen. Bovendien heb ik al méér dan genoeg aangetoond dat mensen die ik graag heb hier op 't forum, maar die iets zeggen dat nonsens is en ik kan 't aantonen, zwaar op de korrel neem.

denk je dat ik zo dom ben of zo dat ik denk dat ik de enige ben die dat gaat krijgen? zo dom ben ik niet ze, jij bent niet de enige geletterde mens op dit forum....
          I know. Beweerde ik ooit dat je dom bent ? Neen. Beweerde ik ooit dat ik de enige geletterde mens ben op dit forum ? Neen.

Ik gaf enkel de informatie mee naar iedereen die het wou lezen, dat ze door een bezoekje aan de BMW-dealer ook zo'n uitnodiging kunnen krijgen. Misschien zijn er hier die heel graag ook 'es met de 1-reeks willen rijden. Dat was mijn bedoeling, niet jouw "voorrecht" bagatelliseren.

Back on topic, nu.

Comment

• je profileert jezelf toch als Uber Forumganger

Comment

Het is een domme post maar iemand moet het doen

Yep, als ik het "beter" weet, ben ik een betweter. Nogal wiedes, dacht ik zo.

Maar ik heb het begrepen. Als ooit iemand hier nog een uitnodiging krijgt voor iets, en ik weet dat anderen door een bezoekje aan een dealer ook zo'n uitnodiging kan krijgen, dan zal ik dat voor geen geld van de wereld meer meedelen. Want dan loop ik de kans beledigd te worden omdat ik het zgn. "voorrecht" van die eerste persoon teniet doe, en hem de "eer" ontneem van de enige te zijn die op een avant-première met een auto gereden te hebben.

Jullie worden bedankt voor de schitterende politiek die jullie hier willen doorvoeren. Nogmaals : ik bedoelde het po-si-tief. Als dat niet doordringt, nogmaals : jullie probleem, niet het mijne.

En ondertussen wordt dit mooie topic bevuild door OT-gedoe. En o ja *tip*, misschien kunnen jullie beweren dat ik het off-topic gelul heb gestart !

Comment

je profileert jezelf toch als Uber Forumganger
                Geen überforumganger. Gewoon iemand die weet wat 'ie weet. Als ik weet dat "eenieder" die het vriendelijk vraagt, een uitnodiging voor de presentatie van de 1-reeks kan krijgen, en ik vermeld dat, waar ga ik dan over de schreef ? Moet je me 'es uitleggen.

Comment

• ik ga er mijn woorden niet meer aan vuil maken, ik ga der alleen maar van genieten binnen 2 wekeme)

Comment

ik ga er mijn woorden niet meer aan vuil maken, ik ga der alleen maar van genieten binnen 2 weken
                    Ik gun het je (ik meen het ). Ik zal er ook zijn.

Comment

• Voor alle duidelijkheid, DIT is het onderwerp. DEAL WITH IT

Comment

ik ga er mijn woorden niet meer aan vuil maken, ik ga der alleen maar van genieten binnen 2 weken
                        Thank You Come Again

en je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Ik gun het je (ik meen het ). Ik zal er ook zijn.
                          dan zullen we der samen van genieten

Comment

Voor alle duidelijkheid, DIT is het onderwerp. DEAL WITH IT
                            Je hebt gelijk, onnodig OT-gezever dat door AMG'ke werd gestart (omdat 'ie me verkeerd begreep, wat geen verwijt is). En dat door jou werd aangewend om me wat te proberen aan te wrijven. Is 't je nog niet opgevallen dat ik me niet meng in topics waar ik niet veel over het onderwerp kan melden ? Anders gesteld : ik meng me enkel als ik kennis heb van zaken. En wat BMW betreft, is dat nu eenmaal zo. Als jou dat niet zint, too bad.

*off-topic closed*

De foto die je postte, is een beeld van de 1-reeks dat me erg bevalt. De buitenkant evenwel ... hmmm ... ik moet er nog steeds hard aan wennen. Het woord "mooi" krijg ik nog steeds niet over de lippen. In die klasse zou ik nog altijd resoluut kiezen voor de Alfa Romeo 147 en de Audi A3 Sportsback.

Comment

• persoonlijk gezien vind ik enkel de voorkant knap... de achterkant moet ik eerst is in real life zien, want die ziet er me special uit..

Comment

• Ik vind zelfs de voorkant ... op z'n zachtst gezegd ... vreemd. Die vreemde lichten, ook. Hmmm, 't zal nooit een BMW-préféré van me worden.

