Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Woehoe, blij dat ik dus terra niet gekozen heb. 'k Wou een interieurkleur die naar buiten straalde, en terra doet dat niet.
Niettemin is terra knap ! En veel makkelijker te onderhouden dan lemon. Maar ... wie schoon wil zijn moet lijden.
Awel dat is nu bij mij juist het omgekeerde sé. Ik heb nog getwijfeld aan Lemon, maar vond het te fel in rl (en zekers naar buiten toe) daarom de Terra gekozen Maar sowieso is Lemon een frisse mooie kleur!
gaat er iemand naar de nocturne donderdagavond (18u - 22u)
ik ben van plan te gaan naar Monserez doch twijfel tussen Kortrijk of Aalbeke
eigenlijk ben ik voornamelijk geïnteresseerd in de 318d touring en er schijnt zo ééntje te staan in Aalbeke... kan iemand dat bevestigen
eigenlijk ben ik voornamelijk geïnteresseerd in de 318d touring en er schijnt zo ééntje te staan in Aalbeke... kan iemand dat bevestigen
Jup er staat een zwarte met M-pack !
Zwart half-lederen zetels en alu inleg !
Bij de '1 komt 't M Sport Pack toch met kunstleder/stof? Geen alcantara. Indien wel, dan had ik die binnenbekleding genomen, heb die nu ook in m'n E46 en 'k vind 't zalig.
Bij de '1 komt 't M Sport Pack toch met kunstleder/stof? Geen alcantara. Indien wel, dan had ik die binnenbekleding genomen, heb die nu ook in m'n E46 en 'k vind 't zalig.
Jep, maar ik dacht dat het om een 318d touring ging. Misverstand?
Comment