Ben ook benieuwd naar de eerste testverslagen van de AW'ers hier.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten[ATTACH]37029[/ATTACH]
[ATTACH]37030[/ATTACH]
[ATTACH]37031[/ATTACH]
Zwarte 130i 5deurs (vind ik toch nog mooier dan de 3deurs)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJep, maar ik dacht dat het om een 318d touring ging. Misverstand?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten[ATTACH]37029[/ATTACH]
[ATTACH]37030[/ATTACH]
[ATTACH]37031[/ATTACH]
Zwarte 130i 5deurs (vind ik toch nog mooier dan de 3deurs)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBinnenkort zal Supercarsite.net wel met dé oplossing komen zeker.
Wel jammer van mn nickname nu, die oude site is immers van de hand en niet meer mn eigendom...
Voor de nieuwsgierigen alvast een kleine preview van het design.
Het wordt dus één grote database met alle aangeboden producten: OEM en niet-OEM (tuners) en dit voor de E87 en E81. Daarna volgen dan E82, E88, E63, E64 en E93
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten[ATTACH]37029[/ATTACH]
[ATTACH]37030[/ATTACH]
[ATTACH]37031[/ATTACH]
Zwarte 130i 5deurs (vind ik toch nog mooier dan de 3deurs)
Heb je er meer info over?
Comment
-
Diffusor van de M achterbumper blijkt dus niet "safe" te lakken zijn.Ze hebben er 'es eentje geprobeerd bij Monserez, en die bladderde af, net zoals de bumpers van de pre-MoPf X3 (die zwarte plastic dingen) ook afbladderden als je ze liet spuiten. Plastic is te ruw van oppervlakte om mooi te kunnen spuiten.
En dat carbon ding van BMW is maar zozo + zeer duur.
Toch MST Wiesmann, dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDiffusor van de M achterbumper blijkt dus niet "safe" te lakken zijn.Ze hebben er 'es eentje geprobeerd bij Monserez, en die bladderde af, net zoals de bumpers van de pre-MoPf X3 (die zwarte plastic dingen) ook afbladderden als je ze liet spuiten. Plastic is te ruw van oppervlakte om mooi te kunnen spuiten.
En dat carbon ding van BMW is maar zozo + zeer duur.
Toch MST Wiesmann, dan?Last edited by GregV; 24/05/2007, 00:02.
Comment
-
Da's de originele BMW carbon diffusor, toch, van lili? Die bestaat dus ook voor de '1, maar die heeft 'n veel "ingewikkelder" vorm dan de originele (bij de E90ev lijkt het carbon exemplaar veel meer op het standaard exemplaar).
De enigste mooie die 'k tot nu toe zag, is die van MST Wiesmann.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's de originele BMW carbon diffusor, toch, van lili? Die bestaat dus ook voor de '1, maar die heeft 'n veel "ingewikkelder" vorm dan de originele (bij de E90ev lijkt het carbon exemplaar veel meer op het standaard exemplaar).
De enigste mooie die 'k tot nu toe zag, is die van MST Wiesmann.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHeb je daar foto's van ?
't Is eigenlijk de standaard diffusor maar dan in carbon, en dus niet zoals bij de BWM diffusor een andere vorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe carbon diffusor van BMW vind ik veel bruter en knapper dan die van MST Wiesmann.
Mocht ik in jou plaats zijn en wat geld teveel hebben, ik zou het wel weten
Véél belangrijker dan de looks, vind ik z'n rijgedrag. Aangezien ik toch af en toe met 't ding op circuit ga, wil ik dat geld dan véél liever in rem- en ophangingsupgrades steken.
Comment
-
Ik krijg meer en meer de indruk dat mijn 130i een van de zeldzame exemplaren op de Belgische markt is! Shame, zo'n zalige wagen, lekker onopvallend en toch dagelijks bruikbaar, zuinige en heel sterke motor, wat moet je nog meer hebben? Misschien jammer dat ie in België fiscaal zwaar afgestraft wordt!Dit is dan ook het enige minpuntje van de ganse wagen!
Comment
Comment