Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hhhmm, dus alleen vertragingen bij de 120d en niet bij de 118d?

Ik ga morgen eens binnenspringen bij de dealer om eens te kijken of hij al wat meer weet wanneer m'n 1 nu geleverd wordt en ik ga ook ineens informeren voor zo'n haaievin.
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Hhhmm, dus alleen vertragingen bij de 120d en niet bij de 118d?

Ik ga morgen eens binnenspringen bij de dealer om eens te kijken of hij al wat meer weet wanneer m'n 1 nu geleverd wordt en ik ga ook ineens informeren voor zo'n haaievin.
      zo'n haaievin kost rond de 200 € incl. montage,heb ik ergens gelezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        zo'n haaievin kost rond de 200 € incl. montage,heb ik ergens gelezen
        Oei, dan zal het toch maar gewoon een klein antennetje worden

Comment

Oei, dan zal het toch maar gewoon een klein antennetje worden
          zo'n klein antenne gaat je max. 10 € kostte en is trouwens mooier dan een sharkvin op een één serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            zo'n klein antenne gaat je max. 10 € kostte en is trouwens mooier dan een sharkvin op een één serie
            Idd, da's ook zéér mooi maar een haaievin vind ik ook wel mooi. Ik heb alleen geen zin om €200 te geven voor zo'n haaievin. Voor het geld van een haaievin zou ik mij nog een optie kunnen bijnemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk Berichten
              http://www.auto-motor-und-sport.de/n...4044_15086.hbs
              BMW 1er-Rückruf: Einspritzung schwächelt
              BMW ruft zwischen 300 bis 500 der mit Vier-Zylinder-Dieselmotor ausgestattenen 1er BMW in die Werkstätten zurück. Grund sind Probleme mit der Befestigung der Einspritzdüsen.
              Betroffen sind ausschließlich die Fünftürer aus dem Bauzeitraum vom März 2007 bis heute. Wie ein BMW-Sprecher sagte, können an den 120d-Motoren die Spannpratzen an den Niederholern für die Einspritzdüsen brechen. Das wiederum führt zu Druckverlust bei der Kraftstoffeinspritzung und damit zu einem Leistungsverlust.

BMW betonte, dass es sich bei dem Fehler nicht um ein sicherheitsrelevantes Problem handle. Wo die Ursache für die möglicherweise brechenden Spannpratzen liege, sei noch nicht bekannt, vermutet wird aber ein Beschichtungsproblem. Glück im Unglück für BMW: Weil vom mit Vierzylinder-Diesel ausgestatteten 1er der Dreitürer noch nicht im Markt ist, hält sich das Ausmaß des Rückrufs in Grenzen.

Alle Halter wurden von BMW angeschrieben und mit ihrem Fahrzeug in die Werkstätten beordert. Die Aktion sei nach BMW-Angaben bereits abgeschlossen.

Dat zal de vertraging zijn een bevestigingsprobleem. bij de 120d
              Kan iemand dit specifiëren om welk probleem het juist gaat, met andere woorden kan iemand dat eens vertalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Kan iemand dit specifiëren om welk probleem het juist gaat, met andere woorden kan iemand dat eens vertalen
                Naar wat ik ervan kan begrijpen is er een probleem met de bevestiging van de injectoren...

Comment

Hhhmm, dus alleen vertragingen bij de 120d en niet bij de 118d?

1er mit Vierzylinder-Diesel

Ik denk beide, een 118d is ook een 2 liter diesel.

Comment

1er mit Vierzylinder-Diesel

Ik denk beide, een 118d is ook een 2 liter diesel.
                    Idd, maar ze spreken alleen van de 120d. Ik weet het ook niet.

Comment

Idd, maar ze spreken alleen van de 120d. Ik weet het ook niet.
                      Zou het misschien iets uitgemaakt hebben als ik optie "zonder monogram" had genomen

Ja, ik lach maar groen zenneuh. Ik hoop toch dat hij voor de 1ste of ten laatste de 2de week van juni leverbaar zal zijn

Comment

BMW roept tussen de 300 en de 500 eendjes met vierpitter diesel terug wegens problemen met de bevestiging van de injectoren.
                        Het probleemis er enkel bij de vijfdeursversies, gebouwd tussen maart 2007 en nu.
                        Wat Spannpratzen an den Niederholern zijn weet ik niet... Als het probleem zich voordoet krijg je te maken met verminderde prestaties.
                        BMW bevestigt verder nog dat het probleem geen gevaar oplevert voor de veiligheid en dat ze tevreden zijn dat de 3-deurs nog niet op de markt is zodat de omvang van de aktie beperkt is.
                        Voila, dat is het ongeveer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          BMW roept tussen de 300 en de 500 eendjes met vierpitter diesel terug wegens problemen met de bevestiging van de injectoren.
                          Het probleemis er enkel bij de vijfdeursversies, gebouwd tussen maart 2007 en nu.
                          Wat Spannpratzen an den Niederholern zijn weet ik niet... Als het probleem zich voordoet krijg je te maken met verminderde prestaties.
                          BMW bevestigt verder nog dat het probleem geen gevaar oplevert voor de veiligheid en dat ze tevreden zijn dat de 3-deurs nog niet op de markt is zodat de omvang van de aktie beperkt is.
                          Een chance da we toch nog iemand hebben die Duits kan

Dus geen vertragingen bij de 3-deurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Probeerde het ook zo tussen de lijnen te lezen, maar deze vertaling is duidelijk, alvast bedankt ervoor!

Wel raar is dat er toch al 3-deurs versie gebouwd zijn in die periode en dat ze dat toch niet melden Het zal wellicht om een klein aantal zijn geweest.

Comment

• Test van de 118d ...Duits magazine

De fotos in mooi groot formaat ...prachtig als achtergrond voor pc...enkel 5deurs

Comment

• Haaienvin gespoten in carbonzwart en incl montage kost bij de garage 120€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                  Haaienvin gespoten in carbonzwart en incl montage kost bij de garage 120€.
                                  Scherpe prijzen toch hé

Comment

Probeerde het ook zo tussen de lijnen te lezen, maar deze vertaling is duidelijk, alvast bedankt ervoor!

Wel raar is dat er toch al 3-deurs versie gebouwd zijn in die periode en dat ze dat toch niet melden Het zal wellicht om een klein aantal zijn geweest.
                                    Geen dank. Spreken maar over 300 à 500 stuks, inderdaad niet veel te noemen.

Comment

• Ben juist terug van de dealer.

Haaievin kost dus inderdaad €120. Ik weet nog niet of ik een haaievin zet of een klein antennetje.

Ik heb ook een chromé uitlaatstuk laten bestellen.

En nu het belangrijkste. M'n auto zou al bijna einde productie zijn en ze verwachten hem zeer kort na de lancering van de 3-deurs

Comment

Ben juist terug van de dealer.

Haaievin kost dus inderdaad €120. Ik weet nog niet of ik een haaievin zet of een klein antennetje.

Ik heb ook een chromé uitlaatstuk laten bestellen.

En nu het belangrijkste. M'n auto zou al bijna einde productie zijn en ze verwachten hem zeer kort na de lancering van de 3-deurs
                                        Het aftellen is ongeveer begonnen dus

Schandalig duur zo'n haaievin !

Comment

Het aftellen is begonnen dus
                                          Jep

Nu over iets minder dan 2 weken de voorstelling van de 3-deurs en dan is het al bijna zover...

*Getting nervous*

Comment

Working...
                                          X