Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gTa, bestaat er een carbon-kit voor de 1-serie? Kunt ge daar es een paar fotokes van doormailen? Ik weet dat er carbon-spiegelkapjes bij BMW te bestellen zijn, maar niet van eventueel carbon voor de voor- en achterbumper. Ik ben al gaan zien op de site van Hartge en Schnitzer maar deze voorzien enkel in interieur-carbon voor stuur, dashboard en binnendeurinzettingen.
    Thx

Comment

• Sportshatch is te configureren op de Belgische site !
      Of is dit geen nieuws meer ?

Comment

• Je kan de LSE blijkbaar niet met shadowline hoogglans nemen .
        Last edited by ; 24/05/2007, 17:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
          Ik krijg meer en meer de indruk dat mijn 130i een van de zeldzame exemplaren op de Belgische markt is! Shame, zo'n zalige wagen, lekker onopvallend en toch dagelijks bruikbaar, zuinige en heel sterke motor, wat moet je nog meer hebben? Misschien jammer dat ie in België fiscaal zwaar afgestraft wordt! Dit is dan ook het enige minpuntje van de ganse wagen!
          Wees blij dat 'ie zeldzaam is, én lekker understated .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
            gTa, bestaat er een carbon-kit voor de 1-serie? Kunt ge daar es een paar fotokes van doormailen? Ik weet dat er carbon-spiegelkapjes bij BMW te bestellen zijn, maar niet van eventueel carbon voor de voor- en achterbumper. Ik ben al gaan zien op de site van Hartge en Schnitzer maar deze voorzien enkel in interieur-carbon voor stuur, dashboard en binnendeurinzettingen.
            Thx
            Er staan foto's van in het topic van 't salon van Brussel. Als ik me niet vergis heeft forummer "Bert" foto's genomen van een rode met M Pack, en die had de carbon diffusor achteraan en de spoilerhoeken vooraan.

Comment

• Kostprijs van het Carbon-pakket is 1160€
              Ik vind het zeker niet mis. Maar toch wel véél geld zenne.
              Maar zou het toch eens irl willen zien

Comment

• Als het echte koolstof-vezel is zal de prijs wel te verantwoorden zijn zeker ?

Comment

• Terug van het BMW evenement in Zolder...

Was zeer tof. Alle modellen stonden er en je kon eigenlijk met alles rijden wat je wou. Ik heb dus in een 118d SportHatch gereden en 't was een witte Nu had ik eigenlijk net iets meer verwacht van de motor. Het koppel was er niet maar de wagen had nog maar 125km dus die was verre van ingereden Waarschijnlijk zal die nog wat los moeten komen...

Het start/stop systeem heb ik niet kunnen testen omdat het met de computer was uitgeschakeld.

Ze hebben me verteld dat m'n wagen ofwel onderweg is uit Duitsland, ofwel dat hij net gefabriceerd is. Ze wisten het niet meer juist maar het zou allesinds niet lang meer duren...

En ik heb de styling 217 velgen nu in het echt kunnen aanschouwen en ik vindt ze vet Nuja m'n styling 181 is toch al besteld

Ik heb er Tulpje and Co ontmoet. Sympathieke gast! En David, sorry dat ik niet langer kon blijven maar ik moest vanavond nog dingen regelen... Spijtig want ik had wel nog wat langer gebleven
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Terug van het BMW evenement in Zolder...

Was zeer tof. Alle modellen stonden er en je kon eigenlijk met alles rijden wat je wou. Ik heb dus in een 118d SportHatch gereden en 't was een witte Nu had ik eigenlijk net iets meer verwacht van de motor. Het koppel was er niet maar de wagen had nog maar 125km dus die was verre van ingereden Waarschijnlijk zal die nog wat los moeten komen...

Het start/stop systeem heb ik niet kunnen testen omdat het met de computer was uitgeschakeld.

Ze hebben me verteld dat m'n wagen ofwel onderweg is uit Duitsland, ofwel dat hij net gefabriceerd is. Ze wisten het niet meer juist maar het zou allesinds niet lang meer duren...

En ik heb de styling 217 velgen nu in het echt kunnen aanschouwen en ik vindt ze vet Nuja m'n styling 181 is toch al besteld

Ik heb er Tulpje and Co ontmoet. Sympathieke gast! En David, sorry dat ik niet langer kon blijven maar ik moest vanavond nog dingen regelen... Spijtig want ik had wel nog wat langer gebleven
                    Ik vind die ook vet

Comment

• Morgen om 4u mag ik mijn 120d LSE gaan halen bij de dealer, word een nachtje onrustig slapen . Ben ook even bij de nocturne geweest (om mijn nr plaat af te gaan geven) en er is was niet zoveel volk in Turnhout. Maar zoals WC EEND hem besteld heeft in het wit en 217 velgen, is toch ook zeer knap.

