Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
    Oorspronkelijk geplaatst door X5
    Oorspronkelijk geplaatst door desert II
    Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
    Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
    en een iets meer standaard interieur van de 1

Géén elektrische ruiten achteraan
    hé das juist hetzelfde interieur als bij de 1 die bij onze dealer stond

elektrische ruiten achteraan is niet standaard, wel optie.. (gewoonweg belachelijk maar kom...)
    Als je altijd alleen in de wagen zit, wat heb je daar dan aan?
    dan koop je geen 5deurs maar de 3deurs(en ja, ik weet, die is er nog niet)

Belachelijk argument. In héél véél 3- (Berline en Touring) en 5-reeksen zal er voor 80% dat die rijden achteraan niemand inzitten. Is het daarom stom dat die mensen een 5 deurs kopen .
    die mensen met een 3/5 reeks, kopen die omdat er nu eenmaal geen kleine versie van is, maar ook omdat ze het een mooie wagen vinden... (waar zie jij trouwens mij zeggen dat ik dat stom vind?)
    Er bestaat nochtans een 3 Coupé ...
    alleen de 5 reeks dan hé zaag...

Ik ben het niet dat hier onzin zit te vertellen hé .
    Denk je nu dat de mensen die met een 5 deurs rijden een 3 deurs wil?

Ik zeg juist van niet. desert II denkt dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
      Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
      Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
      [quote:ca9d956352="mercedesrulzz"]en een iets meer standaard interieur van de 1

Géén elektrische ruiten achteraan
      hé das juist hetzelfde interieur als bij de 1 die bij onze dealer stond

elektrische ruiten achteraan is niet standaard, wel optie.. (gewoonweg belachelijk maar kom...)
      Als je altijd alleen in de wagen zit, wat heb je daar dan aan?
      dan koop je geen 5deurs maar de 3deurs(en ja, ik weet, die is er nog niet)

Belachelijk argument. In héél véél 3- (Berline en Touring) en 5-reeksen zal er voor 80% dat die rijden achteraan niemand inzitten. Is het daarom stom dat die mensen een 5 deurs kopen .
      die mensen met een 3/5 reeks, kopen die omdat er nu eenmaal geen kleine versie van is, maar ook omdat ze het een mooie wagen vinden... (waar zie jij trouwens mij zeggen dat ik dat stom vind?)
      Er bestaat nochtans een 3 Coupé ...
      alleen de 5 reeks dan hé zaag...

Ik ben het niet dat hier onzin zit te vertellen hé .
      Denk je nu dat de mensen die met een 5 deurs rijden een 3 deurs wil?

Ik zeg juist van niet. desert II denkt dat.[/quote:ca9d956352]

ja ik zeg dat, als je het niet aanstaat, moet je niet op m'n post reageren. voor de rest ga ik hier niet meer op reageren. hier kunnen we blijven over discussiëren

Comment

• Ik ben gisteren ook eventjes gaan kijken naar de 1-serie bij Davo. Na de fantastische ontvangst (= verkoper die nog te mottig is om goeiendag te zeggen als ge binnenkomt maar in de plaats zijn rug laat zien) gaan kijken naar een 120d. Die had volgens mij alle opties maar er stond geen prijs bij (ofwel heb ik er naast gekeken) en ik vermoed dat ze er bewust geen prijs bij gezet hebben want ik denk dat de mensen gingen lopen van die prijs. Er stond ook nog een grijze 118d met dat Aero-pak (maakt de wagen nog lelijker vind IK). Die was wel belachelijk duur! 31 000,00 euro voor een wagen met andere bumpers en velgen dan de standaardversies. Hij had ook wel nog een ander pak met airco en een radio cd. Maar had zelfs geen lederen zetels en dan vind ik 31 000,00 euro serieus overdreven voor zo'n klein autootje.
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercules
          Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
          Oorspronkelijk geplaatst door Mercules
          Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
          Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net

Ik zou zeggen maak eerst eens een testrit met zowel de Golf V, de Astra als de BMW 1 en oordeel dan. De 1 is gewoon een klasse hoger.

