Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    ga straks trouwens bij Romein een offerte gaan vragen, voor mijn budget heb ik een 130i met sportpack

es zien of ik een testritje kan versieren

Zwarte niertjes staan hem wel goed op een zwarte lak, maar toch prefereer ik gechromeerde niertjes.
    Last edited by ; 17/09/2005, 13:14.

Comment

• Chroom niertjes

Chroom niertjes bij een 120d

Orgineel van 130i .
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 18/09/2005, 17:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
        Zwarte niertjes staan hem wel goed op een zwarte lak, maar toch prefereer ik gechromeerde niertjes.
        Schitterend toch, die op de foto! Wel enorm spijtig dat de basisversies van zowel 1- als 3-reeks met plastic deurgrepen door het leven moeten... Dat bevordert niet echt de kwaliteitsindruk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
          Schitterend toch, die op de foto! Wel enorm spijtig dat de basisversies van zowel 1- als 3-reeks met plastic deurgrepen door het leven moeten... Dat bevordert niet echt de kwaliteitsindruk...
          Ja vooral omdat die op de foto heel brut overkomen met die 19" velgen.

Comment

• Iemand enig idee van de prijs van het M pakket op de 1 Serie? En hoe zit het met de uitlaat van de 120d met M pakket? Is dat nog mogelijk een dubbele uitlaat voor een diesel zoals bij de 130i met M pakket. Of kan het enkel met een enkele uitlaat?

Alvast bedankt opvoorhand voor de reacties.
            Last edited by ; 26/09/2005, 23:50.

Comment

Iemand enig idee van de prijs van het M pakket op de 1 Serie? En hoe zit het met de uitlaat van de 120d met M pakket? Is dat nog mogelijk een dubbele uitlaat voor een diesel zoals bij de 130i met M pakket. Of kan het enkel met een enkele uitlaat?

Alvast bedankt opvoorhand voor de reacties.

M Sportpack met styling 207M velgen: 3390€
              M Sportpack met styling 208M velgen: 3390€ + 625€

(op 120d)

Comment

• Nog iemand toevallig de AutoVisie test gelezen tss de 130i en Alfa GT 3.2V6? Zoals verwacht ging de BMW lopen met de prijzen wat betreft de factor fun. Opvallend vond ik echter de testresultaten. 0-100 deden ze beide in 7sec, 0-160 doet de BMW er 16sec over en de Alfa slechts 3 tienden langzamer. De Alfa haalt daarbij min of meer de fabrieksopgaves, maar deze BMW 1 duidelijk niet. Nu wordt nog altijd gezegd dat de Italianen goochelen met de cijfertjes, yeah yeah. Toch straf dat ze niet onder de 7 seconden konden duiken met de BMW, want als er nu één wagen last zou hebben van de weersomstandigheden of gewoon tractieverlies, dan is het wel de voorwielaangedreven Alfa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                  Ligt er natuurlijk aan wat je van een wagen verwacht. Ik ben beide aan t vergelijken vermits ik een nieuwe moet bestellen op mijn werk (118D vs 1.9 sportback). Voor mij komt de A3 qua rijgedrag zelfs nog niet in de buurt van de 1. Vooral het stuurgevoel vind ik vreselijk. Qua instrumentenbord geef ik je gelijk, maar de layout is oh zo saai. Zelf ben ik 1.86M en ja de A3 heeft net iets meer beenruimte maar wel minder hoofdruimte. Ik zat echt tegen het dak aan met mijn hoofd, dit had ik in de 1 niet. Hier is de beenruimte wel iets minder maar nog acceptabel. En ach,ik moet toch niet op de achterbank zitten
                  Dan had de audi wss geen "in de hoogte verstelbare zetels". Want ikzelf ben 1m94 en ik zet mijn zetel niet eens op de laagste stand. Voor de rest kan ik er niet zo veel over zeggen, ik heb nog niet met de bmw1 gereden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben over de A3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
                    Dan had de audi wss geen "in de hoogte verstelbare zetels". Want ikzelf ben 1m94 en ik zet mijn zetel niet eens op de laagste stand. Voor de rest kan ik er niet zo veel over zeggen, ik heb nog niet met de bmw1 gereden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben over de A3.
                    Stond er niet duidelijk bij, maar ik sprak hier over de achterbank waar er minder hoofdruimte is. Vooraan was er ruimte genoeg.
                    Maar heb uiteindelijk beslist. Het zal de 1 worden om volgende redenen;

*De Audi is gewoon niet zoveel 'fun to drive', misschien wel met een zwaardere motor. In de 1 had ik echt nog een sportief gevoel, net nog dat beetje extra wat je in een sportieve wagen zoekt.

*Ik vind de Audi wel mooi, maar vooral saai (vooral het interieur).

*Ik kan zonder probleem mij I-pod aansluiten in de 1

*In de Audi kon ik echt gaan ideale zitpositie vinden. Zelfs op de laagste zetel stand, zat ik constante met mijn knie ergens tegen.

*Levertijd voor een sportback ligt bijna op 6 maanden. Uitleg van de Audi verkoper: "Wij zouden net als een ander Duits merk de productie kunnen verhogen, maar willen niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.

Maar aan het einde van het verhaal heeft het rijplezier van de 1 de doorslag gegeven. It puts a smile on your face...en dat miste ik toch bij de Audi.

Ik ga de 1 bestellen in volgende configuratie;

Sparkling graphite
                    Velgen style 140
                    Stof moire antharazit
                    Comfort line pack
                    Electronische airco
                    Radio professional
                    Gespoten aanbouwdelen
                    Zonnewerend glas
                    Soundsystem

Comment

• Er zijn nu hier toch al verschillende BMW 1 eigenaars op dit forum. Ik ga er eens over nadenken om een
                      BMW 1 meeting
                      te organiseren. Wat vinden jullie daarvan?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Er zijn nu hier toch al verschillende BMW 1 eigenaars op dit forum. Ik ga er eens over nadenken om een
                        BMW 1 meeting
                        COOOOOOOOOOOOL

Comment

Er zijn nu hier toch al verschillende BMW 1 eigenaars op dit forum. Ik ga er eens over nadenken om een
                          BMW 1 meeting
                          Doen!

Comment

• Heb verleden week weekje met een 118D gereden. Viel best mee. Leuke wagen maar wel wat plastiekerig in vergelijking met de huidige. Motor vond ik best vinnig. Stuur was aangenaam. De radio speelde goed. Hij stuurde goed en direkt maar wel misschien wat licht zodat er iets minder kontakt met de weg was. Zetels waren goed verstelbaar, achterruimte voldoende. Die lichtjes in de deurklinken vond ik fantastisch. Dat is iets dat ik moet hebben bij mijn volgende

Comment

• Paar fotos van een duitse M en een engelse

Comment

• Comment

• Verkeerd topic denk ik

Comment

• damn eff verstrooid

Comment

BMW 1 meeting
                                      Maak dan maar een algemeen BMW meeting van

Comment

Maak dan maar een algemeen BMW meeting van
                                        Of een E46 meeting we zijn met genoeg op het forum!

Comment

• Yep, ondanks de 1 serie van mijn vader is en ik verzekerd ben voor 800 euro franchise (en dus heeft mijn pa niet graag dat ik er mee rij), ben ik zeker te vinden voor z'n meeting. Of ja zelfs een BMW meeting lijkt me schitterend.

Als het tussen 3 en 13 november is, kan ik komen met de 118d. Je laat maar iets weten maar tussen die data, count me in!
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X