Oorspronkelijk geplaatst door kinemas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenKrijg je die vermindering meteen verrekend bij de jaarlijkse verkeersbelasting of is dat maar éénmalig bij de BIV?
De 200 Euro korting mag ik ingeven op mijn belastingsbrief inkomen van dit jaar dus aangifte die ik volgende jaar moet invullen.
Op de faktuur is een zegel extra met enkele extra aangevulde gegevens met stempel van de dealer.
Een copie bijvoegen en invullen op de toekomstige aangifte en ...........200 euro die ik hopelijk minder moet betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Dit vind ik ZALIGE velgen. Vraag me af dit zou staan onder een M-pack.
Trouwens, mocht ik vandaag mogen een 1 bestellen (en 't is geen LSE) dan zou het een witte zijn! Prachtig gewoon!
Dan betaal ik liever wat meer en koop ik Breyton Flame's in 18" en hou de standaard steelies bij als windervelg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGisteren ben ik ook naar de voorstelling van de BMW 1 geweest.
De driedeurs is een zeer knappe wagen. Er stond ook een LSE met Terra leder. Zo'n LSE is echt schitterend. Ook is het dashboard en interieur er op vooruit gegaan. Het interieur is qua uitstraling een halve klasse gestegen.
Deze mooie afwerking in combinatie met het motorenpalet, de achterwieltractie en de schitterende driedeurs met de coupé-deuren maakt deze 1 de absolute top uit z'n klasse.
Is de prijs hoog? Ja
Is de prijs TE hoog? Neen
Rekening houdend met de kwaliteit, imago, rijplezier, exclusiviteit, de lage gebruikskosten en de hoge restwaarde is deze wagen absoluut niet te duur...
Wij zijn zo iets na 19u15 vertrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk BerichtenAls je van een opel omega 2.0 dti komt naar een 118d 5 deurs.
een groot verschil ...............heel positief.
Foto's zullen wel volgen ............rijden is de prioriteit nr 1 nu.
Comment
-
Ik denk dat zowat alle dealers dezelfde LSE hebben ontvangen. 120d met terra leder, schuifdak, xenon, navi pro, HiFi-systeem, ... 't Is trouwens ook zo-eentje dat ... euhm ... hoe heet 'ie nou ook alweer? ... besteld heeft zeker?
Bij Monserez staat er eentje in Aalbeke en eentje in Kortrijk. Bij Dejonckheere in Roeselare nog niet wezen zien. Ook de andere '1 3-deurs lijken allemaal goed op elkaar : wit, 18", zwart stof/leder. Er staat nog zo'n gewone blauwe 118d ook bij Monserez, hetzelfde als de witte maar dan enkel de buitenkleur die anders is. En er staat ook een sparkling graphite 3-deurs '1 te wachten op de koper in Kortrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIdd
En komen naar Zolder op 5 augustus hé!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk dat zowat alle dealers dezelfde LSE hebben ontvangen. 120d met terra leder, schuifdak, xenon, navi pro, HiFi-systeem, ... 't Is trouwens ook zo-eentje dat ... euhm ... hoe heet 'ie nou ook alweer? ... besteld heeft zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWaarschijnlijk de meest bestelde versie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenWel duur die velgen + € 1.800.
Dan betaal ik liever wat meer en koop ik Breyton Flame's in 18" en hou de standaard steelies bij als windervelg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMeest bestelde LSE bedoel ik.
Motor, binnenbekleding,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenWel duur die velgen + € 1.800.
Zijn er gegevens te vinden over 't gewicht van die velg in de verschillende maten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenZe hebben mij vandaag officieel bevestigd dat mijn wagen er over 2 weekjes zal zijn
EDITH zegt ook dat m'n velgen en m'n mini antenne van 3cm vandaag vertrokken zijn in Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZiet er toch wel erg knap uit, vind ik. En zeer rank.
Zijn er gegevens te vinden over 't gewicht van die velg in de verschillende maten?
Comment
Comment