Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
    Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
    Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
    Misschien is dit een foto van 12 jaar oud of zo?
    :
    hij probeert grappig te doen...

Comment

• Zeer leuke wagen die 1 serie, maar weet iemand of men er de BMW velgen styling 135M in 17" kan op krijgen want in de 3 serie kan men die krijgen in 18" of weet iemand een velgenfabrikant die er een replica van heeft want ze kosten 2980 € meer op de 3 serie, en das toch wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
        Zeer leuke wagen die 1 serie, maar weet iemand of men er de BMW velgen styling 135M in 17" kan op krijgen want in de 3 serie kan men die krijgen in 18" of weet iemand een velgenfabrikant die er een replica van heeft want ze kosten 2980 € meer op de 3 serie, en das toch wel
        Ik ben er bijna zeker van dat de Styling 135M niet in 17" verkrijgbaar is.

Comment

• Ahja, ik heb mijn eerste 1 Serie gezien gisteren in Spa. Ik wist bijna zeker dat ik hem tegen zou komen, maar waar...? En toen zag ik de bumper onderaan, net onder een afscheiding. Een heel ommetje gemaakt, om hem op een gevoelige plaat vast te leggen. Hij is verrassend groot eigenlijk, ik dacht dat hij kleiner was! Het was een silbergraue 118d (niets speciaals, kleine velgen, bumpers in zwart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
            Misschien is dit een foto van 12 jaar oud of zo?
            Ik heb die foto zelf gemaakt. En dat was niet 12 jaar geleden maar nu ongeveer een weekje of 2 geleden. En ik stel mij nog altijd de vraag waarom. Te moeilijk om de plakkers te verwijderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
              Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
              Zeer leuke wagen die 1 serie, maar weet iemand of men er de BMW velgen styling 135M in 17" kan op krijgen want in de 3 serie kan men die krijgen in 18" of weet iemand een velgenfabrikant die er een replica van heeft want ze kosten 2980 € meer op de 3 serie, en das toch wel
              spijtig want 18" is misschien wat te groot voor een 1serie? en te duur.

Comment

• Die wat ik gezien heb:
                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhAtgUFd1YVN2eRwRnhfo2jbCH7kPjDSh2zUImMbRbjiNH6 tsqGiMuQOnu0IcDeepMsNihfi*jatiMYb4089C6VoXI4H!Rg8p OLzVeeeAmYirrU4I*HQ/101_0134.JPG?dc=4675483172360407703[/img]
                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwD3AmkVPAZYVN2eRwRnheD2YPoseDdrtjVTrwzNCAnN925ux baFtT*PmTPEQ52t8BWzzMC3fNzQJc3goW8CR3lxhQLtal9BCFC 2Say03B0Gj1ayW1vdIg/101_0125_2.JPG?dc=4675483172346488827[/img]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Achterlichten met een zwartachtig middenstuk tussen de rode delen. Had ik nog niet gezien. Maar ik vind het wel mooier dan de lichten met het wit.
                  zoals dat zilveren exemplaar daar staat, vind ik hem zeer mooi!

Comment

• kvind de voorlichten iets te groot , gelijk de 3-reeks , deze is er te klein voor , toch van wat ik er al van gezien heb..
                    mn tante heeft er een maand geleden een besteld, zal dan moeten zien =D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                      Origineel niet, inderdaad.

Bij die namaakfirma, die velgkopieën op de markt brengt onder de naam "Replica Line", wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                        spijtig want 18" is misschien wat te groot voor een 1serie? en te duur.
                        Te groot ? Neen hoor. BMW heeft zélf 18" velgen in de aanbieding voor de 1-reeks. Ik postte er al foto's van, zelfs. Wie zoekt, die vindt. Edit : ah ja, en de zilveren 118d op de foto hierboven (die met de roofbox en de zwart/rode achterlichten), die heeft ook die 18" liggen.

Te duur ? Mogelijks.

