Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ah, oei. Mjah, ik bedoel dus de (ook op 't M Pack "optionele") geslepen inlegstukjes. Ben er gek van. WC Eend heeft die in z'n witte eend, right?
    Inderdeed
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Prachtig, die zou ik sowieso nemen in een eend!

Comment

Ah, oei. Mjah, ik bedoel dus de (ook op 't M Pack "optionele") geslepen inlegstukjes. Ben er gek van. WC Eend heeft die in z'n witte eend, right?

Ik heb die ook op mijn LSE, die geslepen alu icm Terra leder.

Comment

• Mijn favo combo dus.

Comment

• Zeer knap, die geslepen alu-lijstjes. Mijn favoriete interieur in de '1 blijft dat oranje/zwarte stof/leder + geslepen lijstjes, zoals WC Eend heeft. Subliem mooi...

Comment

• Maar als het een LSE werd, was het dus jouw combo?
              (en niet het Terra met geslepen alu dat de WC-Eend combo het dichtst benadert)

Comment

• Ah ja, uiteraard! Ik heb m'n auto volledig zelf samengesteld, hè, 'ie is besteld op basis van mijn bestelling.

Comment

Ah ja, uiteraard! Ik heb m'n auto volledig zelf samengesteld, hè, 'ie is besteld op basis van mijn bestelling.
                  Ik weet het, stomme opmerking van me.

Comment

• Daarstraks nog eens meegereden met de 120d, dakje open, haren in de wind, en ook al hebben we ook de 335d, de 1 blijft toch een zaaalige bak hoor, echt een genot op wielen. Ik kan niet wachten tot ik mag leren rijden om het rijden zelf ook eens te mogen beleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Nog 'n paar maandjes.

Stilletjes aan begint 't wel een beetje te kriebelen. Maar 'k heb me al wreed rustig kunnen houden, eigenlijk.

Comment

• En BMWMB heeft het geduld alleen maar erger gemaakt met die foto's van die 130i... De slechterik!

Comment

• Zoek de verschillen !

Om 't maar meteen te verklappen : 1 à 2 cm max gedropt + spacertje achteraan van 'n centimeter of 2-3.

Beter?
                          Last edited by ; 10/06/2008, 17:51.

Comment

Zoek de verschillen !
                            Om 't maar meteen te verklappen : 1 à 2 cm max gedropt + spacertje achteraan van 'n centimeter of 2-3.

Beter?
                            Ja véél beter, maar een spacertje van 1,2 à 1,5cm is al meer dan genoeg. Bij die velgen komen de spacers dus wel mooi uit, met die van mij echt niet!

Ik heb hier nog een setje Eibach spacertjes liggen die er maar 2 uurtjes onder hebben gestaan...

Comment

• Wat is een spacertje?

Edit: ik denk dat ik het weet, spoorverbreders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Wat is een spacertje?

Edit: ik denk dat ik het weet, spoorverbreders?
                                Juist

Comment

• Waren er geen beperkingen die je in acht moest nemen bij de 1-Reeks wat spacers en bandbreedte betreft? Wat is de maximale bandbreedte op de 1 en wat is de maximale breedte van spacers als je 225-banden hebt?

Comment

• Idem.

Beter?

Beetje gedropt en achteraan ietsje breder.
                                    Last edited by ; 10/06/2008, 17:51.

Comment

• En ja, die uitlaat komt eronder. 'k Ga een nieuwe diffusor bestellen, eentje van de 130i, zodat ik de uitsparing niet zelf moet vergroten. Wat ik er dan mee doe, in koetswerkkleur lakken of niet, is me nog niet helemaal duidelijk, ik denk dat ik 'm standaard laat.

Comment

• Beter, en die dubbele uitlaat MOET er gewoon op, zo zalig...

Comment

En ja, die uitlaat komt eronder. 'k Ga een nieuwe diffusor bestellen, eentje van de 130i, zodat ik de uitsparing niet zelf moet vergroten. Wat ik er dan mee doe, in koetswerkkleur lakken of niet, is me nog niet helemaal duidelijk, ik denk dat ik 'm standaard laat.
                                          'k Zou em ook standaard laten.

Comment

Working...
                                          X