BMW 118d (122 pk) 22 050 EUR
          Opel Astra 1.9 CDTi Essentia (120 pk) 19 200 EUR
          Volkswagen Golf 1.9 TDI Trendline (105 pk) 18 050 EUR
          Volkswagen Golf 2.0 TDI Trendline (136 pk) 19 670 EUR

Het interieur, de dynamische look van de 1, de wegligging, het rijgedrag zijn gewoon zalig en biedt waarvoor BMW bekend is RIJPLEZIER. Ook al is hij iets duurder mn keuze is snel gemaakt.
          Ik heb al met alle drie gereden.

De 1 is zoals al zo dikwijls hier verkondigd en door velen beaamd, ontwerpmatig een miskleun en heeft helemaal geen dynamische look.
          De optielijst op de BMW 1 is ellenlang en duur.
          Het interieur is van mindere kwaliteit (zie hiervoor ook de tests van Autobild en Auto Motor und Sport die duidelijk hierover hun ongenoegen laten blijken, de Golf is veeeel beter).En wat rijplezier betreft voor mij volgende rangschikking :
          1. Golf
          2. BMW 1
          3. Astra

En die klasse hoger : even ernstig blijven : het is toch niet alleen dat blauw-witte embleem dat een auto een schavotje hoger zou moeten doen staan.
          Das puur individueel, wat is Uw probleem als ik dat nu wel zou vinden?

Typisch kenmerk van BMW en alle andere duitsers.

Weerom puur indivueel

Mvg,

Merc
          n°3 individueel?

Tests van autobild etc zijn toch wel een betrouwbare bron?
          Magazines zijn nooit 100% objectief. Kijk naar Autowereld magazine voor hen is BMW eigenlijk heilig. Kan je niet rond. Vb. Genoeg.

Ik vind het voor een auto in zijn klasse een degelijk interieur hebben. In zijn klasse natuurlijk.
          Over die testen in de verschillende magazines hebben we het hier al gehad . Er zijn verschillende magazines met verschillende meningen. In bv Top gear magzaine en Car magazine is de 1 wel de nr "1". Zelfs op gebied van interieur en design. In het Nederlandse autoweek kozen ze ook voor de 1 als ze hun hart lieten spreken. De rationele (lees prijs gebonden) keuze was voor hun echter de Golf (een paar pagina's terug heb ik hun conclusie eens over getyped). Ik zou zeggen, maak het zelf uit.
          De 1 zal ongetwijfeld zijn weg naar de kopers wel vinden.

Comment

• Ik ben lange tijd niet meer op het forum geweest. Excuus

Ik heb mij vandaag een 1 besteld. In dat graphite kleurtje (or whatever).
            Den 118 d. Dat autootje deet het behoorlijk. Ik wou gewoon iets betrouwbaarder dan mijn cooper s, en het verbruik speelt ook een rol.
            Ik hoop dat ik zo ook wat minder hard zal rijden.

De 1 benadert het plezier van eenS niet. Die baanligging, dat stuur, versnellingsbak... om van te dromen. Ik zal mijn s'ke hard missen.
            Maar de 1 serie is wel degelijk een echte bmw. En na al het gerammel van de mini wil ik eens een echte stevige wagen..

Het klinkt misschien raar, maar ik vond dit een moeilijke beslissing.
            In maart heb ik hem. Bye bye mini

Comment

• DeeT dat auto'tje het goed?

