Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uw tijd is om Het antwoord was 'het glazen schuifdak'
Daar geefde nu toch geen geld aan! Zo stom! Da's compléét zinloos in combinatie met airco, zuh! Dwazen. Haha, en het zwaartepunt van uwen auto stijgt daarmee ook dus dan gade véél trager zijn in de bochten en al. Zeker dat ge dat wilt?
Heb interesse om after market leder te laten steken op mijn 120d LSE. Iemand ervaring met dit bedrijf? Is op tien minuten rijden van bij mij gevestigd.
Heb daar ook nog zéér sterk over nagedacht. Gewoon met stof bestellen en nadien 'n leder in kleur naar keuze laten plaatsen. Toch niet gedaan, uiteindelijk, omdat ik lemon superknap vind.
Mocht ik aftermarket moeten gaan op 'n LSE, dan zou ik naar een kleur proberen gaan dat lijkt op "goldbraun" van BMW Individual, en het geheel laten afwerken met zwarte stikking. Moest schitterend staan met carbonzwart en 't alu binnenin.
Heb interesse om after market leder te laten steken op mijn 120d LSE. Iemand ervaring met dit bedrijf? Is op tien minuten rijden van bij mij gevestigd.
Pffffff... ik ben terug aan het twijfelen geslaan i.v.m. met m'n velgen.
Hoogstwaarshijnlijk ga ik ze vanavond definitief bestellen maar ik twijfel tussen de BBS CK in 19", de Styling 181 en de styling 182 Difficult...
Qua looks vind ik de 18" velgen van BMW voor de E87 nog altijd te klein. Ik vind mn 19" velgen zelfs klein , maar dat komt door de 2-delige look. Als je echter van volle rijplezier wenst te genieten (zonder op de rem moeten te staan voor putten in het wegdek, verkeersdrempels, scherpe bochten... als je zwaar beladen bent), zou ik zeker niet voor 19" velgen kiezen. Deze die ik momenteel liggen heb, zijn misschien niet het perfecte voorbeeld qua breedte en ET waarde. Het kan dus zijn dat die van BBS wel binnen de perken blijven, maar toch zou ik voor 18" velgen voor de E87 (OEM) opteren.
Mocht ik moeten veranderen zou ik voor de M 208 Styling kiezen. De rest vind ik niet super bijzonder uit het gamma. Ik vermoed wel dat voor de nieuwe 1 Coupe (E82) ze met een nieuw aanbod zullen komen, die meer de moeite zal zijn.
Qua looks vind ik de 18" velgen van BMW voor de E87 nog altijd te klein. Ik vind mn 19" velgen zelfs klein , maar dat komt door de 2-delige look. Als je echter van volle rijplezier wenst te genieten (zonder op de rem moeten te staan voor putten in het wegdek, verkeersdrempels, scherpe bochten... als je zwaar beladen bent), zou ik zeker niet voor 19" velgen kiezen. Deze die ik momenteel liggen heb, zijn misschien niet het perfecte voorbeeld qua breedte en ET waarde. Het kan dus zijn dat die van BBS wel binnen de perken blijven, maar toch zou ik voor 18" velgen voor de E87 (OEM) opteren.
Mocht ik moeten veranderen zou ik voor de M 208 Styling kiezen. De rest vind ik niet super bijzonder uit het gamma. Ik vermoed wel dat voor de nieuwe 1 Coupe (E82) ze met een nieuw aanbod zullen komen, die meer de moeite zal zijn.
Ok, bedankt voor je mening. Eigenlijk was ik aan het wachten op een reactie van jou over je 19" velgen
Nuja dan zal m'n keuze naar de styling 181 gaan en ik ga zo meteen in het mandje wippen
Comment