Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door MPowerOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door NielzAnywho: ik ga vrijdag cocktails drinken ter gelegenheid van de lancering van de 1-reeks!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerHet opsturen van die kaart, was dat een vereiste? Ik denk wel dat die al de vuilbak in is.
Je kunt bv een mailtje sturen naar de BMW-garage om te zeggen dat je die avond komt.
Wij hebben ons kaartje vorige week binnengebracht bij de garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door MPowerOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door NielzAnywho: ik ga vrijdag cocktails drinken ter gelegenheid van de lancering van de 1-reeks!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J. CourtheynOorspronkelijk geplaatst door DB7 VantageInterieur en achterkant vind ik zeer mooi. Als je dan de wagen in profiel bekijkt vind ik hem maar lelijk. Persoonlijk zou ik toch de Astra prefereren.
Ben het met je eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door J. CourtheynOorspronkelijk geplaatst door DB7 VantageInterieur en achterkant vind ik zeer mooi. Als je dan de wagen in profiel bekijkt vind ik hem maar lelijk. Persoonlijk zou ik toch de Astra prefereren.
Ben het met je eens
Comment
-
neen het stuur is het enige wat niet echt pas in het mooie interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzneen het stuur is het enige wat niet echt pas in het mooie interieur
Ga er eens inzitten, dan zul je wel anders praten, het is een echt klein sportief stuurtje.
Comment
Comment