Ach ja, ik moet ook van een Coopertje naar een 118d gaan. Hoe rijdt hij? Ik probeerde m'n pa nog te overtuigen voor een 120d maar hij vond het niet nodig.
              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie in het topic over de BMW 5 serie
                Hé ik heb iets ontdekt. Als je start komen er streepjes tevoorschijn op het einde van de toerenteller om aan te duiden dat het niet zo gezond is voor de motor om tot daar in toeren te gaan. Wanneer je een tijdje aan het rijden bent (dus wanneer de motor warmer is), verschuiven die streepjes naar hogere toeren om aan te duiden dat je dan hoger in toeren kan gaan. Leuk!
                Is dat bij het ééntje ook zo? Want ik zag geen oil temperature gauge.

Comment

• Hij gaat da zeker goed doen. De baanligging is perfect, het stuur werkt goed. Versnellingsbak schakelt goe. Maar de verlengingen zijn te lang
                  Leuke auto om mee te rijden maar belange nie zo leuk als mijn cooper S.
                  Maar eindelijk een bmw-kwaliteit is waar ik naar zoek.
                  Ik heb hem eind oktober. Zal wel eens wat laten weten. Want zo'n testrit is te kort.

Comment

• Mijn pa zei ook dat er maar een dikke maand leveringstijd op zat. Dat vind ik zo kort. Maar goed, zoveel te beter.

Waarom zei ge dat uw Cooperke kraakte? Niet tevreden van? En is het dan financieel zo geweldig veel intressanter om een 118d te kopen?

Comment

• cooper S proficiat met je aankoop

Comment

• @ Ceke: merci

Comment

• @ Ceke, merci
                          Hopelijk niet te veel kinderziektes en een in interieur da vast zit.
                          Voor alle toekomstige S koopers. Laat u niet ontmoedigen want het beestje is fantastich om te rijden. Een echte aanrader.
                          Maar mijn scheurdagen zijn geteld...

Ik begin hier godver al te twijfelen se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s
                            In maart heb ik hem. Bye bye mini
                            Oorspronkelijk geplaatst door cooper s
                            Ik heb hem eind oktober. Zal wel eens wat laten weten.
                            Jaja zo zie je maar!

Comment

• Ik vind wel dat airco echt wel standaard zou mogen zijn.

Sportzetels lijkt mij ook een bijna verplichte optie, zaten echt véél beter als de standaard exemplaren. Idem dito voor het sportstuurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cubic-e
                                Ik vind wel dat airco echt wel standaard zou mogen zijn.

Sportzetels lijkt mij ook een bijna verplichte optie, zaten echt véél beter als de standaard exemplaren. Idem dito voor het sportstuurtje.
                                Als ze al moeten beginnen met sportzetels standaard te geven... :o

Comment

• Zijn inderdaad zalige sportzetels... Vooral dat je de zijdelingse steun zelf elektronisch via knopje kan gaan regelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
                                    Zijn inderdaad zalige sportzetels... Vooral dat je de zijdelingse steun zelf elektronisch via knopje kan gaan regelen.
                                    Is me ook opgevallen. Zalige zeteltjes, en wat een zijdelingse steun in de bochten.

Comment

• proficiat met aankoop cooper S

Zijn er nog op dit forum die gekocht hebben of aan het onderhandelen zijn?

Gezien dit vrij land is voor consumenten...hoeveel korting krijgen jullie op zo'n nieuw model,dit bij privé-aankoop en zakelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NM
                                        proficiat met aankoop cooper S

Zijn er nog op dit forum die gekocht hebben of aan het onderhandelen zijn?

Gezien dit vrij land is voor consumenten...hoeveel korting krijgen jullie op zo'n nieuw model,dit bij privé-aankoop en zakelijk?
                                        118d staat op het punt om besteld te worden. Als ik mijn ouders niet meer kan overtuigen voor een Audi A3 Sportback S line 1.9tdi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid

118d staat op het punt om besteld te worden. Als ik mijn ouders niet meer kan overtuigen voor een Audi A3 Sportback S line 1.9tdi.
                                          Stoef stoef .... ik heb rijke ouders ....

Comment

Working...
                                          X