Ik vind ze allebei even knap eigenlijk, enige voordeel voor de 142's is dat ze (alleen achteraan?) 225 banden hebben ipv 205.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWij hebben die eerste velgen.
Comment
-
Ik heb de 142's, heel knappe velgen vind ik. Ze ogen wel net iets te klein zonder de verlaging, maar nu ziet het er echt dik in orde uit!
Over de opties; aan te raden is zeker het msport stuur, hoe lekker kan een stuur in de hand aanvoelen.. Ook de zwarte dakhemel, veel afgewerkter zo.. vergeet ook geen 120d uitlaatstukje mee te bestellen, oogt een pak knapper!
Sportzetels zijn ook wel handig als je de gewoonte hebt bochten iets sneller te nemen-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSportzetels zijn een must. Comfortabeler én sportiever dan de standaardzetels, en daarmee vind je 100% zeker de perfecte rijhouding (wat met de gewone zetels allerminst kan gezegd worden). En ze zien er ook nog 'es 100 keer zo goed uit...
enfin van horen zegge e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen ingebouwd navigatiesysteem heeft maar één voordeel tegenover standalone navigatiesystemen : het maakt ook gebruik van de ABS-sensoren en een giersensor om zelfs zonder satellietontvangst, verder de positie te kunnen berekenen. Alhoewel, er zijn zelfs al standalone navigatiesystemen die quasi hetzelfde doen (met ingebouwde giersensor).
Voor de rest zijn de standalones op 't vlak van navigatie zeker even goed. Doorgaans heb je sneller updates, ze navigeren/rekenen sneller (soms nemen die ingebouwde dingen daar echt véééél tijd voor), je hebt meer mogelijkheden (toevoegen categorieën POI, zoals flitspalen, gratis!), enzovoort.
Zo'n ingebouwd navigatiesysteem vind ik maar z'n geld waard als het niet meer dan 5% van de totale waarde van de auto kost, en zelfs dat vind ik nog veel. Het is wél een leuk gimmick, dat is waar. Maar rationeel gezien is er bijna niks voor te zeggen...
Maar ja, ook een oude Toyota Starlet brengt ons waar we zijn moeten, alleen kiezen wij ook voor een nieuwe, superdure auto ... dus : 't is maar wat je wil, en wat je er voor over hebt.
Bij de 1 Serie vind ik het ook leuk, speciaal het schermpje dat zo uit het dashboard komt bij het starten van de wagen)
Maar ook de i-Drive omvat meer(veel meer) dan enkel en alleen het navigatie. Heel het technisch centrum van de auto(radio, boardcomputer,...) wordt er op weergegeven!
Het kost veel geld, maar men krijgt er ook veel (héél véél) voor terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEcht irritant als je steeds remt en optrekt.Ik word misselijk als ik dat ding steeds naar voor en achter zie schuiven.
In men oto ligt meestal niks teveel, en de bekerhouders staan meestal volgepropt
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBluewater!!
Die kleur moet gewoonweg perféct samengaan met de BMW Performance addenda en 't carbon langs buiten.
Mocht ik vandaag een nieuwe 120d/123d 3-deurs moeten bestellen tvv. de mijne, ik nam die kleur. 100% zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHet lijkt (parelmoer)wit? Of zie ik dat nu zo verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJij moet je computerscherm eens laten nakijken.Zeer bleek zilver kan ook, maar toch: het lijkt echt wit. En nee, ik ben NIET kleurenblind.
Dat tweede zal allicht Tahitigrün zijn, dus ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk zit op het werk nu, en het ziet er nog wit uit.Zeer bleek zilver kan ook, maar toch: het lijkt echt wit. En nee, ik ben NIET kleurenblind.
Dat tweede zal allicht Tahitigrün zijn, dus ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MD-000 Bekijk BerichtenIk zag dat mijn wagen gespot is in zolder de rode 118 i dus ik dacht snel even een account aanmake !
Of maak anders een topic aan over je wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MD-000 Bekijk BerichtenJa ik heb er nog meerdere van op de pc staan ik zal er een topic van maken
Grtz.
Comment
Comment