Comment

• sry hij kan mij niet bekoren vooral de achterkant niet

Comment

• bij mij enkel de achterkant niet, de voorkant kan ik al aan wennen

hmm, der is nog een zijkant ook !

Comment

• Vond 'm op foto ook maar zozo. IRL echter heeft 'ie me doen inzien dat de wagen héél erg coherent gestyled is, en écht mooi. Vooral ook uiterst indrukwekkend voor die klasse.

Ik vermoed dat 't een succes zal worden.

Comment

• Tiens, heb ik er nu al 1 gezien in het echt ?

Nope.

hmmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Bij die namaakfirma, die velgkopieën op de markt brengt onder de naam "Replica Line", wel.
                                  Bedankt, weet jij waar je die kunt kopen of een website van de velgenfabrikant?
                                  mercikes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Bedankt, weet jij waar je die kunt kopen of een website van de velgenfabrikant?
                                    mercikes
                                    Op de folder staat nérgens een fabrikant, laat staan een adres of e-adres. Om de reden die ik denk ? Nou ja, whatever.

Dus : nope, 'k kan je niet helpen. Als 'k m'n scanner weer aan de praat krijg, scan ik 'm 'es in. Of ik neem er een foto van als 'k de folder 'es hier heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Vanaf september/oktober zou er meteen al een vijfde motorversie van de 1-reeks beschikbaar moeten zijn ! Tussen de 116i en de 120i komt zich de 118i nestelen.

BMW 118i

Het betreft dezelfde motor als die van de 120i, maar dan met wat minder vermogen.
                                      • De 118i heeft dus ook de dubbel-VANOS en Valvetronic (terwijl de 116i geen Valvetronic heeft).
                                      • Evenwel moet hij het wel stellen met een 5-versnellingsbak zoals de 116i.

In optie kan de 118i wel met de automatische 6-versnellingsbak met Steptronic verkregen worden.
                                      • Vermogen / prestaties[list:1b2802c76b]
                                      • De 118i levert een vermogen van 129 pk (95 kW) bij 5.750 tpm en een koppel van 180 Nm bij 3.250 tpm.

Dat maakt 'm, in vergelijking tot de 116i en de 120i, een motor die vooral op soepelheid en minder op hoge toerentallen is toegespitst.
                                      • De cilinderinhoud bedraagt, net zoals in de 120i, dus 1.995 cm³ (boring van 84 mm, slag van 90 mm).
                                      • Prestatie- en verbruikgegevens zijn nog niet bekend.
                                      [*]Afwijkende uitrusting :
                                      - geen el.ruiten achteraan
                                      - zilverkleurige interieurlijsten i.p.v. mat titnium
                                      - onderkant bumpers en handgrepen deuren in mat zwart i.p.v. gelakt

Met andere woorden : uitgerust zoals de 116i en 118d.
                                      [*]Prijzen zijn evenmin reeds bekend.[/list:u:1b2802c76b]

Vergelijking met 116i en 120i :
                                      • cilinderinhoud
                                        - 116i : 1.596 cm³
                                        - 118i : 1.995 cm³
                                        - 120i : 1.995 cm³
                                      • vermogen :
                                        - 116i : 115 pk @ 6.000 tpm
                                        - 118i : 129 pk @ 5.750 tpm
                                        - 120i : 150 pk @ 6.200 tpm
                                      • koppel :
                                        - 116i : 150 Nm @ 4.300 tpm
                                        - 118i : 180 Nm @ 3.250 tpm
                                        - 120i : 200 Nm @ 3.600 tpm

En wij maar wachten op berichten van eventuele 6-cilinders, en dan komen ze met zo'n model af ...
                                      De 118i wordt nog niet vermeld in de nieuwe prijslijsten van september 2004.

Comment

• Glimp van een rode 1:

KLIK

Comment

• Ziet er wel aardig uit! Geen verdere foto's van een rode?

Comment

Working...
                                          X