Comment

• ik heb vandaag ook voor het eerst de 1 3 deurs gezien.....amaai, ik ben verkocht, zeker op het model LSE, want is me dat voor een pracht van een wagen!

Comment

• Voila ook terug van de BMW experience day in Heusden-Zolder. Kon geen auto keuze maken bij het invullen van de opgestuurde uitnodiging, waar ik dan maar allemaal (uitgezonderd de X3) aangevinkt had. Bij de inschrijving daar bleek er enkel een 1 Serie te zijn aanvaard De wagenkeuze kon worden veranderd, maar gezien er maar 2 personen van de 3 mee konden en ik de test van de Active Steering en Runflats moest laten vallen wegens tijdgebrek, heb ik maar voor die 2 laatste gekozen

Tussen 19u en 24u werd er een walking dinner aangeboden waar de vernieuwde 1 Serie voorgesteld ging worden, maar dat ging pas tegen de late avond zijn(dus schatte nog eens 2u wachten, wat ik niet wou en geen tijd voor had).... Trouwens de vernieuwde 1 Serie en 1 Serie Sporthatch waren daar tussen de andere BMW's al te bezichtigen

Bij deze event wist ik dat er bekende forumleden aanwezig ging zijn en wist ook hoe sommige(alé 2 ) eruit zagen(van de foto's van hier ). Ben ik daar maar naar WC-eend toegestapt en effe mee gepraat. Vriendelijke gast

@ WC-eend ik wist dat ik mij niet moest beschrijven, dat het anders misschien te makkelijk zou zijn geweest. Niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                            ik heb vandaag ook voor het eerst de 1 3 deurs gezien.....amaai, ik ben verkocht, zeker op het model LSE, want is me dat voor een pracht van een wagen!
                            En ga je veranderen ?

Comment

• Man man... die LSE! Ik ben zo verliefd

Comment

• Daarnet een full option 130i geconfigureerd en hij kwam op €48.800 Bijna 2 miljoen voor een 1 serie !!

Comment

• Met nemus deze avond een langs de voorstelling geweest van de 1 sportshatch en het was de moeite. Er stond trouwens een WTCC special edition die was echt enorm knap maar ik had hem liever in het wit gezien zoals die erachter

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    @ WC-eend ik wist dat ik mij niet moest beschrijven, dat het anders misschien te makkelijk zou zijn geweest. Niet
                                    Idd

En komen naar Zolder op 5 augustus hé!!!
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• ik ben vandaag is grondig gaan kijken naar de 1 serie. De wagen is razend knap,zeker met M kit en met 18 duims velgen. Nu als je in de wagen zit valt het toch op hoe klein deze wagen is, ik rij zelf met een audi A3 en die voelt veel ruimer aan. Dus moest ik een 1 reeks kopen zou ik altijd een lichte kleur als interieur nemen om met niet opgesloten te voelen. De afwerking is ook van een hoog niveau, buiten dan de enorm lelijke plastiek op de acterbumper van de M kit, ik begrijp eigenlijk niet dat ze dat veranderen, iedereen klaagt erover en gelijk hebben ze!
                                      ik denk wel dat deze wagen met de 2l diesel motor zalig moet rijden....

Comment

• twas gisteren voorstelling van de 3deurs in jette.
                                        kmoest daarnaast zijn om te eten ,en ben dan maar eens gaan kijken.
                                        Heel mooi en sportiever dan de 5deurs. Gaat goed verkopen
                                        er stonden trouwens mooie kleurtjes ook.

Comment

• Gisteren ben ik ook naar de voorstelling van de BMW 1 geweest.

De driedeurs is een zeer knappe wagen. Er stond ook een LSE met Terra leder. Zo'n LSE is echt schitterend. Ook is het dashboard en interieur er op vooruit gegaan. Het interieur is qua uitstraling een halve klasse gestegen.

Deze mooie afwerking in combinatie met het motorenpalet, de achterwieltractie en de schitterende driedeurs met de coupé-deuren maakt deze 1 de absolute top uit z'n klasse.

Is de prijs hoog? Ja
                                          Is de prijs TE hoog? Neen

Rekening houdend met de kwaliteit, imago, rijplezier, exclusiviteit, de lage gebruikskosten en de hoge restwaarde is deze wagen absoluut niet te duur...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X