Comment

• hij zal wel een van de referenties zijn op rij gebied, tov bv de A3.
                                  de 147 durf ik me niet over uit te spreken..

tja, design, kwestie van smaak ook

Comment

• De 1 kan mij alleszins vanuit alle hoeken bekoren. De snoet heeft een sportieve blik maar tegelijk oogt hij ook als een baby-beemer. En dat stoort me helemaal niet. Het interieur is gewoon perfect, net zoals het moet zijn: elegant sportief en het straalt degelijkheid uit.

@ gTa: ik wil je helemaal geen titel als betweter aanwrijven, dat is gewoon een vaststelling. En dat is helemaal niet negatief bedoeld. Je hebt stille mensen, je hebt irritante mensen, je hebt lolbroeken... wel jij bent het type dat graag dingen weet en vooral graag laat weten dat je het weet. En daardoor ben je een grote bijdrage aan het forum en dat apprecieer ik dan ook. Alleen moet je begrijpen dat sommige mensen BMW als iets speciaals zien en zich dan ook opperbest voelen als ze zo'n uitnodiging krijgen. Ik voelde mij ook supergoed toen ik een uitnodiging van de 6-reeks in de bus kreeg. Nu weet ik ook dat je die uitnodigingen blijft krijgen eens je klant bent ofzo, maarja.

Tot zover probeer ik mijn off-topic te combineren met WEL nuttige informatie, en met gebrek aan die informatie post ik dus maar een knappe foto

Zoals ik al eerder zie. Vooral het interieur bevalt me enorm. Het oogt allemeel heel luchtig en harmonieus. Een detail zoals die startknop maakt dit natuurlijk compleet. Ik hoop dat BMW deze stijl ongeveer volgt voor het interieur van de E90 3-reeks. De scoop-foto's tonen tot nu toe nog geen iDrive, alleszins niet standaard. Maarja, de betrouwbaarheid van de scoops is ook niet je dat...

Comment

• Comment

De 1 kan mij alleszins vanuit alle hoeken bekoren. De snoet heeft een sportieve blik maar tegelijk oogt hij ook als een baby-beemer. En dat stoort me helemaal niet. Het interieur is gewoon perfect, net zoals het moet zijn: elegant sportief en het straalt degelijkheid uit.

@ gTa: ik wil je helemaal geen titel als betweter aanwrijven, dat is gewoon een vaststelling. En dat is helemaal niet negatief bedoeld. Je hebt stille mensen, je hebt irritante mensen, je hebt lolbroeken... wel jij bent het type dat graag dingen weet en vooral graag laat weten dat je het weet. En daardoor ben je een grote bijdrage aan het forum en dat apprecieer ik dan ook. Alleen moet je begrijpen dat sommige mensen BMW als iets speciaals zien en zich dan ook opperbest voelen als ze zo'n uitnodiging krijgen. Ik voelde mij ook supergoed toen ik een uitnodiging van de 6-reeks in de bus kreeg. Nu weet ik ook dat je die uitnodigingen blijft krijgen eens je klant bent ofzo, maarja.

Tot zover probeer ik mijn off-topic te combineren met WEL nuttige informatie, en met gebrek aan die informatie post ik dus maar een knappe foto

Zoals ik al eerder zie. Vooral het interieur bevalt me enorm. Het oogt allemeel heel luchtig en harmonieus. Een detail zoals die startknop maakt dit natuurlijk compleet. Ik hoop dat BMW deze stijl ongeveer volgt voor het interieur van de E90 3-reeks. De scoop-foto's tonen tot nu toe nog geen iDrive, alleszins niet standaard. Maarja, de betrouwbaarheid van de scoops is ook niet je dat...
                                        speciaal, dat nu niet echt, vind het gewoon een leuk feit aangezien ik het zo dom zou vinden om een testrit aan te vragen als ik helemaal niet van plan ben om die te kopen.

uniek... eigenlijk wel, zijn nu al 3 jaar klant bij BMW, al 15 bij mercedes en dit is de enige keer dat wij dit al gekregen hebben, ligt dit aan het feit dat ik niet genoeg mijn mond open doe? of is dit gewoon toevallig...

Comment

• speciaal, dat nu niet echt, vind het gewoon een leuk feit aangezien ik het zo dom zou vinden om een testrit aan te vragen als ik helemaal niet van plan ben om die te kopen.

uniek... eigenlijk wel, zijn nu al 3 jaar klant bij BMW, al 15 bij mercedes en dit is de enige keer dat wij dit al gekregen hebben, ligt dit aan het feit dat ik niet genoeg mijn mond open doe? of is dit gewoon toevallig...
                                          Ok, correctie. Ik vind BMW iets speciaals maar je begrijpt waar ik naartoe wil he

Comment

Working...
                                          X