Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• How the hell should i know.

Kinderzitjes?
    Of neen, het rokerspack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      How the hell should i know.

Kinderzitjes?
      Of neen, het rokerspack.
      Uw tijd is om Het antwoord was 'het glazen schuifdak'

Comment

• Pffffff... ik ben terug aan het twijfelen geslaan i.v.m. met m'n velgen.

Hoogstwaarshijnlijk ga ik ze vanavond definitief bestellen maar ik twijfel tussen de BBS CK in 19", de Styling 181 en de styling 182 Difficult...
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Welke is 182 ?

Geen CK's alvast !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Uw tijd is om Het antwoord was 'het glazen schuifdak'
            Daar geefde nu toch geen geld aan! Zo stom! Da's compléét zinloos in combinatie met airco, zuh! Dwazen. Haha, en het zwaartepunt van uwen auto stijgt daarmee ook dus dan gade véél trager zijn in de bochten en al. Zeker dat ge dat wilt?

Good choice !!

Comment

• Heb interesse om after market leder te laten steken op mijn 120d LSE. Iemand ervaring met dit bedrijf? Is op tien minuten rijden van bij mij gevestigd.

Iemand suggestie's voor het interieur icm met geschaafde alu inleglijsten en carbonzwart.

Comment

• Heb daar ook nog zéér sterk over nagedacht. Gewoon met stof bestellen en nadien 'n leder in kleur naar keuze laten plaatsen. Toch niet gedaan, uiteindelijk, omdat ik lemon superknap vind.

Mocht ik aftermarket moeten gaan op 'n LSE, dan zou ik naar een kleur proberen gaan dat lijkt op "goldbraun" van BMW Individual, en het geheel laten afwerken met zwarte stikking. Moest schitterend staan met carbonzwart en 't alu binnenin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                  Heb interesse om after market leder te laten steken op mijn 120d LSE. Iemand ervaring met dit bedrijf? Is op tien minuten rijden van bij mij gevestigd.

Iemand suggestie's voor het interieur icm met geschaafde alu inleglijsten en carbonzwart.
                  ze leveren wel kwalitatief werk precies en vooral op Audi's

Comment

• Ik vind de kleur Tabak of Naturbraun ook erg knap met carbonzwart.

Comment

• Tabak is zeer donker, hè. Natuurbruin is inderdaad zeer knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                        Welke is 182 ?

Geen CK's alvast !!!
                        Dit is een witte met de styling 182

Comment

• Ga dan maar voor 181

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            Dit is een witte met de styling 182

Kun je die mini antenne's bij BMW krijgen? Of waar moet je daar voor zijn?

Comment

Kun je die mini antenne's bij BMW krijgen? Of waar moet je daar voor zijn?
                              auto5 of halfords zo'n 7 €

Comment

Heb interesse om after market leder te laten steken op mijn 120d LSE. Iemand ervaring met dit bedrijf? Is op tien minuten rijden van bij mij gevestigd.

Exterieur: ZWART
                                Interieur: Custom BORDEAUX
                                Lijsten: PIANOLAK
                                Velgen: CSL

Ziet er degelijk werk uit op de foto's
                                Last edited by ; 09/05/2007, 18:34.

Comment

Pffffff... ik ben terug aan het twijfelen geslaan i.v.m. met m'n velgen.

Hoogstwaarshijnlijk ga ik ze vanavond definitief bestellen maar ik twijfel tussen de BBS CK in 19", de Styling 181 en de styling 182 Difficult...
                                  Hoelang kan je nog de configuratie van je wagen veranderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Hoelang kan je nog de configuratie van je wagen veranderen?
                                    Ik bestel ze via internet, via die kennis van gTa in Duitsland.

Mijn standaardvelgen komen met winterbanden en die hou ik dus logischerwijs voor in de winter

Comment

Pffffff... ik ben terug aan het twijfelen geslaan i.v.m. met m'n velgen.

Qua looks vind ik de 18" velgen van BMW voor de E87 nog altijd te klein. Ik vind mn 19" velgen zelfs klein , maar dat komt door de 2-delige look. Als je echter van volle rijplezier wenst te genieten (zonder op de rem moeten te staan voor putten in het wegdek, verkeersdrempels, scherpe bochten... als je zwaar beladen bent), zou ik zeker niet voor 19" velgen kiezen. Deze die ik momenteel liggen heb, zijn misschien niet het perfecte voorbeeld qua breedte en ET waarde. Het kan dus zijn dat die van BBS wel binnen de perken blijven, maar toch zou ik voor 18" velgen voor de E87 (OEM) opteren.

Mocht ik moeten veranderen zou ik voor de M 208 Styling kiezen. De rest vind ik niet super bijzonder uit het gamma. Ik vermoed wel dat voor de nieuwe 1 Coupe (E82) ze met een nieuw aanbod zullen komen, die meer de moeite zal zijn.
                                      Last edited by GregV; 09/05/2007, 20:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                        Qua looks vind ik de 18" velgen van BMW voor de E87 nog altijd te klein. Ik vind mn 19" velgen zelfs klein , maar dat komt door de 2-delige look. Als je echter van volle rijplezier wenst te genieten (zonder op de rem moeten te staan voor putten in het wegdek, verkeersdrempels, scherpe bochten... als je zwaar beladen bent), zou ik zeker niet voor 19" velgen kiezen. Deze die ik momenteel liggen heb, zijn misschien niet het perfecte voorbeeld qua breedte en ET waarde. Het kan dus zijn dat die van BBS wel binnen de perken blijven, maar toch zou ik voor 18" velgen voor de E87 (OEM) opteren.

Mocht ik moeten veranderen zou ik voor de M 208 Styling kiezen. De rest vind ik niet super bijzonder uit het gamma. Ik vermoed wel dat voor de nieuwe 1 Coupe (E82) ze met een nieuw aanbod zullen komen, die meer de moeite zal zijn.
                                        Ok, bedankt voor je mening. Eigenlijk was ik aan het wachten op een reactie van jou over je 19" velgen

Nuja dan zal m'n keuze naar de styling 181 gaan en ik ga zo meteen in het mandje wippen

Comment

Ik bestel ze via internet, via die kennis van gTa in Duitsland.

Mijn standaardvelgen komen met winterbanden en die hou ik dus logischerwijs voor in de winter
                                          Nee ik bedoel of je de wagen nog kunt aanpassen? Wanneer wordt hij verwacht?

Comment

Working...
                                          X