Oorspronkelijk geplaatst door X5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzneen het stuur is het enige wat niet echt pas in het mooie interieur
Ga er eens inzitten, dan zul je wel anders praten, het is een echt klein sportief stuurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzneen het stuur is het enige wat niet echt pas in het mooie interieur
Ga er eens inzitten, dan zul je wel anders praten, het is een echt klein sportief stuurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzneen het stuur is het enige wat niet echt pas in het mooie interieur
Ga er eens inzitten, dan zul je wel anders praten, het is een echt klein sportief stuurtje.Ik vind het stuurtje in elk geval wel passen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerIk heb vandaag 3(!) uitnodigingen gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 1 Serie, de X3 2.0d en de open bedrijvendag bij onze concessiehouder!
:shocked!:
Toon 'es jouw goed hart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
Ik heb 'n uitnodiging van de VW smiling days en van de A3 sportback. Zonder dat we met Audi/VW rijden.
Comment
-
Ahaa! Een concessiehouder die z'n werk doet en toekomstige bezitters van een rijbewijs aan het bewerken is? Die wil ik wel eens zien!
Of heb je ergens een D'Ieteren Magazine gevonden en de uitnodiging meegepikt?
Trouwens, uitnodiging of niet, de Smiling Days en de opendeurdagen voor de Sportback zijn toegankelijk voor iedereen, hoor... met of zonder uitnodiging... gelukkig maar: hoe meer volk, hoe beter !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jefAhaa! Een concessiehouder die z'n werk doet en toekomstige bezitters van een rijbewijs aan het bewerken is? Die wil ik wel eens zien!
Of heb je ergens een D'Ieteren Magazine gevonden en de uitnodiging meegepikt?
Trouwens, uitnodiging of niet, de Smiling Days en de opendeurdagen voor de Sportback zijn toegankelijk voor iedereen, hoor... met of zonder uitnodiging... gelukkig maar: hoe meer volk, hoe beter !
Iedereen kan dat trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door desert IIhoe krijg je die uitnodigingen? mijn pa rijdt met een (welliswaar tweedehands) 520i en wij krijgen nooit uitnodigingen...Wij hebben er alvast enkele gekregen op naam van het bedrijf en hier thuis. Donderdagavond is't zover, dan ga ik naar de avant-première samen met Alex!
hij staat dit weekend bij de dealers en ik mag gewoon donderdagavond gaan voor de lancering. Een hapje en een drankje zullen worden aangeboden, terwijl de één met een beetje show zal worden voorgesteld!
Comment
Comment